تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):راستى عزّت است و نادانى ذلّت.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819516711




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

همزمان با ولادت امام علي (ع) كتاب نفيس سال بسم الله رونمايي مي‌شود


واضح آرشیو وب فارسی:شبكه خبر دانشجو: همزمان با ولادت امام علي (ع) كتاب نفيس سال بسم الله رونمايي مي‌شود
كتاب نفيس بسم الله همزمان با ميلاد با سعادت حضرت امام علي (ع) با برپايي نمايشگاه بسم الله در تهران رونمايي مي شود.
به گزارش گروه فرهنگي «شبكه خبر دانشجو»، كتاب سال بسم الله به چهار زبان فارسي، عربي، انگليسي و فرانسه و همراه با تفسير آيه مبارك بسم الله به زيور طبع آراسته شده است، اين كتاب مشتمل بر آثار برگزيده هنرمندان و طراحان گرافيك ايران- مقدمه و نقد داوران و اساتيد هنر ايران مي باشد.

همچنين بر اساس گزارش هاي رسيده از دبير خانه جشنواره بسم الله ، هم اكنون كار داوري پنجمين جشنواره بين المللي بسم الله در دانشگاه هنر به پايان رسيده است.

هيات داوران متشكل از مهرداد كشتي آرا، احمدرضا دالوند، مصطفي اوجي، دكتر سيدحسن سلطاني، فريدون مرداني، سعيد باباوند و حميد قبرانژاد پس از نقد و بررسي آثار و تشكيل كارگروه تخصصي از ميان 3900 اثر رسيده داخلي و خارجي تعداد 114 اثر را واجد شرايط به بخش مسابقه اعلام كرد.

براساس اين گزارش، علاقمندان و شركت كنندگان مي توانند اسامي پذيرفته شدگان را از طريق سايت و پايگاه بسم الله www.besmella.ir جستجو كنند.

لازم به ذكر است، پنجمين جشنواره بسم الله به مدت 10 روز از تاريخ 26 تيرماه تا 5 مرداد ماه در كتابخانه ملي كشور مغرب به نمايش گذاشته مي شود.

در اين ايام، همزمان با نمايش آثار منتخب طراحان گرافيك ايران و خوشنويسان پيشكسوت و معاصر گروهي از هنرمندان كشورمان به صورت حضوري خلق اثر مي كنند، افتتاح جشنواره در ايران همزمان با ماه مبارك رمضان در تهران فرهنگسراي نياوران برگزار مي شود./انتهاي پيام/
 چهارشنبه 12 تير 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبكه خبر دانشجو]
[مشاهده در: www.snn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 222]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن