تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):به پاداش بهشت نمى رسد مگر آن كس كه باطنش نيكو و نيّتش خالص باشد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819520124




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

رييس مركز اجراييات ناجا به متخلف‌ترين راكب موتورسيكلت كشور خدمات پليسي ارائه نمي‌شود


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: رييس مركز اجراييات ناجا به متخلف‌ترين راكب موتورسيكلت كشور خدمات پليسي ارائه نمي‌شود
وي در گفت و گوي اختصاصي با خبرنگار اجتماعي ايرنا گفت: اين متخلف، مرتكب ‪ ۱۶‬ميليون ريال تخلف رانندگي با موتورسيكلت شده است.

رييس مركز اجراييات راهور ناجا گفت: مالك اين موتورسيكلت تا زمان پرداخت صورتحساب جرايم خود از دريافت همه خدمات پليسي از قبيل تعويض پلاك، گذرنامه، انگشت نگاري و گواهينامه محروم خواهدبود .

جهانگيري با بيان اينكه پليس مالك اين موتورسيكلت را پس از تسويه حساب به دادگاه معرفي مي‌كند، گفت: بر اساس موازين قانوني، دادگاه مي‌تواند رانندگان متخلفي را كه پليس معرفي مي‌كند، از رانندگي محروم كند.

رييس مركز اجراييات راهور ناجا گفت: جابجايي سرنشين با خودرو پلاك شخصي و موتورسيكلت مشمول جريمه به مبلغ ‪ ۱۳۰‬هزار ريال و ‪ ۴۰‬هزار ريال است.

وي گفت: ‪ ۴۲‬ميليون تخلف رانندگي در سال ‪ ۸۶‬در كشور ثبت شده است كه بيشترين آن مربوط به تخلف تعدي به گذرگاه عابر پياده است.

جهانگيري علت اصلي بروز تخلفات رانندگي در كشور را ضعف در فرهنگ ترافيكي دانست و گفت: بايد آموزش‌هاي لازم براي ارتقاي فرهنگ ترافيكي در كشور ارائه شد و اين آموزش‌ها بايد به صورت مستمر باشد.

رييس پليس مركز اجراييات راهور ناجا افزود: پليس مجري مقررات و قوانين است و سازمان‌هاي ديگر متولي امر آموزش هستند، اما علي رغم اين موضوع، نيروي انتظامي اقدامات چشمگير و قابل قبولي در حوزه آموزش انجام داده است
 چهارشنبه 12 تير 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 129]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن