تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):درهاى گناهان را با استعاذه (پناه بردن به خدا) ببنديد و درهاى طاعت را با بسم اللّه...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819252969




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

فروش گران‌ترين گوشي همراه بازار در تهران


واضح آرشیو وب فارسی:سازمان خبری اقتصاد ایران: فروش گران‌ترين گوشي همراه بازار در تهران
تهران - خبرگزاري اقتصادي ايراناكونيوز: جديدترين گوشي گران قيمت بنگ والاف سن سوئدي موسوم به مدل " سرن" در بازار تلفن همراه تهران عرضه مي شود.


به گزارش خبرگزاري اقتصادي ايران، "حميد غلامپور" فروشنده اين نوع گوشي ها گفت: اين مدل كه به عنوان گران ترين گوشي هاي موجود در بازار تهران محسوب مي شود فقط به تعداد 5 دستگاه وارد بازار تلفن همراه شده است.

اين گوشي كه محصول كمپاني سوئدي شركت بنگ والاف سن است با قيمت سه ميليون و 500 هزار تومان در اختيار متقاضيان قرار مي گيرد.

وي افزود: مدل "سرن" از ديگر گوشي هاي گران قيمت اين كمپاني است كه ظاهري كاملا متفاوت دارد و تا كنون 3 دستگاه از اين گوشي به فروش رسيده است.

اين فروشنده افزود: نحوه بازوبسته كردن اين گوشي كاملا منحصر به فرد است چرا كه درب گوشي "سرن" به صورت برقي باز مي شود و نيازي به حركت فيزيكي و يا تماس مستقيم دست ندارد.

"بنگ والاف سن" در تكميل مدل "سرن" از شركت سامسونگ كمك گرفته است به طوري كه سيستم داخلي اين گوشي توسط سامسونگ و ساخت ساير لوازم و طراحي آن از سوي شركت "بنگ والاف سن" صورت گرفته است.

از ويژگي هاي خاص اين گوشي مي توان به دوربين عكاسي و فيلمبرداري پنج مگاپيكسلي آن اشاره كرد.اغلب گوشي هاي بنگ والاف سن به دوربين با پيكسل بالا و در حد پنج مگاپيكسل مجهز هستند.

گوشي هاي گران قيمت عرضه شده در بازار تهران تنها مورد استقبال افراد پولدار قرار مي گيرد چرا كه اين نوع گوشي ها به صورت سفارشي وارد بازار مي شود و به دليل هزينه بالا مورد تقاضاي عموم مردم قرار نمي گيرد.

انتهاي پيام//
 دوشنبه 10 تير 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: سازمان خبری اقتصاد ایران]
[مشاهده در: www.econews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 213]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن