تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):علم میراث گرانبهائی است و ادب لباس فاخر و زینتی است و فکر آئینه ای است صاف.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819331632




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

سومین کار سه بعدی من »» در حال ساخت AudiRSQ


واضح آرشیو وب فارسی:سایت ریسک: View Full Version : سومین کار سه بعدی من »» در حال ساخت AudiRSQ Sharim19-08-2008, 08:53 PMسلام دوستان این ماشین رو عکسش رو دیدم و تصمیم گرفتم بسازمش , بلو پرینتش رو تنظیم کردم ولی مشکل داشت (آخه اصلا بلو پرینت نبود عکس بود در زوایای مختلف) تا یه حدودیش رو ساختم بعد دیدم نمیشه تصمیم گرفتم ذهنی بسازمش میخواستم وقتی تمام شد تاپیک بزنم اما به مشکل برخوردم گفتم شما راهنماییم کنید . عکس رو ببینید : http://sharim.persiangig.com/image/new_folder/new_folder/2.JPG اما مشکل : اون جاهایی که vertex ها یه حالت مزدحم و گره خورده پیدا کردن (مثل پایین چراغ) یک کم چروک میفتن و وقتی هم تو حالت editable poly میخوام ورتکس ها رو به هم weld کنم نمیشه ! چرا نمیشه ؟ دیگه این که همین طوری که نگاه میکنم مشکل چندانی نداره اما وقتی رندر میگیرم توی رندر همه چیز یک دفعه میریزه به هم و چروک و ناصاف میشه !! چرا ؟؟ در کل اگه کارم مشکلی داره ممنون میشم بگید تا درستش کنم ... :11: Sharim19-08-2008, 08:55 PMآیا میشه روی یک قسمت از یک شی متریال جدا گذاشت ؟ مثلا شیشه ها رو با ماشین یک تیکه بسازم بعد قسمت شیشه ها رو جدا متریال بگذارم ؟ راستی این هم وایر : !!!! برای مشاهده محتوا ، لطفا ثبت نام کنید / وارد شوید !!!! /.,mnb19-08-2008, 08:56 PMميزان قدرت weld رو زياد كن.( با مربه كوچك كنار بزار.) hadi66519-08-2008, 09:03 PMآفرین شهرام جان اون جاهایی که vertex ها یه حالت مزدحم و گره خورده پیدا کردن (مثل پایین چراغ) یک کم چروک میفتن و وقتی هم تو حالت editable poly میخوام ورتکس ها رو به هم weld کنم نمیشه ! چرا نمیشه ؟ خوب گمونم برای ولد کردن باید اون پارامترو زیاد کنیش چون فاصله ورتکسا اون جا حتما زیاده دیگه این که همین طوری که نگاه میکنم مشکل چندانی نداره اما وقتی رندر میگیرم توی رندر همه چیز یک دفعه میریزه به هم و چروک و ناصاف میشه !! چرا ؟؟ خوب تو رندر نور و سایه ها باعث میشه پستی بلندی ها مشخص بشن مثلا شیشه ها رو با ماشین یک تیکه بسازم بعد قسمت شیشه ها رو جدا متریال بگذارم ؟ میشه اما اون طوری کارت سخت ترم میشه بهتره جداشون کنی b 3dnet19-08-2008, 09:21 PMآفرین تا اینجا که خوب شده مشکلشم که هادی و کوروش گفتن... موفق باشی Sharim19-08-2008, 09:29 PMممنون دوستان ولی برای weld من از target weld استفاده میکنم باز هم نمیشه ! خوب تو رندر نور و سایه ها باعث میشه پستی بلندی ها مشخص بشن هادی جان خوب من اصلا نور هنوز به کار نبردم الان از این یه رندر میگیرم میگذارم ببینید چطور میشه !! اصلا کلا میریزه به هم ! /.,mnb19-08-2008, 09:38 PMولی برای weld من از target weld استفاده میکنم باز هم نمیشه ! مطمين هستيد كه از نظر اصول مكس اشكال به وجود نمي آد؟ مثلا توي مكس نمي شه كه يك edge به بيشتر از دوتا polygon متصل باشه.(درست ميگم؟!) سونامی19-08-2008, 11:07 PMاگر بیشتر تلاش کنی میتونی یکی ازبهترین کارات رابزاری hadi66519-08-2008, 11:19 PMهادی جان خوب من اصلا نور هنوز به کار نبردم الان از این یه رندر میگیرم میگذارم ببینید چطور میشه !! اصلا کلا میریزه به هم ! خوب درسته شهرام جان اما نورای پیشفرض خودشونم سایه دارن وقتی رندر میکنی این نورا تو رندر تاثیر میزارن و نسبت به پرسپکتیو بهتر پستی بلندی ها رو نشون میدن ehsssssan20-08-2008, 12:12 AMبه به داش شهرام ایول داداش Sharim20-08-2008, 12:34 AMخوب درسته شهرام جان اما نورای پیشفرض خودشونم سایه دارن وقتی رندر میکنی این نورا تو رندر تاثیر میزارن و نسبت به پرسپکتیو بهتر پستی بلندی ها رو نشون میدن. ممنون هادی جان حق با تو ئه باید خیلی جاها رو از اول بسازم ... مطمين هستيد كه از نظر اصول مكس اشكال به وجود نمي آد؟ مثلا توي مكس نمي شه كه يك edge به بيشتر از دوتا polygon متصل باشه.(درست ميگم؟!)نمیدونم مثلا این جا رو ببینید ... مثلا این جا رو ببینید : http://sharim.persiangig.com/image/new_folder/new_folder/111.JPG چروک افتاده علتش هم اینه : http://sharim.persiangig.com/image/new_folder/new_folder/123.JPG اون دو تا ورتکس هر کار میکنم به هم وصل نمیشه , edge ها هم همین طور ... **************** سعی میکنم هر جا مشکل داره رو از اول بسازم تا بفهمم مشکل کجاست ... Dark Kingdom20-08-2008, 02:37 AMسلام . خیلی خوب درست کردی آفرین :11: خوب فقط همین دو Vertex رو انتخاب کن و با Vertex Weld به هم بچسبونش Sharim22-08-2008, 03:45 AMسلام مجدد دوستان امشب وقت کردم یک کم دیگه وقت بگذارم کامل ترش کنم جاهایی که مشکل داشت رو حذف کردم واز اول ساختم اما بدون بلو پرینت وفقط از روی عکس خیلی سخته ! توش موندم !! http://sharim.persiangig.com/image/new_folder/new_folder/13.JPG این هم وایرش تا این جا ... !!!! برای مشاهده محتوا ، لطفا ثبت نام کنید / وارد شوید !!!! سایت ما را در گوگل محبوب کنید با کلیک روی دکمه ای که در سمت چپ این منو با عنوان +1 قرار داده شده شما به این سایت مهر تأیید میزنید و به دوستانتان در صفحه جستجوی گوگل دیدن این سایت را پیشنهاد میکنید که این امر خود باعث افزایش رتبه سایت در گوگل میشود




این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: سایت ریسک]
[مشاهده در: www.ri3k.eu]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 382]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن