تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):يك عالم برتر از هزار عابد و هزار زاهد است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819551316




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

شناسايي موانع صادرات مواد غذايي بايد جدي گرفته شود


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: شناسايي موانع صادرات مواد غذايي بايد جدي گرفته شود
مشهد - خبرگزاري مهر: استاندار خراسان رضوي بر شناسايي موانع صادرات مواد غذايي و ارائه راهكارهايي براي آن تاكيد كرد.

به گزارش خبرنگار مهر در مشهد، محمدجواد محمدي زاده ظهر امروز در جلسه شوراي صنايع غذايي خراسان رضوي اظهار داشت: صنايع غذايي مزيت ارزنده خراسان رضوي است از اينرو بايد در جهت توسعه اين صنعت تلاش كرد و بايد سرمايه گذاري در منابع انساني، تجهيزات و نوسازي صنعت غذايي را جدي گرفت.

وي با بيان اينكه شاغلين در صنايع غذايي بايد تحصيلات مرتبط با اين صنعت را داشته باشند، عنوان كرد: تعيين چشم انداز از منابع انساني و امكانات موجود و آينده صنايع غذايي استان يك ضرورت است.

استاندار خراسان رضوي از دانشگاهها، آموزشكده هاي فني و حرفه اي و مراكز علمي، كاربردي خواست تا قسمتي از ظرفيت خود را به صنعت غذا اختصاص دهند.

محمدي زاده در خصوص صادرات مواد غذايي عنوان كرد: شناسايي موانع صادرات مواد غذايي و ارائه راهكارهايي براي آن بايد جدي گرفته شود.

محمدي زاده با انتقاد از صادرات فله اي زعفران ايران به خارج از كشور بيان داشت: لازم است تا به منظور حل اين مشكل در حوزه گمرك، وزارت بازرگاني و سازمان توسعه تجارت، مقرراتي اعمال شود.

استاندار خراسان رضوي با اشاره به برگزاري هجدهمين كنگره صنايع غذايي در خراسان رضوي اظهار اميدواري كرد: در اين كنگره موانع موجود در صنعت غذا، شناسايي و راهكارهايي براي حل آنها ارائه شود.

وي بر لزوم استفاده از تجربه و دانش افراد برجسته و نخبه در صنعت غذا تاكيد كرد.

همچنين در اين جلسه رئيس سازمان جهاد كشاورزي استان در خصوص مباحث هجدهمين كنگره صنايع غذايي گفت: مباحثي مانند مشكل خشكسالي و افزايش قيمت مواد غذايي مسائلي هستند كه بايد در اين كنگره مد نظر قرار گيرند.
 يکشنبه 2 تير 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 201]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن