تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):زيد بن خالد جُهَنى: پيامبر خدا صلى الله عليه و آله از هيچ نمازى به نماز ديگر مشغول...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819562804




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

يك متخصص پوست و مو هشدار داد:ابتلا به بيماريهاي عفوني در آبهاي آلوده


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: يك متخصص پوست و مو هشدار داد:ابتلا به بيماريهاي عفوني در آبهاي آلوده
يك متخصص پوست و مو، نسبت به آب تني برخي كودكان در آبهاي آلوده و ابتلا به بيماريهاي خطرناك هشدار داد.

دكتر سيد محمود هاشمي با اشاره به اينكه برخي از نهرها و آبهاي روان آلوده هستند، به خبرنگار مهر گفت: متاسفانه به دليل كمبود مراكز تفريحي و شرايط اقتصادي كه برخي خانواده ها با آن مواجه هستند، امكان استفاده از استخرها براي گذراندن اوقات فراغت بچه هاي همه خانواده ها فراهم نيست.

وي تصريح كرد: اين شرايط، بچه ها را مجاب مي سازد كه از نهرها و آبهايي كه هيچ اعتمادي به سالم بودن آنها نيست، استفاده كنند و همين مسئله موجب شيوع انواع بيماريها و تهديد سلامت افرادي مي شود كه در اين قبيل مكانها شنا مي كنند.

اين متخصص پوست و مو با اشاره به اينكه بيماريها و امراض ناشي از آب تني و شنا در آبهاي آلوده به دو دسته عفوني و غير عفوني تقسيم مي شود، افزود: اين بيماريها شامل انواع قارچها، ويروسها، انگلها و باكتري هايي مي شود كه بيماريهاي عفوني را شكل مي دهند.

هاشمي ادامه داد: آبهاي آلوده بعضي از نهرها و استخرها ناقل قارچهاي كچلي هستند كه از علائم اين بيماريهاي پوستي مي توان به شكل گيري حلقه هاي بزرگ با پوسته هايي روي بدن افراد اشاره كرد.

وي، از استخرها به عنوان مكانهايي نام برد كه به لحاظ شرايط بهداشتي از اهميت خاصي برخوردارند و در عين حال تاكيد كرد: اغلب بيماريهاي چشمي، پوستي، گوارشي، عفونتهاي دستگاه تنفس و...، از طريق آب تني و شنا در استخرهاي آلوده منتقل مي شود.
 شنبه 1 تير 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 134]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن