تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 25 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):به خداوند امیدوار باش، امیدی که تو را بر انجام معصیتش جرات نبخشد و از خداو...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815773499




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

يك مسوول:موانع‌قانوني صندوق حمايت از توسعه كشاورزي را محدود كرده است


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: يك مسوول:موانع‌قانوني صندوق حمايت از توسعه كشاورزي را محدود كرده است
مدير عامل صندوق حمايت از توسعه بخش كشاورزي مازندران يكي از علل توسعه نيافتگي ومحدوديت اين صندوق در سالجاري را موانع قانوني ذكر كرد و گفت :
موانع قانوني باعث افزايش نيافتن سرمايه در صندوق حمايت از توسعه بخش كشاورزي استان شد.

مهندس "محمد خلاقي" روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاري جمهوري اسلامي در ساري افزود:متاسفانه اين صندوق به دليل پاره‌اي از موانع قانوني آنطور كه شايسته و بايسته نتوانسته فعالان (بهره برداران) بخش كشاورزي استان را از لحاظ مالي حمايت كند .

وي ارزش توليدات بخش كشاورزي استان را سالانه ‪ ۱۸‬هزار ميليارد ريال عنوان كرد و اظهارداشت : اگر از اين رقم حدود ‪ ۲۰‬درصد سود فعالان بخش كشاورزي مازندران باشد رقمي معادل ‪ ۱۴‬هزار ميليارد ريال در سال نياز مالي وجود دارد تاكشاورزان بتوانند در عرصه توليد كشاورزي فعاليت داشته باشند.

وي ادامه داد : اگر صندوق حمايت از توسعه بخش كشاورزي استان بخواهد به وظايف محوله خود ايفا نمايد معادل حداقل ‪ ۱۰‬درصد از رقم ‪ ۱۴‬هزار ميليارد ريال يعني حدود يكهزار و ‪ ۴۴۰‬ميليارد ريال نياز به سرمايه دارد .

مدير عامل صندوق حمايت از توسعه بخش كشاورزي مازندران كسري اعتبار در اين صندوق را نگران‌كننده دانست و بيان داشت : يكي ار راههاي مناسب براي بر طرف نمودن كسري بودجه تزريق سرمايه‌هاي دولتي بواسطه وظايف قانوني محوله به شركت مادر تخصصي صندوق حمايت از توسعه سرمايه‌گذاري در بخش كشاورزي (وابسته به وزارت جهاد كشاورزي)مي باشد .

خلاقي تصريح كرد : بر اساس بند ‪ ۳۹‬لايحه بودجه سال ‪ ۸۷‬دولت از سرمايه گذاري در عرصه‌هاي بخش خصوصي منع شده و قانونا امكان سرمايه‌گذاري شركت مادر تخصصي در صندوق حمايت از توسعه بخش كشاورزي را با مشكل جدي روبرو كرد.

وي به تاسيس و سرمايه صندوق حمايت از توسعه بخش كشاورزي مازندران اشاره كرد و گفت : اين صندوق در فروردين ماه سال ‪ ۸۴‬تاسيس شد و سرمايه فعلي آن بيش از ‪ ۴۳‬ميليارد و ‪ ۶۴۴‬ميليون ريال است .

وي افزود : هم اكنون ‪ ۴۶‬تشكل بخش كشاورزي مازندران شامل اتحاديه‌ها و تعاونيها عضو اين صندوق بوده بطوريكه تعداد بهره برداران زير مجموعه صندوق را حدود ‪ ۳۰‬درصد كل بهره برداران بخش كشاورزي استان تشكيل مي‌دهند.

وي خاطرنشان كرد : اين صندوق ازبدو تاسيس تا كنون ‪ ۱۹۵‬فقره تسهيلات به ميزان بيش از ‪ ۱۹۳‬ميليارد و ‪ ۶۵۲‬ميليون ريال با نرخ دو ، چهار و پنج درصد به بهره برداران بخش كشاورزي مازندران پرداخت كرد .

وي اضافه كرد : اين صندوق به استناد ماده ‪ ۱۲‬قانون وزارت جهاد كشاورزي با هدف اعطاي تسهيلات و انجام حمايتهاي مالي به توليدكنندگان و متقاضيان سرمايه‌گذاري در بخش كشاورزي تشكيل شده است و نيز در زمانهاي بحراني نظير سرمازدگي و خشكسالي صندوق از فعالان بخش كشاورزي حمايت نمايد .

مدير عامل صندوق حمايت از توسعه بخش كشاورزي مازندران باتاكيد بر لزوم رفع موانع قانوني در افزايش سرمايه اين صندوق ، از استاندار ونمايندگان مردم استان در مجلس شوراي اسلامي تقاضا كرد هر چه سريعتر در رفع اين مشكل مالي صندوق اقدام كنند .ك/‪۳‬
 چهارشنبه 29 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 271]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن