تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 9 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):برتر از هر کار نیکی، کاری هست تا جاییکه مرد در راه خدا کشته شود، پس چون در راه ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802741842




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

روي خط آفتاب


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه فن آوری اطلاعات ایران: روي خط آفتاب
1107- روشنايي از كرج:

كـــســــــي را ز رنــــــدان د‌گ‌ردي كــش مـــســـــت

بـــــديـــــن دارفـــــانـــــي نـــــديـــــدم كـــــه دل بـــســــت

مـــپـــنــــدار كــــس را وصــــالــــش دهــــد دســــت

22/3)

2007- آقاي باهنر در مجلس هفتم مي‌گفت بعضي نمايندگان مجلس ميليون را از ميليارد تشخيص نمي‌دهند، حال مي‌گويد نمايندگان مجلس هشتم دكمه‌ها را تشخيص نمي‌دهند، اينها توهين به شعور كساني است كه به افرادي مثل همين آقا راي دادند. (22/3)

1407- از خوانندگان قديمي روزنامه شما هستم. اخيرا آقاي عباس پاليزدار گفته‌هايي را در دو سه دانشگاه كشور مطرح فرمودند. مي‌خواستم در اين مورد توضيحات بيشتري بدهيد كه ايشان برخي سياستمداران سرشناس را به عنوان مافياي اقتصادي مطرح كردند. (21/3)

آفتاب يزد: 1- آقاي پاليزدار مسئول حرفهاي خودش مي‌باشد اما آنچه براي ما جاي سوال دارد اين است كه چرا انجام برخي برنامه‌هاي سياسي و انجام سخنراني چهره‌هاي شاخص اصلاح طلب در بعضي دانشگاهها، با مشكل مواجه مي‌شود، اما در يك دوره كوتاه، اين سخنان در دو سه دانشگاه مهم، به راحتي مطرح مي‌شود. 2- وقتي كه يك مقام رسمي مي‌گويد مافيا در اركان قدرت جا خوش كرده است و مقام مافوق او هم مدعي مي‌شود كه مافياهايي در مراكز قانونگذاري و قضايي نفوذ دارند، نبايد از يك فرد عادي به خاطر اين حرفها گله كنيم.

1323- موجب تاسف است كه نمايندگان مجلس هشتم براي ورود به كميسيون امنيت ملي، تعدادشان دو برابر حد نياز است ولي در ساير كميسيون‌ها مانند اصل نود گويا كسر نفر وجود دارد، آيا واقعا گفته يكي از نمايندگان مجلس درست است كه براي يك يا دو سفر خارج از كشور و گرفتن فوق العاده اين همه ثبت نام كردند؟ رئيس مجلس بايد شرط تسلط كامل به زبان انگليسي را شرط ورود به اين كميسيون قرار دهد.(21/3)

آفتاب يزد: دليلي وجود ندارد كه به راحتي بعضي افراد را به مسائل مبهم از قبيل علاقه به سفر خارجي متهم كنيد. اما بهتر است قابليت‌هاي لازم براي عضويت در كميسيون، به صورت دقيق در هر يك از داوطلبان احراز شود.

1806- نوشته بوديد نماينده مجلس گفته اند بايد با توزيع عادلانه ثروت، فاصله طبقاتي را از بين برد. اين جمله در واقع داغ‌ترين شعار تاريخي ماركسيسم است كه يك نماينده جناح راست در مجلس ايران به زبان جاري مي‌كند، اين كلي‌گويي‌ها و شعارپردازي‌ها هرگز ره به جايي نمي‌برد، ساختار سياسي، اقتصادي، اجتماعي و فرهنگي ما به گونه اي است كه فاصله‌هاي طبقاتي از بين نخواهد رفت و اين نماينده محترم مجلس هم اگر توجه نمايند ملا‌حظه خواهند كرد كه پاي لوايحي را امضا كرد‌ه‌اند و راي داده‌اند كه در نتيجه اجراي بعضي از آنها، فاصله‌هاي طبقاتي، حفظ و تثبيت شده است. شعار پردازي بد جوري در فضاي سياسي ما جا گرفته است. (21/3)

2036- مي خواستم ببينم آيا مطمئن هستيد كه اين روزنامه روي ميز روساي مملكت مي‌رود و اين روزنامه‌ها را مي‌بينند؟من فكر نمي‌كنم و الا‌ قطعا به عنوان يك انسان مسلمان، دلشان بايد به حال اين ملت بسوزد و ببينند مردم چه درد و مرض‌هايي دارند.(21/3)

1554- روزنامه آفتاب يزد، تنها از خدا بترسيد و به او پناه ببريد و گفته‌هاي پاليزدار را چاپ نمائيد مردم خود قضاوت خواهند كرد. (21/3)

آفتاب يزد: اتفاقا چون از خدا مي‌ترسيم حاضر نيستيم هر حرفي را چاپ كنيم.

2008- انتخاب آقاي علي لا‌ريجاني را به رياست مجلس شورا به آقاي حداد عادل تبريك و تهنيت عرض مي‌كنيم. بازنشسته‌اي كه بالش نرم به زير سر دارد. (21/3)

1930- از بهشهر تماس مي‌گيرم. اين جمله امام را درباره يكي از روحانيون صاحب نفوذ درباره موسيقي و شطرنج را چاپ كنيد كه فرموده‌اند 22/3)

1933- از كبودر آهنگ تماس مي‌گيرم. دانشجوي رشته مديريت صنعتي دانشگاه البرز قزوين هستم. مي‌خواهم بپرسم چگونه مي‌شود در حزب دوم خرداد عضو شد، لطفا جواب مرا بدهيد، چون عاشق اصلاح‌طلبان مخصوصا آقاي خاتمي هستم. (22/3)

آفتاب يزد: شماره تلفن بنياد باران 88786334 مي‌باشد.

1710- جانبازي از كرج هستم. با درود به آفتابيان عزيزم. يادش بخير زماني كه برنج، روغن، قند، شكر و پنير كوپني نبود، يادش بخير زماني نه چندان دور همه در عمل، نه در شعار برادر هم بودند و يادش بخير زماني كه فقط خارجي‌‌ها بدخواهان ما بودند نه همزبانان‌ما، يادش بخير پس از انقلاب ، اگر مسافري به تهران ميآمد و به دليل مسدود بودن جاده نمي‌توانست به مقصد برسد ما او را ميزباني مي‌كرديم، يادش بخير درب هيچ مسجدي حتي شبها به روي هيچ‌كس بسته نبود، يادش بخير كسي روزيِ خود را از راه دروغ به دست نميآورد، يادش بخير كسي خود را نظر كرده خدا و پيامبر نمي‌دانست، يادش بخير كسي براي زندگي كردن، زندگي كسي را تباه نمي‌كرد. ياد باد آن روزگاران ياد باد. از خداوند مي خواهم بهتر از آن روزها را، به وسيله مومنان واقعي‌اش نصيب ما گرداند. به اميد آن روز. (22/3)

1955- بر روي فيش‌هاي گاز و برق به مبلغي اشاره شده كه عنوان گرديده يارانه‌اي است كه دولت مي پردازد، در پاسخ عرض مي‌كنيم اينكه منت ندارد. دولتهاي قبلي هم مي پرداختند، لطفا بفرمايند دولت نهم، چه كار ويژه‌اي براي ما انجام داده است؟ راستي جز گراني‌هاي بي‌منطق و كمرشكن مسكن، كرايه مسكن، فقر و گراني مواد خوراكي، ساختماني، بيكاري و تورم بسيار بالاتر كه در سالهاي قبلي به اين ركورد منفي و تاسف‌انگيز نرسيده بوديم، در سالهاي اخير چه اتفاق خاصي افتاده است؟ (22/3)

1244- از رشت تماس مي‌گيرم، از رئيس جمهور خواهش مي‌كنم اين دفعه كه به رشت مي‌آيند به مناطق فقيرنشين بيايند، نيايند بالاي شهر و خيابان معلم و گلسار را ببينند، بيايند ببينند فقر از كجا سرچشمه مي‌گيرد، كجاها فقيرنشين هستند. ببينند بعضي از مردم چه جور دارند زندگي مي‌كنند، با سيلي صورتشان را سرخ نمي‌كنند بلكه در مقابل افراد خانواده و ميهمان‌هايشان از خجالت سرخ مي‌شوند. (22/3)

1443- خواستم از مسئولا‌ن روزنامه آفتاب يزد خواهش كنم دو كتاب آيت‌الله محمد باقر صدر و نوشته آيت الله مطهري را در روزنامه نصب و مصاديقش را در جامعه امروز عنوان كنند كه آيا اين نوع اقتصادي كه اقتصاد اسلا‌مي است و اينها عنوان كردند، در جامعه ما وجود دارد يا خير؟ (22/3)

2207- الان ساعت 10:05 سه‌شنبه شب 21/3 است، دارم سخنان آقاي احمدي‌نژاد را گوش مي‌كنم كه با تلويزيون ايتاليا مشغول مصاحبه است، يك بخشي از صحبت ايشان اين است كه اروپايي‌ها پولي را به اسرائيل پرداخت مي‌كنند بدون اجازه مردم و بدون اينكه از مردم بپرسند آيا راضي هستند يا نه؟ حرف ايشان درست است، اما مي‌خواهم بدانم آيا دولت خود ما براي كمك‌هاي خارجي از مردم سوال مي‌كنند؟(21/3)

0835- اين جمله خليج عربي را براي اولين بار نايب السلطنه هندوستان بعد از جنگ جهاني اول وقتي از خليج فارس رد مي شد رويش را به عربها كرد و گفت، چه خليج زيباي عربي، از آن تاريخ بين عرب ها مد شد، خواستم اين را بدانيد . (21/3)

0845- سرمقاله را مطالعه كردم متاسفانه يك رويه اي كه در سر مقاله‌ها به چشم مي خورد اين است كه عمدتاً تلا‌ش داريد هر گونه حمايت بعضي از كشورها را از ايران زير سوال ببريد يا حتي بعضاً ديده مي شود با بعضي از انتقادات و اشكالا‌تي كه نسبت به غرب گرفته مي شود با تمسخر برخورد بكنيد. در اين رابطه هم شما نامگذاري دوچرخه ايران را به عنوان اتمي با عنوان وهن تلقي كرديد و بر او ايراد گرفتيد. اين نگاهي كه شما به آن موضوع داريد شايد درست باشد ولي بهتر است بدانيد كه علت نامگذاري دوچرخه به نام اتمي به اين دليل است كه آمريكايي ها قبلا‌ً اين محله را به عنوان تاسيسات اتمي كه توسط ايران ساخته مي شود مطرح كرده بودند. (21/3)

آفتاب يزد: 1- از تذكر شما سپاسگزاريم. البته كماكان برعقيده خود هستيم كه بعضي حمايت‌هاي ظاهري و نسنجيده از ايران، كمكي به ما نمي‌كند. زيرا استانداردهاي حاكم بر خبرگيري در دنيا، با آنچه ما به آن عادت كرده‌ايم تفاوت عمده دارد 2- امريكا و هم پيمانان او در اروپا، روسيه و چين، بهتر از ما بعضي از سران كشورهاي ديگر را مي‌شناسند و به خوبي مي‌دانند كه ايران حاضر نخواهد شد فعاليت‌هاي اتمي خود را به ونزوئلا‌ منتقل كند.

0940- جانبازي ازكرج هستم، با درود به آفتابيان عزيزم، در خبرها آمده بود آقاي چاوز نام يك دوچرخه را نام اتمي گذارد و در داخل هم بعضي ها فكر مي كنند وقتي نام اتمي مي آيد منظور فقط ايران است در صورتي كه انرژي اتمي از زمان جنگ جهاني دوم پاي گرفت و تعداد زيادي از كشورها از صلح آميز و نظامي از آن استفاده مي‌كنند. لازم به ذكر است اگر نام اتمي به روي دوچرخه به دفاع از ايران باشد نام مصباح براي ماهواره ايراني كه قابل مقايسه با دوچرخه نيست براي حمايت از چه كساني بوده ، بهتر بود نام خليج فارس را روي اين ماهواره ايراني مي گذاشتند تا عرب ها پا را از گليم خود درازتر نكنند و ما مجبور نشويم به خاطر احقاق حق خود در جلوي سفارت امارات حاضر شويم و متحمل برخورد نامناسب‌ همزبانان خود گرديم. (21/3)

0007- از تهران تماس مي‌گيرم. شما را به خدا قسم مي‌دهم اين همه از دولت انتقاد نكنيد، زيرا در اول تيرماه خواهيد ديد كه برنامه‌هاي ضربتي اقتصادي، چه تحول عمده‌اي در شرايط اقتصادي مردم ايجاد خواهد كرد و افراد كثيري از زير خط فقري‌ها را تبديل به افراد مرفه و بي نياز در جامعه خواهد كرد كه خود من يكي از آنها هستم. چگونه به يك ماشين مرسدس بنز 230 مدل 1975 ميلادي ديگر سهميه بنزين تعلق نمي‌گيرد( !23/3)

1907- از بهشهر تماس مي‌گيرم. يادم ميآيد زماني حرف مذاكره با امريكا جرم محسوب مي‌شد و چه افراد متديني كه به جرم همين حرفها مورد انواع تهمت و اتهام قرار مي‌گرفتند، ولي الان يك مقام عالي رتبه مي‌گويد اشكالي ندارد آدم با دشمن هم مذاكره كند. (22/3)

0948- بحران در دنيا پيش ميآيد، يا بحران آسماني براي امتحان بندگان خداست يا بحران سياسي، حال باعث بحران سياسي چه كساني هستند، كاري نداريم؛ براي رفع بحران چه كار بايد كرد؟ اول بايد كساني كه براي سودجويي بي‌رحمانه مثل موش روز به روز اجناس را احتكار مي‌كنند و سلامتي ميليون‌ها انسان را به خطر مي‌اندازند را شناسايي و با آنها مثل موش رفتار كرد. مردم عزيز از خريد ناصواب اجتناب كنيد. مثل قوم حضرت موسي (ع) حال همه را رعايت كنيم و از حال همه باخبر باشيم، تنها خود را نبينيم تا شامل رحمت خداوند باشيم، لعنت بر محتكران كه نه از خدا مي‌ترسند و نه از دولت و ملت، اينها موش هستند، خاصيت موش احتكار است. (22/3)

1009- در رابطه با يكي از نمايندگان اصولگراي مجلس هشتم كه گفته‌اند در مجلس: شهروند درجه يك و دو درست شده است، خواستم به اطلاع ايشان برسانيد كه اين شهروند درجه يك و دو از اول مجلس هفتم درست شده بود، ولي ايشان به آن توجه نمي‌كردند.(22/3)

0905- من نزديك دو سال است كه روزنامه آفتاب يزد را مي‌خوانم. شما هميشه خواستيد كه افشاگري بكنند و هميشه خواستيد كه آقاي احمدي‌نژاد اسامي مفسدان اقتصادي را اعلام كند، حالا‌ كه ايشان گفته، مطلب خاصي در روزنامه شما نيست. من از ديشب كه سايت پاليزدار را خواندم متوجه شدم كه اين همه كه در سرمقاله‌تان سعي مي‌كرديد دولت را بكوبيد مي‌ترسيديد كه پرده برخي آقايان برملا‌ شود، من خودم چند بار به طرفداري از آقاي ... و غيره پيام دادم، ولي ديشب واقعا رسيدم به آنجايي كه مي‌گويند هرچه بگندد نمكش مي‌زنند، واي به روزي كه بگندد نمك. (22/3)

آفتاب يزد: اگر آقاي احمدي‌نژاد و يا حتي يكي از مسئولان رده چندم دولت ايشان، مسئوليت اظهارات آقاي پاليزدار را بپذيرند و اعلام كنند كه اظهارات او، در راستاي وعده افشاگري آقاي رئيس‌جمهور است مطمئن باشيد صفحه نخست روزنامه را به صورت كامل به انتشار اظهارات پاليزدار اختصاص خواهيم داد. ولي آنچه كه ما شنيده‌ايم چيزي جز تكذيب و اعلام برائت مسئولان دولتي از سخنان پاليزدار نبوده است، ضمنا به نظر ما، دولت قوي‌تر از آن است كه براي افشاگري نياز به واسطه سازي داشته باشد پس تاكنون نخواسته‌اند كه افشاگري كنند و يا براي بعضي ادعاهاي اوليه خود، سند و مدرك پيدا نكرده‌اند.

1905- از بهشهر تماس مي‌گيرم. مي‌خواستم از آقاي شاهرودي رئيس قوه قضائيه تشكر كنم كه واقعا نسبت به مسائل كشور از جمله مفاسد اقتصادي پخته و حساب شده عمل مي‌كنند و حرف‌هايشان تنش زا و شوكآور نيست، اي كاش بعضي مديران، سياستمداران و تريبون‌داران ديگر هم احساسي نبودند و قبل از اينكه يك حرف را بزنند در دهانشان مزمزه مي‌كردند. (22/3)

1906- از بهشهر تماس مي‌گيرم. رئيس كل دادگستري تهران فرموده‌اند مي‌خواستم عرض كنم حدود ده سال مخصوصا از زمان آقاي خاتمي بعضي مخالفان رئيس‌جمهور وقت و همكاران او، آبرو را نسبت به چيزهاي ديگر ارزان كرده بودند. يعني دقيقا از همان زماني كه اتهامات مختلفي را نسبت به همكاران آقاي خاتمي همچون آقاي مهاجراني مطرح كردند. (22/3)

2044- براي كاهش سهميه بنزيني كه ديروز در مسافرت مردم اعلام كردند خواستم بدانم آيا زماني كه خواستند ماشين‌هاي خارجي را وارد ايران كنند گفتند كه ممكن است بعدها سهميه نداشته باشند و يا موقعي كه من ماشين خريدم و 5 ميليون جهت تعويض پلاك دادم و 90 تا 100 درصد گمركي پرداخت كردم، اينها هزينه‌هايي است كه اضافه از سازمان از ما گرفتند آن هم طبق نظرات اين آقايان، باز هم به ما بايد تحميل بشود؟ يك آقايي كه وزنش بيشتر است اگر نانوايي برود نبايد بيشتر به او نان بدهند؟ مگر ما جزء افراد اين مملكت نيستيم، مگر در آن زندگي نمي‌كنيم؟ ما چرا نبايد سهميه داشته باشيم؟ (20/3)

2123- اين گفته وزير آموزش و پرورش كه قرار است به زودي سهام يك شركت دولتي به آموزش و پرورش داده شود تا از فروش آن، پاداش پايان خدمت سال 86 فرهنگيان پرداخت شود پس چه شد؟ (يك فرهنگي از مازندران( )20/3)

2159- من از منطقه شهيد فلاحي زعفرانيه تماس مي‌گيرم. الان در تاريكي مطلق قرار گرفتيم، خواهش مي‌كنيم همان طور كه مافياي نفت، گراني، تورم و بقيه چيزها را از بين بردند اين مافياي برق را هم برايمان روشن كنند و ما را از اين تاريكي نجات بدهند. (20/3)

0011- اين تلويزيون ما براي اينكه گراني‌ها را توجيه كند مدام مي‌گويد مردم اروپا بدبخت و بيچاره هستند، بليت مسابقه مقدماتي به هزار دلار رسيده در هلند و ايتاليا هزار يورو، حالا‌ مدام مي‌گويند مردم اروپا بدبخت هستند. (21/3)

1124- اتوبان شهيد چمران از تقاطع خيابان سئول تا زير پل عابر پياده جنب نمايشگاه بين المللي، اكثر درختان 30 تا 40 ساله همه به خاطر بيآبي خشك شدند، بر روي اين درختان سالها كار شده و زحمت كشيده شده و درختان تنومندي بودند.(20/3)

1113- از بندرانزلي تماس مي‌گيرم. از حدود يك سال گذشته گيرنده‌هاي تلويزيون ما نمي‌توانند تصاوير شبكه‌هاي ايران را به خوبي دريافت كنند، ما انواع آنتن‌ها را هم امتحان كرديم، ولي باز هم تصاوير مطلوب از هر كانالي نمي‌دهد، گاهي شبكه 3 مشكل دارد، گاهي پنج و گاهي يك، همه كساني كه براي نصب آنتن ميآيند توصيه مي‌كنند به خريد ديش ماهواره و نصب يك LNB كه مي‌توان در اين صورت تصاوير صاف و مطلوبي از شبكه‌هاي ايران به دست آورد، حال سوال من اين است كه چه دست‌هايي در كار است كه ما در اينجا در بندرانزلي در فاصله كم نسبت به فرستنده زيبا كنار قرار داريم نمي‌توانيم تصاوير مطلوب از شبكه‌هاي ايران داشته باشيم، من آنچنان هم طرفدار برنامه‌هاي تلويزيون ايران نيستم و منتقد آن مي باشم به جز شبكه 4 كه برنامه‌هاي مفيد و پربيننده‌اي دارد، ولي دوست ندارم كه بيننده برنامه ماهواره‌اي هم باشم. پس از دست اندركاران خواهش مي‌كنم توجه بيشتري به اين مساله كنند و نسبت به تقويت فرستنده زيباكنار اقدام كنند. (20/3)

0909- بعد از 4 سال مشتري بودن پيامي دارم. برنج ... يكي از بهترين برنج‌هاي درجه يك ايراني تا قبل از گران شدن بود. مهمان آمد رفتم 5 كيلو خريدم كيلويي 4 هزار تومان، داخل برنج پر از آشغال بود كه بيشتر شبيه دانه مرغ است، آبرويم نزد مهمان رفت، به صاحب اين كارخانه مي‌گويم حرامت باد با اين تقلب. (20/3)

آفتاب يزد: نام محصول، در روزنامه موجود است.

0554- از تهران تماس مي‌گيرم. جواني هستم 35 ساله، متاهل با دو بچه، مستاجرم و كارگر روزمزد، در يك شركت خصوصي ماهي 250 هزار تومان حقوق مي‌گيرم و ماهي 190 هزار تومان اجاره مي‌دهم، سوالي از مسئولان كشور داشتم آيا شما مي‌توانيد با 60 هزار تومان يك ماه زندگي كنيد، به خدا قسم الان ده روز است كه به همسرم قول دادم برنج و گوشت بخرم، نتوانستم، خدايا درد و مشكل خود را به چه كسي بگويم؟ آيا برخي مسئولان، شبها با وجدان راحت مي‌خوابند؟ (20/3)

1750- آقاي سعيدلو در مورد مسكن فرمودند ما مشكل مسكن را در روستاها حل كرديم و آمار 200 هزار و 300 هزار و در مجموع 500 هزار واحد آوردند، اما ذكر نكردند اين واحدها را در كجا بنا كردند، خوب بود لااقل مي گفتند در فلان جا چه قدر بوده است. (20/3)

1759- كشاورزي، پايه و اساس اقتصاد هر كشوري است، در كشور ما متاسفانه اقتصاد روي سياست تك محصولي و صادرات نفت است و به كشاورزي توجه كافي نمي‌شود، علي الخصوص امسال كه خشكسالي، خسارت‌هاي زيادي وارد كرده، دولت هم قول داده خسارت وارده به كشاورزان را جبران بكند، ولي هرچه بوده در حد حرف بوده و هنوز عمل نشده است.(20/3)

0607- سلام به آفتاب يزد به سنگ صبور ملت ايران، بخش‌هايي از اختياريه در خيابان پاسداران ناامن است، براي شادي روح فرخي يزدي كه مقيم آنجا بود بنويسيد اقدام كنند. (19/3)

1145- لطف كنيد به مسئولان صندوق رفاه بگوئيد به جاي اينكه تسهيلات براي خريد لپ تاپ براي دانشجويان بدهند كاري بكنند كه دانشجويان بتوانند كتاب تهيه كنند، كتاب قسطي بخرند، كتاب اين قدر گران است كه بعضي دانشجويان نمي‌توانند كتاب بخرند. (19/3)

1150- از اهواز تماس مي‌گيرم. بنده به عنوان يك كارمند در مركز كشاورزي منابع طبيعي خوزستان از تاريخ 1/1/58 در مركز اشتغال به عنوان روزمزد ثابت مشغول كار شدم و در تاريخ 2/4/70 قراردادي شدم، متاسفانه در دوران روزمزدي به مدت 13 سال از مرخصي استفاده نكردم (به علت جنگ) و مسئولان وقت مرتب به من وعده بعد از جنگ دادند كه مرخصي داده مي‌شود يا ذخيره خواهد شد، ولي نه ذخيره شد و نه مرخصي داده شد و اعتراض من چه شفاهي و چه كتبي بي پاسخ ماند، خواهشمند است پيام اين كارمند را به گوش وزير محترم كشاورزي برسانيد. (19/3)

1120- از حذف سهميه بنزين خودروهاي لوكس خوشحالم من از اول هم مي‌دانستم كه حق ما فقيرفقرا را فقط طبقه بالا مي‌خورند، منتهي حالا‌ كه دولت وارد عمل شده است، اي كاش برنامه بنزين را در مورد مسكن، زمين، وام‌هاي ميلياردي، گوشت ، برنج، شيرمرغ و جان آدم هم پياده مي‌كرد تا حسابي از خجالت ما محرومين درآيد. (19/3)

1852- چون اخيرا معمول شده است كه هر كار كوچكي كه توسط دولتمردان انجام مي‌شود آن را با استاندارد جهاني مورد سنجش قرار مي‌دهند، لطفا به اين سوال نيز پاسخ دهند كه افزايش بي‌حساب و كتاب نرخ دارو و درمان آن هم به فاصله يك ماهه و عدم قبول داروهاي تقويتي توسط بيمه خدمات درماني با كدام استاندارد جهاني مطابقت دارد؟ (19/3)

1844- متاسفانه زمين خواري و استفاده از زمين‌هاي دولتي و مراتع در منطقه هشتگرد بيداد مي‌كند، لطفا دادستاني محترم يا هر سازماني كه مسئول بررسي زمين خواري است شماره تلفن يا صندوق پستي اعلام بكند كه مردم بتوانند از طريق شماره تلفن و صندوق پست، نمونه آشكار اين نوع زمين خواري را بيان بكنند. (19/3)

1658- مسئولان مربوطه مرتبا مي فرمايند كه كمبود برق نداريم، ولي ما دو روز است كه ساعت 2 برقمان خاموش مي‌شود تا الان كه ساعت 5 است. پس اين كمبود نداريم يعني چه؟ زمستان گاز نداريم درحالي كه با صادرات گاز به كشورهاي ديگر، عملا‌ ادعا مي‌شود كه كمبود گاز نداريم. (19/3)

1855- اگر جريان خفاش شب را به خاطر داشته باشيد يكي از عواملي كه او توانست به كارش راحت ادامه دهد انكار مسئولان در مورد وجود چنين شخصي بود. چند وقت پيش از شهرستان... آذربايجان غربي تماس گرفتم و در مورد كساني كه با آمپول‌هايي آلوده به مردم حمله مي كردند مطالبي را خدمتتان عرض كردم، ولي شما با سانسور كردن نام شهرستان آن را چاپ كرديد. به هر حال چندين مورد حمله به مردم شده است، ولي مسئولان شهر با انكار مساله مي خواهند روي آن سرپوش بگذارند. اگر من دروغ مي‌گويم مي توانيد از فردي كه مورد اعتمادتان است بخواهيد گزارشي در اين مورد تهيه كند، اين مطلب ارزش تهيه يك گزارش را دارد، اگر از قبل به مردم اطلاع رساني مي‌شد شايد تا به حال حمله كنندگان دستگير مي شدند.(19/3)

آفتاب يزد: متاسفانه براي ما امكان بررسي دقيق موضوع وجود ندارد، اما اهميت آن در حدي هست كه بعضي مسئولان در مركز، اين مساله را پيگيري كنند. البته متاسفانه عليرغم گذشت چند روز از زمان چاپ پيام قبلي در روزنامه، تاكنون از هيچ‌يك از دستگاههاي مسئول با ما تماسي برقرار نشده است تا حداقل نام شهرستان را در اختيار ايشان بگذاريم و آنها موضوع را پيگيري نمايند. نتيجه اين پيگيري مي تواند منجر به تكذيب قاطع خبر و يا برخورد با عوامل اين ناامني- در صورت صحت خبر - باشد.

1800- فارغ التحصيل رشته مكانيك هستم. جهت اشتغالزايي، كارگاهي زدم، از لحاظ بيمه‌اي قرار است از خدمات دولتي استفاده كنم به جاي ارائه خدمات مي‌گويند بايد 30 درصد حقوق يعني نفري 72 هزار تومان پرداخت كنيد، مسئول بيمه شعبه ... تبريز مي‌گويد نمي‌توانيد واريز كنيد در كارگاه را ببنديد، مي خواهم ببينم اين چه نوع قانوني است كه به جاي حمايت ازفارغ التحصيلان و كساني كه اشتغالزايي مي‌كنند مانع آنها مي‌شوند. (19/3)

1749- زماني كه تعرفه‌ها را اعلام كردند كه تعرفه تلفن همراه 60 درصد شد از همان فردا اكثر مغازه‌هايي كه تلفن همراه مي فروشند قيمت تلفن همراه را بالا‌ بردند، از زماني هم كه اعلام كردند ده درصد شد تا الان اينها هيچ قيمت‌هايشان را پايين نياوردند، خواستم بگويم چه كسي به كار اينها نظارت دارد؟ چه كسي كنترل مي‌كند؟ هيچ كنترلي روي موادغذايي هم نيست. (19/3)

1745- برخي مواقع انسان از استدلال يك فرد مسئول تعجب مي‌كند، ما خانواده فرهنگي بازنشسته هستيم كه ده سال پيش، يك ماشين با اقساط خريديم و الان هم كهنه شده است، ولي ظاهرا برخي مسئولان، ماشين‌هاي دو هزار سي سي را لوكس تلقي كرده‌اند كه صاحبانشان پولدارند و لذا بنزين نبايد به آنها تعلق بگيرد ، حداقل وزير نفت تجديدنظر بكنند و ماشين 5 ميليوني را با ماشين‌هاي 150 ميليوني يكي ندانند.(19/3)

آفتاب يزد: معاون وزير نفت اعلام كرده است كه از جزئيات سهميه‌بندي جديد بنزين، اطلاعي نداريم! پس احتمالا‌ توقع شما براي تجديدنظر توسط وزير نفت، غيرقابل اجراست.

1714- از انزلي تماس مي‌گيرم. مي‌خواستم بگويم بنزين را سهميه‌بندي كردند و سهميه بعضي ماشين‌ها را كم كردند، از طرفي بخشي از همين بنزين را به عراق مي‌فرستند. ما خودمان در شهر خودمان ديديم كه ماشين‌هاي عراقي همراه بـا رانـنـده‌هـاي عراقي داشتند بنزين را مي‌بردند. مي‌خواستم بگويم وقتي سهميه‌بندي بشود ولي از پولش براي خود ملت استفاده بشود مساله‌اي ندارد، ولي وقتي جيره‌بندي بكنند و به خارج بدهند به كشورهايي كه در عمق دوستي برخي سياستمداران آنها با ما ترديد وجود دارد، اين براي ما درد بزرگي است، از طرفي اعلام مي‌كنند حقوق كارمندان اضافه شده، حقوق عائله‌مندي كه اضافه شده كلا‌ 1200، 1300 تومان بيشتر نيست، حقوقمان هم همين طور، با اين همه گراني آيا بايد اين افزايش حقوق را به اين شكل اعلام كنند؟ (19/3)

1255- سلام بر آفتاب يزد و كاركنان زحمتكش آزاده آن. رياست محترم راهنمايي و رانندگي چند سوال:1- آيا در تمام بزرگراههاي ايران ورود كاميون و وانت آزاد است يا خير؟ 2- اگر خير، چرا بزرگراه تهران - كرج حدود عوارضي قديم با پل فرديس عبور كاميون و وانت ممنوع است؟3- اگر بزرگراه تهران - كرج ممنوع است، پس چرا در ورودي‌هاي بزرگراه، تابلوي نيست؟4- آيا اگر وانتي بدون آگاهي از اين امر وارد اين ممنوعه شد بايد مبلغ 20 هزار تومان جريمه بشود؟ 5-هدف از اين ممنوعيت 15 الي 20 كيلومتر چيست؟ (20/3)

1532- ضمن سلام به آيت الله شاهرودي. ايشان را به جان مادرش زهرا قسم مي‌دهيم وقت ملاقات به 5 نفر از معتمدين اين محل بدهد تا بتوانيم مشكلاتمان را با ايشان در ميان بگذاريم و از اين گرفتاري نجات پيدا كنيم. (20/3)

آفتاب يزد: مشخصات وشماره تلفن پيام دهنده در روزنامه موجود است .

1502- آقاي سعيدلو معاون رياست جمهوري فرموده بودند كه ما مشكل مسكن روستائيان را حل كرديم، مي خواستم خدمتشان عرض بكنم كه چون تمام روستاها خالي شده، من خودم روستايي هستم اهل روستاي خوش جوار سبز‌وار، ما خانواده‌مان 6 نفر بوده 6 تا خانه را ترك كرديم آمديم شهرستان و دنبال يك نفر مي‌گرديم برود آنجا مجاني بنشيند و يا دستي چيزي بدهيم كه از خانه ما مواظبت بكند. به اين طريق مشكل روستاها حل شده است. (20/3)

1303- در مورد قطع برق، شما چند مرتبه از قول مسئولان دولتي اعلام كرديد برق نيروگاه بوشهر، تابستان وارد مدار مي‌شود و يا اينكه ما در تابستان از فلان كشور برق مي گيريم و در عوض در زمستان پس مي دهيم. حال تصور مي رود اين جور نيست، فراموش نكنيد كه مهم‌ترين دليل پيروزي انقلاب، صداقت همگاني بود.(21/3)

1241- از بروجرد تماس مي‌گيرم. اين چهارمين پيام است ولي در روزنامه آفتاب خبري نيست. اولا‌ً حدود سه سال است در شهرداري بروجرد قسمت عمران به صورت كارگر روزمرد مشغول به كار هستم، چرا بعد از سه سال وعده وعيد، شهرداري بروجرد با ما قرارداد يك ماهه امضا كرده؟ دوماً چرا ما نمي توانيم مثل بقيه ارگان‌ها ماهي يك بار استراحت داشته باشيم و سوماً چرا براي يك روز مرخصي بايد از هفت خوان رستم گذشت آن هم اگر قبول كنند. ( يك كارگر از بروجرد( )21/3)

پاسخ شركت آب و فاضلاب روستايي استان گيلان

با توجه به تماس يكي از روستائيان محترم در يكي از روستاهاي شهرستان رودسر، در روزنامه 29 ارديبهشت ماه سال جاري، بدينوسيله به استحضار مي رساند: واريز مبلغ 120 هزار تومان جهت دريافت حق انشعاب به صورت زير است:
 چهارشنبه 29 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه فن آوری اطلاعات ایران]
[مشاهده در: www.iritn.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 715]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن