تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):نصيحت و خيرخواهى از حسود محال است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819271665




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

دبير هيئت شناي آذربايجان شرقي: آذربايجان شرقي تيم مدعي در مسابقات شناي آبهاي آزاد كشور است


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: دبير هيئت شناي آذربايجان شرقي: آذربايجان شرقي تيم مدعي در مسابقات شناي آبهاي آزاد كشور است
خبرگزاري فارس: دبير هيئت شناي آذربايجان شرقي دبير هيئت شنا، شيرجه و واترپلو آذربايجان شرقي گفت:هميشه تيمي مدعي در مسابقات آبهاي آزاد بوده و هستيم.


به گزارش خبرگزاري فارس از تبريز، اكبر فرج الهي امروز در جمع خبرنگاران افزود: امسال مسابقات شناي قهرماني ايران در آبهاي آزاد انتخابي تيم ملي براي شركت در نخستين دوره بازي‌هاي ساحلي قهرماني آسيا جمعه 31 خرداد به ميزباني نوشهر برگزار مي‌شود و آذربايجان شرقي با تيمي قوي در دو رده سني زير 17 سال و بالاي 17 سال با شش شناگر زبده شركت خواهيم كرد تا از عنوان خود در سال‌هاي گذشته دفاع كنيم.
وي اضافه كرد: اين رقابت ها به مسافت 10 كيلومتر در دو رده سني14 تا 17 سال (رده جوانان) و 17 سال به بالا (رده سني عموم ) با حضور شناگران استان‌هاي سراسر كشور به مدت يك روز در مجموعه فرهنگي ورزشي روياي دريا در نوشهر برگزار خواهد شد كه تيم‌ها در هر رده سني مي‌توانند با سه ورزشكار در اين مسابقات شركت كنند.
وي با ابزا اميداواري از حضور شناگر از آذربايجان شرقي در اردوي تيم ملي شناي آبهاي آزاد اظهار داشت : در پايان اين مسابقات دوازده شناگر برتر براي حضور در اردوي آمادگي تيم ملي شنا در آبهاي آزاد دعوت خواهند شد تا در نخستين دوره بازي‌هاي ساحلي قهرماني آسيا مهر جاري در جزيره « بالي اندونزي» برگزار خواهد شد كه در نظر داريم تيم ملي آبهاي آزاد ايران را با دو تا چهار شناگر به اين مسابقات اعزام كنيم.
فرج الهي در ادامه افزود :مسابقات بالي اندونزي نخستين تجربه بين‌المللي كشورمان در رشته شناي ماراتن به شمار مي‌رود و كشورهايي نظير چين ، ژاپن و برخي كشورهاي عربي از سابقه خوبي در اين رشته برخوردارند .
براساس اين گزارش، در رقابت هاي سال 86 مسابقات شناي آبهاي آزاد كه با حضور 11تيم از استان هاي كشور در نوشهر برگزارشد تيم آذربايجان شرقي پنجم شد و در سال 85 مقام سوم كشور را تصاحب كرد.
انتهاي پيام/ص
 دوشنبه 27 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 235]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن