تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):روزه سپر آتش (جهنم) است. «يعنى بواسطه روزه گرفتن انسان از آتش جهنم در امان خواهد بود...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819299736




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

افزايش هفت درصدي توليد فولاد خام در واحدهاي فولادسازي ايميدرو


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: افزايش هفت درصدي توليد فولاد خام در واحدهاي فولادسازي ايميدرو
تهران-خبرگزاري جمهوري اسلامي (ايرنا): توليد فولاد خام در واحدهاي فولادسازي سازمان توسعه و نوسازي معادن و صنايع معدني ايران (ايميدور) طي فروردين ماه سال جاري هفت درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل افزايش يافت.


معاون وزير صنايع و معادن روز شنبه ضمن اعلام اين خبر افزود: در اين مدت بيش از 930 هزار تن فولاد خام در واحدهاي فولادسازي تابعه ايميدرو توليد شده است.
به گزارش پايگاه اطلاع رساني وزارت صنايع و معادن، "احمدعلي هراتي نيك" گفت: در اين مدت 840 هزار تن محصولات فولادي در اين واحدها توليد و 65 هزار تن فولاد خام و محصولات فولادي به ارزش 46 ميليون دلار صادر شده است.
وي همچنين با اشاره به استخراج 7 ميليون و 700 هزار تن ماده معدني در شركت ملي صنايع مس ايران طي فروردين امسال با 14 درصد افزايش، از توليد حدود 77 هزار تن كنسانتره مس و موليبدن در اين شركت خبر داد.
هراتي نيك افزود: شركت ملي صنايع مس ايران در اين مدت علاوه بر توليد 18 هزار تن مس كاتد، موفق به صادرات بيش از 78 ميليون دلار محصولات مسي شده است كه اين ميزان صادرات در مقايسه با فروردين سال گذشته 23 درصد رشد را نشان مي‌دهد.
مديرعامل سازمان توسعه و نوسازي معادن و صنايع معدني ايران در ادامه درخصوص عملكرد فروردين امسال واحدهاي آلومينيوم سازي تابعه اين سازمان، گفت: 19 هزار تن محصولات آلومينيومي در ايرالكو و المهدي و حدود 18 هزار تن پودر آلومينا در شركت آلوميناي ايران با رشد 20 درصدي توليد شده است.
هراتي نيك، افزود: در فروردين امسال 31 ميليون دلار محصولات آلومينيومي نيز از شركتهاي ايرالكو و المهدي صادر شده كه نسبت به مدت مشابه سال قبل 285 درصد رشد داشته است.
به گفته هراتي نيك، توليد 76 هزار تن كنسانتره ذغالسنگ با رشد 34 درصدي نسبت به فروردين 86 ، توليد 2 ميليون تن كنسانتره و دانه‌بندي سنگ آهن با افزايش 23 درصدي و صادرات 455 هزارتني سنگ آهن به ارزش 62 ميليون دلار با رشد 590 درصدي نسبت به فروردين 86 عملكرد شركت تهيه و توليد مواد معدني ايران را در فروردين امسال شامل مي‌شود.
اقتصام ** 1579 ** 1558
 شنبه 25 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 169]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن