تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسن عسکری (ع):مومن برای مومن برکت و برای کافر، اتمام حجت است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819543895




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

گشتي در دنياي خبرهاي ۲۲ خرداد


واضح آرشیو وب فارسی:همشهری: گشتي در دنياي خبرهاي ۲۲ خرداد


دور دنيا- بدون شك زن و شوهري كه به طور جداگانه اما همزمان با يكديگر ۲ بليت بخت آزمايي برنده مي‌شوند، خيلي خوش شانس هستند.

زن و شوهر خوش شانس

كاليفرنيا: اين زن و شوهر كه به طور كاملا اتفاقي متوجه اين خوش‌شانسي شدند در مجموع ۲۵۰ هزار دلار نصيب شان شد. جالب است كه اين مرد يك ماه و نيم پس از برنده شدن، بليت بخت‌آزمايي را در جيب كتي كه خيلي وقت بود آن را نمي‌پوشيد، پيدا كرد.

از طرفي ديگر همسر او هم در حالي كه قصد داشت بليت مچاله شده را دور بيندازد، فهميد كه برنده شده است. به هر حال او به سختي تلاش كرد تا تاخوردگي‌هاي كاغذ را باز كند و شماره بليت را با شماره اعلام شده به عنوان برنده تطبيق دهد.

بستني چرخان

لندن: هر روز كه مي گذرد توليد كنندگان اقدامات تازه‌تري را براي جذب مشتري و فروش بيشتر محصولات خود به كار مي‌گيرند. در اين بين يك كارخانه توليد بستني دست به اقدام جالبي زده است به طوري‌ كه همه در انتظارند تا ببينند محصول تازه اين شركت چگونه عمل مي‌كند.

مقامات اين كارخانه اعلام كرده‌اند كه به زودي نوعي بستني روانه بازار خواهند كرد كه از خسته شدن و حركت بيش از حد زبان جلوگيري كرده و خودش مي‌چرخد.

به گفته آنها وسط اين بستني موتور كوچكي قرار دارد كه پس از روشن شدن، آن را در جهت حركت عقربه‌هاي ساعت مي‌چرخاند به اين ترتيب ديگر براي خوردن بستني نيازي به حركت مكرر زبان نيست، بلكه بستني خودش اين عمل را انجام مي‌دهد تا مردم كمترين زحمت را در خوردن آن متحمل شوند.

اين بستني ۱۱ دلار قيمت دارد و براي خوردن آن كافي است آن را روشن كرده و زبان را روي بستني گذاشت.

مار بچه دوست

نيويورك: مادر يك كودك ۷ ماهه از اينكه متوجه شد يك مار كوچك دور پاي فرزندش حلقه زده از هوش رفت. اين زن ۳۲ ساله دختر كوچكش را در تخت گذاشت تا بخوابد و به دنبال كار خود رفت اما مدتي نگذشت كه با صداي گريه نوزادش به اتاق بازگشت و وقتي او را بلند كرد، ماري كه دور پاي نوزاد حلقه زده بود، روي زمين افتاد.

سرقت با دليل موجه

بخارست: يك مرد جوان براي سرقت اتوبوسي كه به يك مدرسه تعلق داشت، دليل موجه آورد. اين مرد به پليس گفت: يكي از دوستانم به من تلفن زد و گفت دستگير شده است.

براي اينكه خودم را به محل برسانم ،چاره‌اي نداشتم تا از نزديك‌ترين وسيله نقليه كه يك اتوبوس بود، استفاده كنم. البته پليس او را قبل از اينكه به مقصد برسد دستگير كرد.

آتش‌نشان بدون گواهينامه

توكيو: يك آتش نشان پس از اينكه مشخص شد در ۲۰ سال گذشته بدون گواهينامه باآمبولانس و ماشين‌هاي آتش‌نشاني رانندگي كرده است از محل كار خود اخراج شد.

راز اين آتش نشان زماني برملا شد كه يك بازرس دولتي به طور سرزده به ايستگاه آتش نشاني مراجعه و گواهينامه همه كارمندان را بررسي كرد. اين آتش نشان ۴۰ ساله كه در طول20 سال خدمتش هيچگاه با مشكل نداشتن گواهينامه برخورد نكرده بود، خيلي دستپاچه شد اما راهي براي فرار نداشت.

اين مرد در آغاز سعي كرد گواهينامه پدرش را در حالي كه انگشتش را روي عكس آن گذاشته بود به بازرس نشان دهد اما او متوجه موضوع شد.

جالب است كه اين آتش‌نشان در طول ۵ سال، ۳۰۹ بار با آمبولانس و ۹۷ بار با ماشين آتش نشاني رانندگي كرده است اما هيچگاه تصادفي نداشته كه پليس از او گواهينامه بخواهد.

تاريخ درج: 22 خرداد 1387 ساعت 21:40 تاريخ تاييد: 22 خرداد 1387 ساعت 23:49 تاريخ به روز رساني: 22 خرداد 1387 ساعت 23:45
 پنجشنبه 23 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: همشهری]
[مشاهده در: www.hamshahrionline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 194]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن