تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):بهترین عبادت بعد از شناختن خداوند،‌ انتظار فرج و گشایش است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819283502




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

تاكيد رئيس جمهوري بر حمايت دولت از طرح هاي استفاده درست از منابع آب


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: تاكيد رئيس جمهوري بر حمايت دولت از طرح هاي استفاده درست از منابع آب
تهران-خبرگزاري جمهوري اسلامي (ايرنا): رييس جمهوري باتاكيد بر ضرورت استفاده عادلانه وصحيح از منابع آب در كشور تصريح كرد: دولت از همه طرحها مبتني بر استفاده درست از منابع آب در استان چهارومحال وبختياري حمايت مي كند.


دكتر محمود احمدي نژاد رييس جمهوري چهارشنبه شب در جلسه كار گروه تخصصي آب كشاورزي و مسكن استان اظهار داشت : وقوع خشكسالي در سال 87 بايد به فرصتي براي اصلاح شيوه هاي آب ياري تبديل شود.
رييس جمهوري توسعه الگوي درست مصرف آب در مناطق مختلف استان را داراي اهميت ويژه ارزيابي و تصريح كرد: طرح هاي اصلي استحصال و بهره برداري بهينه از آب بايد به طور جدي پيگيري و اجرا شود.
احمدي نژاد با بيان اينكه تسهيلات طرح هاي زودبازده بايد به سمت اصلاح شيوه ابياري هدايت شود گفت : با اصلاح شيوه هاي آبياري علاوه بر افزايش درآمد كشاورزان و اشتغال زايي با استفاده از زمين و اب كمتر ميزان توليد محصولات نيز چند برابر مي شود.
رييس جمهوري با تاكيد بر اينكه طي چهار سال آينده شيوه هاي آبياري بايد اصلاح شود خاطرنشان كرد: محققان و كارشناسان بايد با استفاده از ظرفيت رسانه هاي گروهي مردم را با اصلاح روش هاي آبياري آشنا كنند تا زمينه استفاده حداكثري از آبهاي موجود كشور فراهم شود.
احمدي نژاد كشاورزي را پايه اصلي استان چهارمحال و بختياري عنوان كرد و گفت: به لطف خدا به رغم وسعت كم استان، استعدادهاي خوبي در اين استان وجود دارد و به موفقيت هاي خوبي دست يافته است .
رييس جمهوري در پايان با اشاره به اينكه بانك ها بايد منابع را در اختيار طرح هاي فعال استان قرار دهند تصريح كرد: پشتياني از بخش هاي گوناگون از جمله آب خيزداري، توسعه باغات، دامداري و پرورش آبزيان در دستور كار مسوولان استان بايد باشد.
شبك **1536 **1701**1562
 پنجشنبه 23 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 118]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن