تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 19 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):زبان مؤمن، در پشت دل اوست و دل منافق، در پشت زبان او، زيرا مؤمن هرگاه بخواهد سخنى ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805804198




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

شنيده ها:سفر هاشمي و هيئت همراه به عربستان با هواپيماي تشريفاتي


واضح آرشیو وب فارسی:شبكه خبر دانشجو: شنيده ها:سفر هاشمي و هيئت همراه به عربستان با هواپيماي تشريفاتي
مسئول حوزه رياست نهاد نمايندگي مقام معظم رهبري در دانشگاهها طي نامه اي خطاب به رئيس جهاد دانشگاهي نسبت به سوءاستفاده از عنوان هيئت امنا در اخبار منتشر شده از سفر مديران جهاد دانشگاهي به قم اعتراض كرده و خواستار اصلاح اين خبر شده است.
>> مسئول حوزه رياست نهاد نمايندگي مقام معظم رهبري در دانشگاهها طي نامه اي خطاب به رئيس جهاد دانشگاهي نسبت به سوءاستفاده از عنوان هيئت امنا در اخبار منتشر شده از سفر مديران جهاد دانشگاهي به قم اعتراض كرده و خواستار اصلاح اين خبر شده است.
برخي مديران جهاد دانشگاهي هفته گذشته به قم ديدار كرده و از جمله با آقاي يوسف صانعي ديدار كرده بودند كه در خبر منتشر شده از ديدار هيئت امناي جهاد دانشگاهي با وي ياد شده بود.

>> گفته مي شود سفر 10 روزه رئيس مجمع تشخيص مصلحت با جمع زيادي از اعضا و كاركنان اين مجمع به عربستان سعودي با هواپيماي 321 تشريفاتي ايرباس انجام شده است.وي امروز به تهران بازخواهد گشت.
اين هواپيما توسط دولت پيشين به مبلغ 60 ميليون دلار خريداري شده بود و در آغاز دولت نهم تحويل ايران شد ولي تاكنون رئيس جمهور از آن استفاده نكرده است.
اين در حاليست كه برخي كارشناسان صنعت هوايي معتقدند سفرهاي مكرر دكتر احمدي نژاد با هواپيمايي كه اكنون از آن استفاده مي كند، به دليل عبور از مرز ساعت پرواز استاندارد با خطرات امنيتي همراه است.

>> همزمان با سفر رئيس جمهور به رم پايتخت ايتاليا و سخنراني در اجلاس فائو، شهردار رم تظاهراتي عليه دكتر احمدي نژاد برپا كرده كه برخي مقامات اين كشور نيز در آن شركت كرده اند. در اين تظاهرات به نشانه اعتراض به سخنان ضدصهيونيستي رئيس جمهور ايران، 10 دقيقه پروژكتورهاي محل تجمع را خاموش كرده اند.
در جريان سفر سال گذشته رئيس جمهور به نيويورك و سخنراني در دانشگاه كلمبيا نيز حدود 200 نفر در خيابان مجاور اين دانشگاه عليه وي تجمع كرده و وزير خارجه رژيم صهيونيستي نيز در اين تجمع سخنراني كرده بود.

>> به زودي 10 استاندار كشور تغيير خواهند كرد. عدم اجراي مطابق با برنامه مصوبات استاني و برخي ضعف هاي اجرايي، دليل اين تغييرات عنوان شده است.

>> حدادعادل بنا بر توصيه جمعيت ايثارگران تصميم گرفته است هيچ مسئوليتي را در مجلس قبول نكند و بر همين اساس پيشنهادهايي مانند رياست مركز پژوهش ها و رياست كميسيون فرهنگي مجلس را رد كرده است.

>> در پي توسعه فعاليت بهايي ها در ايران و دستگيري 6 تن از سران آنها، "خديجه.م" از بهايي ها خواسته نماينده اي را جهت عضويت در كميته موقتي كه تحت عنوان صلح و حقوق بشر ايجاد كرده، معرفي نمايند.
گفته مي شود كميته موقت موسوم به صلح و حقوق بشر كه با همكاري مشترك اين فرد با عبادي تأسيس شده، در حال پرونده سازي عليه جمهوري اسلامي است و يكي از محورهاي كاري اين كميته نيز، حقوق بهايي هاست.
چندي پيش حسينعلي منتظري ، در پاسخ به يك استفتا بهايي ها را در ايران صاحب حق آب و گل دانست و ابراز عقيده كرد: بهايي ها از همه حقوق شهروندي بهره مند هستند و بايد مشمول رافت حكومت اسلامي قرار گيرند.

>> دكتر احمدي نژاد در هامش نامه مردمي درخصوص منازل مجتمع مسكوني 22 بهمن كه سالهاست با اخذ مبالغي از مردم از تحويل منازل به مردم خودداري مي شود، تأكيد كرده است در اين زمينه تحقيق و گزارش فوري داده شود.

>> با اصرار فاطمه آليا نماينده تهران در اعتراض به اعتبارنامه رضا عبدالهي نماينده ماهنشان، وي از رقابت براي رياست كميسيون برنامه و بودجه مجلس بازخواهد ماند.
عبدالهي در مجلس هفتم رياست اين كميسيون را برعهده داشت و اكنون از محمد مهدي مفتح به عنوان جدي ترين گزينه براي رياست كميسيون برنامه و بودجه ياد مي شود.

>> عبدالرحمن دزفوليان رئيس دانشگاه آزاد اهواز بركنار شد.
در سفر اخير هاشمي رفسنجاني رئيس هيئت امناي دانشگاه آزاد به همراه عبداله جاسبي به اين واحد دانشگاهي، دانشجويان در محل سخنراني هاشمي انتقاداتي از شهريه ها و فضاي دانشگاه آزاد مطرح كرده بودند.

>> در حاليكه كمتر از 10 ماه از افتتاح حساب بانك سامان براي طلاب مي گذرد، مركز خدمات رفاهي حوزه اعلام كرده قرارداد مركز با بانك سامان فسخ شده و قرارداد جديدي با بانك پارسيان براي صدور كارت هاي جديد براي طلاب منعقد خواهد شد. از هزينه هاي تحميلي در اثر اين جابجايي گزارشي منتشر نشده است.
 چهارشنبه 22 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبكه خبر دانشجو]
[مشاهده در: www.snn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 364]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن