تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):روزه رجب و شعبان توبه ‏اى از جانب خداى عزيز است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815381036




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

نماينده ولي فقيه : ترويج وهابيت دليل واهمه آمريكا از اسلام ناب است


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: نماينده ولي فقيه : ترويج وهابيت دليل واهمه آمريكا از اسلام ناب است
خبرگزاري جمهوري اسلامي (ايرنا): باكو- نماينده ولي فقيه در جمهوري آذربايجان گفت : ترويج وهابيت درقالب تهيه و توزيع سي .دي به دليل واهمه آمريكا از رشد روز افزون اسلام ناب محمدي است .


حجت الاسلام "سيدعلي اكبر اجاق نژاد" روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا در باكو افزود : تهيه و توزيع سي .دي عليه اسلام اقدام تازه اي نيست و اين ادامه سياست هاي آمريكا و عوامل وي براي ايجاد مانع در پيشرفت حقيقي اسلام است .
به تازگي از سوي وهابيون فعال در جمهوري آذربايجان سي .دي هايي تهيه و توزيع شده كه در آن با انتخاب گزينه اي از سخنان چند شخصيت روحاني و مذهبي و با توسل به چند كلمه از قرآن كريم ،‌آنان را مورد انتقاد و نسبت كفر داده است .
اجاق نژاد اضافه كرد: آمريكا براي شكستن اسلام ناب محمدي كه از سوي پيامبر عظيم الشان مطرح شده وهابيت را ترويج مي كند و هر جا اقدامي عليه اسلام شود دست هاي پنهان آمريكا و عوامل آنان آشكار مي شود.
وي بااشاره به اينكه آنان در ظاهر اسلام وهابيت را ترويج و در اين قالب به مقابله و مبارزه با اسلام ناب محمدي برخاسته اند ، گفت : اين فعاليت آنان غيرمنطقي و غيرمعقول است چون در سي .دي مزبور ضعف مسلمانان را به نام اسلام ناب محمدي پخش مي كنند.
اجاق نژاد گفت : اگر هر سخنراني به طور كامل پخش شود مي توان درخصوص آن سخنراني قضاوت و نتيجه گرفت ولي اين اقدام وهابيون در تهيه و پخش سي .دي نوعي حقه بازي و بازي با كلمات است .
رايزن فرهنگي ايران درجمهوري آذربايجان با بيان اين كه ما مسلمانان نبايد عيب يكديگر را بگيريم گفت : ما طرفدار وحدت هستيم و بايد در كنار يكديگر عيب دشمنان اسلام و صهيونيسم را بگيريم .
اجاق نژاد افزود: مراجع تقليد و رهبران ما مسلمانان را به وحدت و همدلي فرا مي خوانند و رهبر انقلاب با انتخاب رييس تقريب مذاهب در اين جهت تلاش دارد و به اين منظور هر سال شخصيت هاي مختلف ديني و مذهبي را براي مذاكره در خصوص وحدت جهان اسلام دعوت مي كنند.
خاورم**245**1436**1415
 چهارشنبه 8 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 243]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن