تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):بهترین چیزی که بنده بعد از شناخت خدا به وسیله آن به درگاه الهی تقرب پیدا می کند، ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815409118




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

سمينار فرصت‌هاي تجاري ايران و مكزيك برگزار شد


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: سمينار فرصت‌هاي تجاري ايران و مكزيك برگزار شد
مادريد- سمينار يك رزوه فرصت‌هاي تجاري و سرمايه‌گذاري درجمهوري اسلامي ايران و مكزيك با حضور محمدحسن قديري ابيانه سفير جمهوري اسلامي ايران در مكزيك و جمعي از مقامات اقتصادي و تجاري اين كشور برگزار شد.

به گزارش ايرنا، در اين سمينار كه روز سه شنبه در محل اتاق بازرگاني شهر مكزيكوسيتي، پايتخت مكزيك برگزار شد، نمايندگان بيش از ‪ ۲۰‬شركت ايراني ( فعال در مشهد ) فعال در بخش‌هاي مختلف و شركت‌هاي مكزيكي نيز شركت داشتند سفير ايران در اين سمينار طي سخناني با اشاره به روند مناسبات سياسي ، اقتصادي و فرهنگي ايران و مكزيك ، سياست‌هاي كشورمان درساير كشورهاي منطقه آمريكاي لاتين را نيز تشريح كرد.

قديري ابيانه همچنين با اشاره به وجود زمينه‌هاي فراوان در بخش‌هاي مختلف ، خواستار تبادل اطلاعات و هياتهاي تجاري بخش خصوصي بين دو كشور جهت توسعه مناسبات شد.

همچنين در اين سمينار پرو مخيكو مدير اموربين‌الملل سازمان حمايت از تجارت خارجي مكزيك نيز سياست‌هاي تجاري ، گردشگري و فرصت‌هاي سرمايه گذاري كشورش را بيان كرد.

مديركل توسعه روابط اقتصادي بين‌المللي وزارت امور خارجه مكزيك نيز در اين سمينار ضمن تشريح آخرين وضعيت مناسبات خارجي كشورش، خواستار توسعه روابط خارجي مكزيك با منطقه آسيا از جمله با جمهوري اسلامي ايران شد.

بنا برگزارش روابط عمومي سفارت جمهوري اسلامي ايران در مكزيكوسيتي ، قرار است تجار ايراني در مدت حضور چهار روزه خود درمكزيك ازامكانات تجاري و صنعتي چند ايالت اين كشور نيز بازديد كنند.

اين سمينار با همكاري وزارت امورخارجه كشورمان ، سازمان توسعه تجارت و مسئولين نمايشگاه بين‌المللي مشهد و چند نهاداقتصادي مكزيكي برگزار شد اروپام **‪۱۳۸۸**۱۴۴۰**۳۵۰‬
 چهارشنبه 8 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 242]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن