تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):دانايى، ريشه همه خوبى‏ها و نادانى ريشه همه بدى‏هاست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820875821




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

انتقاد آيت الله صافي از انتشار برخي كتب در كشور


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: انتقاد آيت الله صافي از انتشار برخي كتب در كشور
حضرت آيت الله صافي گلپايگاني در ديدار مدير كل ارشاد استان قم از انتشار برخي كتب در كشور انتقاد كرد

به گزارش رجانيوز به نقل از رسا، حضرت آيت الله لطف الله صافي گلپايگاني، از مراجع تقليد، روز گذشته در ديدار حسين استادآقا، مدير كل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي قم و هيئت همراه، بر تحقق خواسته هاي امام عصر(عج) تأكيد كرد و گفت: هر كس در هر سمتي كه باشد و در دل خود مودت امام زمان(عج) را داشته باشد بايد براي تحقق آرمان هاي ايشان تلاش نمايد.

وي با بيان اينكه از زمان تأسيس وزارت فرهنگ و ارشاد، اوضاع مختلفي بر آن مترتب بوده است، اظهار داشت: مومنين جامعه از وزارت فرهنگ و ارشاد كشور انتظارات زيادي دارند و نبايد خلاف هويت ارشادي و اسلامي اين وزارتخانه اقدامي در آن صورت بگيرد.

وي در ادامه خاطر نشان كرد: مردم بايد هر چه بيشتر اقدامات مثبت و سازنده وزارت ارشاد را از نزديك لمس كرده و آثار آن را در جامعه ببينند.

وي با اشاره به برپايي نمايشگاه بين المللي كتاب در تهران گفت: عنوان اين نمايشگاه ترويج امر كتاب و كتابخواني است، ولي متأسفانه كارهايي در آن صورت گرفته است كه باعث شرمندگي مي شود. كتابها و موسساتي در نمايشگاه بود كه بسيار بحث برانگيز و اسباب تأسف بود.

وي ادامه داد: كتاب هايي منتشر شده اند كه فساد اخلاقي و ترويج منكرات داشتند و هم كتاب هايي كه جنبه هاي ديني و مذهبي مردم را نشانه گرفته است.

اين مرجع تقليد در ادامه تصريح كرد: اگر مسوولان نمي توانند بر اقداماتي همچون برپايي نمايشگاه هاي كتاب اشراف كافي داشته باشند، بهتر است برپايي آنها را لغو كنند.

مدرس خارج فقه حوزه علميه قم جوانان ايران را بسيار متأثر از جو فرهنگي كشور دانست و تأكيد كرد: برخي از كتاب ها و فيلم هاي ضد ارزشي در كشور، تأثير هزار اقدام مثبت را خنثي مي كند.

حضرت آيت الله صافي گلپايگاني به كارگيري افراد مقيد، متعهد و با بصيرت كافي در بخش هاي مختلف وزارت ارشاد را خواستار شد و گفت: چشمان وزارت ارشاد بايد هر چه بيشتر باز باشد تا بتوانند با كارهاي ضد فرهنگي در جامعه مقابله كنند.

وي در پايان بر تسهيل مميزي كتاب هاي ديني تأكيد و تصريح كرد: تشويقات و تشريفاتي كه در اداره فرهنگ و ارشاد قم صورت مي گيرد بايد بر اساس مباني و اصول ديني باشد.
 چهارشنبه 8 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.irinn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 382]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن