تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):همّت مؤمن در نماز و روزه و عبادت است و همّت منافق در خوردن و نوشيدن؛ مانند حيوانات...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820937980




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

انتقاد آيت‌الله‌العظمي صافي گلپايگاني از كمرنگ‌بودن امر به معروف و نهي از منكر در جامعه


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاري قرآني ايران: انتقاد آيت‌الله‌العظمي صافي گلپايگاني از كمرنگ‌بودن امر به معروف و نهي از منكر در جامعه
گروه سياسي: آيت‌الله‌العظمي صافي گلپايگاني با انتقاد از كمرنگ‌بودن فريضه الهي امر به معروف و نهي از منكر در جامعه تصريح كرد: برخي در صدد تضعيف نظام هستند لذا بايد امر به معروف ونهي از منكر در همه جا گسترش يابد و با قوت بيشتري انجام گيرد تا جامعه دچار فساد نشود.
به گزارش خبرگزاري قرآني ايران (ايكنا) به نقل از مركز خبر حوزه، آيت‌الله العظمي صافي گلپايگاني در ديدار آيت‌الله دري نجف‌آبادي دادستان كل كشور و دبير كنگره بزرگداشت شيخ بهايي گفت: بسياري از معايب و آسيب‌ها به وسيله امربه معروف و نهي‌ازمنكر مرتفع خواهد شد و جامعه ما از اين وضعيت رهايي مي‌يابد و فلسفه امر به معروف و نهي از منكر رهايي از آسيب‌ها و خطرات است.

وي با انتقاد از كمرنگ‌بودن اين فريضه الهي خاطرنشان كرد: برخي در صدد تضعيف نظام هستند لذا بايد امر به معروف ونهي از منكر در همه جا گسترش يابد و با قوت بيشتري انجام گيرد تا جامعه دچار فساد نشود.

آيت‌الله‌العظمي صافي گلپايگاني افزود: تجليل و معرفي بزرگان در جامعه بسيار با اهميت است و آثار آنها در زندگي مفيد و موثر خواهد بود.

اين مرجع تقليد خاطرنشان كرد: شيخ بهايي از نوابغ بشر است و در همه علوم مختلف آگاهي داشته و قشرهاي مختلف بايد به آن اهميت بدهند.

وي بيان داشت: برخي افراد از شيخ بهايي دفاع مي‌كنند و برخي مسائل مانند اعتقاد به تصوف را به ايشان نسبت داده‌اند كه اين تهمت و نادرست است و شيخ مبراي از اين مسائل بوده است.

آيت‌الله العظمي صافي گلپايگاني در پايان به شناسايي جنبه‌هاي مختلف شخصيت شيخ بهايي توسط افراد توانمند اشاره كرده و گفت: شيخ بهايي ابعاد مختلف شخصيتي در مسائل مهم ادبي فقه و عرفان داشته و بايد براي جامعه ترسيم شود.
 چهارشنبه 17 مهر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاري قرآني ايران]
[مشاهده در: www.iqna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 106]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن