تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هيچ كس جز با اطاعت خدا خوشبخت نمى‏شود و جز با معصيت خدا بدبخت نمى‏گردد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821166011




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

لاريجاني در جمع خبرنگاران (2):ساماندهي اقتصاد كشور اولويت مجلس/ شيوه‌هاي نوين نظارت مجلس بررسي مي‌شود


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: لاريجاني در جمع خبرنگاران (2):ساماندهي اقتصاد كشور اولويت مجلس/ شيوه‌هاي نوين نظارت مجلس بررسي مي‌شود
رئيس موقت مجلس هشتم مهمترين اولويت اين مجلس را ساماندهي اقتصاد كشور خواند و خبر داد كه براي شيوه‌هاي نوين نظارت در مجلس هشتم راهكارهايي انديشيده خواهد شد .

به گزارش خبرنگار مهر ، علي لاريجاني رئيس موقت مجلس هشتم در پايان جلسه علني امروز مجلس در جمع خبرنگاران با اشاره به اولويت‌هاي كاري مجلس هشتم گفت: فكر مي‌كنيم خواسته اصلي مردم ساماندهي به وضعيت اقتصادي كشوراست بر اين اساس حتما رايزني‌هايي را با دولت و ساير قوا خواهيم داشت و اميدواريم مجلس هشتم در سرو سامان دادن به وضعيت اقتصادي كشور، مجلسي پرتحرك باشد.

وي افزود: ما علاقه‌اي به طرح‌ها و لوايحي كه مسايل جانبي را دنبال مي‌كند، نداريم و هدفمان دنبال كردن خواسته‌هاي اصلي مردم است.

رئيس موقت مجلس هشتم تعيين برنامه هاي مجلس را از وظايف نمايندگان برشمرد و گفت: بعداز جلسه دوره موقت هيئت رئيسه مجلس، براي تعامل سازنده با ساير قوا و با مشورت نمايندگان در اين زمينه تصميم‌ گيري مي‌كنيم.

لاريجاني درباره شكل گيري اختلافات احتمالي ميان قوا خاطرنشان كرد: تلاش مي كنيم تا اين اختلافات ميان قوا به وجود نيايد و هر قوه ‌اي در چارچوب قانون كار خود را انجام دهد ، اما ممكن است مصاديقي از اختلاف پيش آيد كه در پيام مقام معظم رهبري تاكيد شده كه براي رفع آن گروهي از طرفين كميته‌اي را تشكيل دهند.

وي افزود: پس از رسميت يافتن مجلس هشتم، در زمينه تحقق اين فرمايش مقام معظم رهبري چاره‌جويي خواهيم كرد.

لاريجاني در بخش ديگري از سخنانش در جمع خبرنگاران تاكيد كرد براي شيوه‌هاي نوين نظارت در مجلس هشتم راهكارهايي را خواهيم انديشيد و در بخش قانونگذاري نيز تسهيل و غربال كردن قوانين از جمله برنامه‌هاي مجلس هشتم است .

وي ابراز اميدواري كرد با تحولاتي كه در اين زمينه در مجلس رخ مي‌دهد مردم بهتر بتوانند كارهاي خود را در امور ديواني انجام دهند و قوانين براي مردم مشكل ايجاد نكند.

وي در پاسخ به خبرنگاري كه پرسيد " شما از حدادعادل رئيس مجلس هفتم به عنوان رئيس معنوي مجلس ياد كرديد، اين عنوان به چه معنا است ؟ " گفت:‌ با دكتر حدادعادل بيش از 30 سال رابطه دوستي صميمي داريم و مسائل مربوط به رياست مجلس نيز يك مسابقه براي اداي تكليف بود و اين امر خللي در رفاقت ما ايجاد نكرد.

رئيس منتخب مجلس هشتم ادامه داد: حضورحدادعادل در مجلس ارزشمند است، ما ازتجربيات ايشان استفاده خواهيم كرد. وي اضافه كرد:‌ تعبير من از حدادعادل به عنوان رئيس معنوي مجلس از روي صدق بود.

وي تغيير منشي‌ها و كارپردازهاي مجلس دردوره هشتم نسبت به دوره قبل را طبيعي خواند و گردش نيروها را مثبت و زمينه ساز نشاط كاري خواند .
 چهارشنبه 8 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 273]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن