تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):صله رحم، اعمال را پاكيزه، اموال را بسيار، بلا را برطرف و حساب (قيامت) را آسان مى‏...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821201801




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

استاندارقم : مراكز حوزوي پاسخگوي نيازهاي جهان اسلام باشند


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: استاندارقم : مراكز حوزوي پاسخگوي نيازهاي جهان اسلام باشند
داخلي. اجتماعي. حوزه علميه.

استاندار قم گفت: شهر مقدس قم هم اكنون مركز توليد فكر وفرهنگ ديني مي باشد ومراكز حوزوي آن بايد پاسخگوي نيازهاي آموزشي ، پژوهشي جهان اسلام باشند.

به گزارش روز چهارشنبه ايرنا، محمد ناظمي اردكاني در ديدار مسوولان جامعه المصطفي العالميه قم افزود: اين مركز نماد فعاليتهاي ديني و پژوهشي است و بايد به منظور پاسخگويي به نيازهاي فوق با جديت تلاش كند.

وي رقابت ديني را در دنيا روز افزون عنوان كرد و گفت: اين رقابتها با گرايش و توجه جوانان به مذهب بالا رفته است و جاي فراواني براي كار و تلاش دراين زمينه وجود دارد.

وي بااشاره به تاسيس دانشگاه مجازي امام خميني (ره) در جامعه المصطفي العالميه گفت: ايجاد اين مركز موجب مسرت و خوشحالي براي كساني كه از سفر به ايران براي تحصيل علوم ديني محروم مي‌ماندند، مي‌باشد.

ناظمي اردكاني، كار اين نهاد را با عظمت ذكر كرد و گفت: مسوولان كشور لازم است با اين كانون انتشار تفكر ديني در دنيا آشنا گردند.

رييس جامعه المصطفي العالميه قم نيز دراين ديدار گفت: اميدواريم مسوولان اجرايي گامهاي موثري در نهادينه شدن فرهنگ بين‌المللي اسلامي در اين شهر بردارند.

حجت‌الاسلام والمسلمين عليرضا اعرافي افزود: قم كانون توليد فكر و انديشه اسلامي است و اين مركز گوشه اي از بركات انقلاب اسلامي، نظام و حوزه علميه قم مي‌باشد و بايد نگاهي ويژه و چشم اندازي بلند به حركت اين نهاد داشت.

وي يادآور شد: اين نهاد حوزوي به تجربيات روز توجه دارد و درصدد گسترش فكر اسلامي حوزوي در دنيا مي‌باشد.

وي اشتغال به تحصيل ‪۲۰‬هزار طلبه از كشورهاي مختلف جهان و فارغ التحصيل شدن بيش از ‪۱۵‬هزار نفر دراين مركز را از افتخارات جامعه المصطفي العالميه ذكر كرد و گفت: در حال حاضر افراد زيادي خواهان حضور دراين نهاد براي تحصيل مي‌باشند كه نشاندهنده ظرفيت بالاي كار در جامعه المصطفي العالميه است. ك/‪۱‬
 چهارشنبه 8 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 252]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن