تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 27 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):زيبايى مرد به شيوايى زبان اوست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816303312




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

شهروندان ياسوجي چه انتظارات وخواسته‌هايي ازنمايندگان مجلس هشتم دارند؟ نمايندگان هرگزفراموش نكنند درزمان تبليغات انتخابات چه شعارها ووعده‌هايي به مردم داده‌اند


واضح آرشیو وب فارسی:ايسنا: شهروندان ياسوجي چه انتظارات وخواسته‌هايي ازنمايندگان مجلس هشتم دارند؟ نمايندگان هرگزفراموش نكنند درزمان تبليغات انتخابات چه شعارها ووعده‌هايي به مردم داده‌اند


خبرگزاري دانشجويان ايران - ياسوج
سرويس: شهرستان‌ها

همزمان با آغاز به كار مجلس هشتم، جمعي از مردم ياسوج، تلاش در راستاي اهداف و آرمان‌هاي بلند امام خميني(ره) و نظام جمهوري اسلامي، پرهيز از هرگونه تنش و دو دستگي در مجلس، ساماندهي تورم و معضلات اقتصادي، رفع مشكلات مالي فرهنگيان، كاهش شهريه‌هاي دانشگاه آزاد اسلامي و ... را از جمله مهمترين خواسته‌ها و انتظارات خود از مجلس بيان كردند.

يك شهروند ياسوجي در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاري دانشجويان ايران(ايسنا) - منطقه كهگيلويه و بويراحمد - گفت: مجلس هشتم بايد تلاش كند در راستاي اهداف و آرمان‌هاي بلند امام(ره) و نظام جمهوري اسلامي گام برداشته، زمينه سرافرازي و سربلندي ايران را در داخل و خارج از كشور فراهم و تثبيت كند.

ابراهيم محمودي افزود: به فرموده امام(ره)، مجلس در نظام اسلامي "در رأس همه امور است"، بنابراين وكلاي مردم در اين نهاد بايد بتوانند اين جايگاه را به خوبي حفظ كنند.

وي اظهار كرد: آنچه موجب مي‌شود مجلسي كارآمد، توانا و مقتدر جلوه كند، وحدت، همدلي و صميميت بين نمايندگان است، بنابراين وكلاي مردم بايد از هرگونه تنش و دو دسته بودن در مجلس پرهيز كرده و در جهت پيشبرد مصالح امور گام بردارند.

شهروند ديگري نيز گفت: نمايندگان مردم به عنوان وكلاي اين ملت وظيفه دارند در راستاي حل مسايل و مشكلات جامعه نهايت تلاش خود را بكار گيرند.

مرادعلي نبوي‌زاده افزود: عمده‌ترين مشكل و دغدغه فكري امروز مردم، تورم است كه موجب بروز مشكلات فراواني براي همه اقشار جامعه شده است.

وي يادآور شد: تورم حاكم بر جامعه موجب شده تا اغلب خانواده‌ها بويژه قشر كم‌درآمد در تامين حداقل نيازهاي زندگي با مشكل مواجه شوند.

نبوي‌زاده افزود: انتظار مي‌رود نمايندگان مردم در مجلس هشتم بتوانند، تورم موجود را ساماندهي كنند.

سيدمعصوم خسرواني، رفع مشكلات مالي فرهنگيان را از ديگر خواسته‌هاي اين قشر عنوان كرد و گفت: اين موضوع همواره در نشست‌ها و مجالس مختلف مطرح مي‌شود.

وي يادآور شد: توجه به فرهنگيان به معني توجه به خواسته و نياز نسل‌هاي آينده است، زيرا يك معلم براي تربيت صحيح دانش‌آموزان بايد فارغ از هرگونه دغدغه و مشكل باشد.

از سوي ديگر يك دانشجوي ياسوجي كاهش شهريه‌هاي دانشگاه آزاد اسلامي را مهمترين خواسته خود از مجلس هشتم و نمايندگان عنوان كرد و گفت: در سال‌هاي گذشته، اقدامات فراواني در اين راستا انجام شد كه بي‌نتيجه ماند.

نرگس طباطبايي افزود: در دنياي امروز، داشتن تحصيلات تخصصي و دانشگاهي براي يافتن شغل ضروري است و مسوولان و متوليان جامعه بويژه نمايندگان مجلس بايد در فراهم كردن شرايط تحصيل جوانان اهتمام ورزند.

رضا عطايي، يك دانشجوي رشته كشاورزي هم با اشاره به برخوردار بودن اين استان از منابع آبي فراوان، احداث سد را از مهمترين خواسته‌هاي مردم در راستاي توسعه، عمران و آباداني كهگيلويه و بويراحمد اعلام كرد.

وي گفت: نمايندگان مردم در مجلس هشتم هرگز فراموش نكنند كه در دوران تبليغات انتخابات چه شعارها و وعده‌هايي براي رسيدگي به امور مردم داده‌اند.

عطايي افزود: اصلاح ساختار مديريتي، توسعه اقتصادي، سياسي و فرهنگي و اجتماعي شهر به منظور توسعه رفاهي هرچه بيشتر مردم و رفع دغدغه‌هاي معيشتي، بهداشتي و درماني از جمله شعارهاي تبليغاتي آن‌ها بوده است.

وي اظهار كرد: با توجه به سال "شكوفايي و نوآوري" و تاكيد مقام معظم رهبري بر حل فوري و اورژانسي تورم و گراني، اين مهم بايد مورد توجه جدي نمايندگان باشد.

يك پدر شهيد نيز گفت: برخوردار بودن از روحيه اخلاص، تواضع و اخلاق مي‌تواند زمينه را براي برپايي مجلسي باشكوه و كارآمد فراهم كند.

رضوي‌زاده افزود: برخوردار بودن نمايندگان مجلس از اين خصوصيات بيانگر رعايت اخلاق و تشكيل مجلسي منسجم و متعهد خواهد بود.

انتهاي پيام
 چهارشنبه 8 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايسنا]
[مشاهده در: www.isna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 420]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن