تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هیچ تهیدستی سخت تر از نادانی و هیچ مالی سودمندتر از عقل نیست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815432243




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

عاملان قاچاق و توزيع مشروبات الكلي در تهران به دام افتادند


واضح آرشیو وب فارسی:ايسنا: عاملان قاچاق و توزيع مشروبات الكلي در تهران به دام افتادند
خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس: اجتماعي - حوادث

در راستاي تشديد مبارزه با قاچاقچيان و توزيع كنندگان مشروبات الكلي در سراسر كشور، كارآگاهان اداره مبارزه با قاچاق پليس آگاهي موفق شدند، با پيگيري فراوان، سه نفر از واردكنندگان مشروبات الكلي كه از متهمان سابقه‌دار در اين زمينه بودند را شناسايي و دستگير كنند.

به گزارش سرويس «حوادث» ايسنا،‌ پس از كشف ده‌ها هزار قوطي مشروبات الكلي در يكي انبار حومه تهران، كارآگاهان به فعاليت يك باند سازمان يافته مشكوك شدند.

با تحقيقات فراوان، فردي كه اين انبار را از مالك اصلي آن اجاره و براي انبار كردن مشروبات الكلي از آن استفاده مي‌كرد، شناسايي و دستگير شد.

اين متهم «سوان ـ هـ » در جريان بازجويي‌ها عتراف كرد كه به همراه دو همدستانش به نام‌هاي «آرمن» و «آرش» از مدت‌ها قبل با وارد كردن مشروبات الكلي از مرزهاي غربي كشور، اقدام به توزيع آن در تهران مي‌كردند.

با شناسايي منزل «آرمن»، كارآگاهان با دريافت دستور قضايي و رعايت كامل موازين، ضمن دستگيري متهم محل سكونت وي را مورد بازرسي قرار دادند كه در اين بين سه دفتر مربوط به اسناد و مدارك خريد و توزيع مشروبات الكلي و تعداد زيادي فيش واريزي به حساب افرادي كه مشروبات الكلي را از كردستان وارد مي‌كردند، كشف و ضبط شد.

اين متهم اعتراف كرد كه پنج سال پيش در مورد قاچاق مشروبات الكلي دستگير و به مدت شش ماه روانه زندان شده، اما مجددا فعاليت خود را در اين زمينه از سر گرفته است و با كمك همدستانش از اوايل سال 86 در هر ماه يك كاميون كه حامل 50 تا 100 كارتن مشروبات الكلي بود، از كردستان به تهران وارد و بعد از تخليه در انبار به افراد مخصوص مي‌فروخت.

با اين اعترافات، تمام متهمان پرونده به سرعت دستگير و پس از كشف مشروبات قاچاق و تكميل پرونده متهمان با صدور قرار در اختيار مقامات قضايي قرار گرفتند.

انتهاي پيام
 چهارشنبه 8 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايسنا]
[مشاهده در: www.isna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 420]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن