تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):زباله را شب در خانه هاى خود نگه نداريد و آن را در روز به بيرون از خانه منتقل كنيد،...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815297033




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

با كلنگ زني فاز اول عمليات ساخت بزرگراه 36 كيلومتري اميديه آغاز شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایسکانیوز: با كلنگ زني فاز اول عمليات ساخت بزرگراه 36 كيلومتري اميديه آغاز شد
اهواز- خبرگزاري ايسكانيوز:عمليات ساخت بزرگراه اميديه تا سه راهي سرانجام در استان خوزستان با حضور مسئولان استاني و محلي آغاز شد.
به گزارش روز سه شنبه گروه اقتصادي باشگاه خبرنگاران دانشجويي ايران "ايسكانيوز" معاون طرحهاي راه و ساختمان مديريت مهندسي وساختمان شركت ملي مناطق نفتخيز جنوب در مراسم آغاز به كار ساخت اين بزرگراه با اشاره به اينكه پروژه ي احداث جاده چهار بانده اميديه به سرانجام از جمله پروژه هاي مصوب هيئت وزيران در سفر به استان خوزستان است گفت : اين جاده به طول 5/36 كيلومتر در سه راه سرانجام با يك پل روگذر ساخته مي شود . نصر الله ناجي پور افزود : در كل مسير اين جاده نياز به احداث 3 دستگاه پل بزرگ با دهانه 10 متر و حدود 85 دستگاه پل كوچك است .
وي با بيان اينكه اجراي اين طرح به شركت ملي مناطق نفتخيز جنوب واگذار شده است تاكيد كرد : اين پروژه در دو فاز انجام مي شود كه فاز اول آن شامل 15 كيلومتر از سه راهي سرانجام است كه امروز كلنگ زني آن انجام مي شود و فاز دوم آن به طول 5/21كيلومتر تا شهر اميديه ادامه خواهد داشت و اميدواريم تا 24 ماه تكميل و به بهره برداري برسد .
معاون طرحهاي راه و ساختمان مديريت مهندسي وساختمان شركت ملي مناطق نفتخيز جنوب مبلغ اوليه قرارداد اين پروژه را 130 ميليارد ريال اعلام كرد و اظهار داشت : مطالعات مهندسي فاز دوم تكميل و تا 2 ماه آينده از طريق مناقصه پيمانكار آن مشخص شده است .
حجت الاسلام و المسلمين ابو علي امام جمعه اميديه نيز در اين مراسم با ابراز خشنودي از اجراي اين پروژه گفت : بايد تا زمان افتتاح اين پروژه ،جاده فعلي سرانجام اصلاح و روكش آسفالت شود .
وي همچنين با اشاره به برخي از كمبود ها و مشكلات مردم شهرستان اميديه خواستار رفع اين مشكلات شد .معاون عمراني استانداري خوزستان نيز در اين مراسم ايمن بودن جاده ها در جابجايي و سفرها را از محورهاي مهم توسعه پايدار خواند و افزود : يكي از نكته هاي اساسي براي ايمن كردن جاده ها جدا كردن باندهاي رفت و برگشت از يكديگر است.
عباس طباطبايي خاطر نشان كرد : هم اكنون 20 روستا از 70 روستاي شهرستان اميديه در حال گاز كشي هستند كه اين روستا ها از نظرآب ،مخابرات و جاده براي آنها تامين شده است..//12010
پيرموسايي
 سه شنبه 7 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایسکانیوز]
[مشاهده در: www.iscanews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 375]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن