تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):پرهيزكارى منافق جز در زبانش ظاهر نمى شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815329229




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

محكوميت امپرياليسم آمريكايي در همايش جنبش‌هاي چپ گراي آمريكاي لاتين


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: محكوميت امپرياليسم آمريكايي در همايش جنبش‌هاي چپ گراي آمريكاي لاتين
خبرگزاري فارس، احزاب و جنبش‌هاي چپ‌گراي آمريكاي لاتين ديروز در پايان نشست خود در اروگوئه موسوم به "همايش سائو پائولو" تدابير امپرياليستي آمريكا در منطقه را محكوم كردند.


به گزارش خبرگزاري فارس به نقل از آژانس افه اسپانيا، در بيانيه پاياني همايش سائوپائولو شركت كنندگان ضمن اشاره به روي كار آمدن سيزده حزب چپ‌گرا و ترقي‌خواه در آمريكاي لاتين و حوزه كارائيب در سال‌هاي اخير نسبت به تلاش‌هاي آمريكا و جناح راست عليه اين نيروها هشدار دادند.
"دانيل اورتگا" رئيس جمهور نيكاراگوئه كه به عنوان ميهمان ويژه در اختتاميه نشست چپ گرايان آمريكاي لاتين در مونته ويدئو پايتخت اروگوئه شركت كرده بود با رضايت بخش خواندن تحولات منطقه اي گفت: اينك نبايد استراحت كنيم بلكه بايد توانايي مبارزه را دو برابر نماييم.
اورتگا به علاوه تصريح كرد: كشورهاي شمال از جمله آمريكا و اروپايي‌ها در عمل تروريسم سيستماتيكي را با سياست‌هاي اقتصادي و استثماري خود و نه تنها با توسل به اسلحه اجرا مي‌كنند.
گلوريا اينس راميرز سناتور كلمبيايي از حزب مخالف "قطب دموكراتيك" نيز مداخله گري آمريكا در كشور خود و همين طور تلاش‌هاي ضد چاوز رئيس جمهور ونزوئلا را محكوم كرد.
ماركو آئورليو مشاور سياست بين‌المللي رئيس جمهور برزيل هم با رد قاطعانه وجود بي ثباتي سياسي در آمريكاي لاتين سياست‌هاي راستگرايان اروپا را در قبال منطقه محكوم نمود.
انتهاي پيام/
 سه شنبه 7 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 285]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن