تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):سنگهاى زیربناى اسلام سه چیز است: نماز، زکات و ولایت که هیچ یک از آنها بدون دیگرى درس...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815511406




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

معاون امور مجلس و استان‌هاي صداوسيما: اجراي موسيقي ضعيف در شبكه‌هاي استاني ممنوع ! همدان قطب توليد انيميشن كشور مي شود


واضح آرشیو وب فارسی:ايسنا: معاون امور مجلس و استان‌هاي صداوسيما: اجراي موسيقي ضعيف در شبكه‌هاي استاني ممنوع ! همدان قطب توليد انيميشن كشور مي شود
خبرگزاري دانشجويان ايران - همدان
سرويس: تلويزيون و راديو

معاون امور مجلس و استان‌هاي صدا و سيما تاكيد كرد: اجراي ضعيف موسيقي در شبكه‌هاي استاني ممنوع است و سياست سازمان صدا وسيما، پخش آثار فاخر است.

**به سمت موسيقي فاخر حركت خواهيم كرد

به گزارش سرويس تلويزيون و راديو خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا) از همدان، حجت‌الاسلام سيدرمضان موسوي مقدم در حاشيه يازدهمين همايش فصلي مديران صداو سيماي مراكز استانها در همدان افزود: فلسفه وجودي شبكه‌هاي استاني احياي موسيقي سنتي و مقامي است؛ چرا كه متاسفانه برخي از نواها ، آواها و ملزومات موسيقيايي كشور در حال انقراض است و تنها ملجاء اين آثار فاخر ، شبكه هاي استاني است .

موسوي مقدم خاطرنشان كرد: ديگر از نظر كمي موسيقي را افزايش نمي‌دهيم و به سمت موسيقي فاخر حركت خواهيم كرد.

**خداحافظي از آنالوگ و آشتي با ديجيتال

معاون امور استان هاي صداوسيما همچنين بيان كرد: روند خداحافظي از آنالوگ و آشتي با ديجيتال كردن شبكه‌هاي سيما آغاز شده، اما بومي كردن سخت‌افزارها و نرم افزارها سرعت كار را كند كرده است.

**همكاري صداو سيما و مجلس هشتم

معاون امور مجلس و استان هاي صداوسيما همكاري رسانه‌ي ملي و مجلس هشتم را نيز همانند مجالس ديگر خوب پيش بيني كرد و گفت: توقع كلي‌تر از مجلس هشتم وجود دارد و آن همت نمايندگان مجلس براي محروميت زدايي از فرهنگ است.

وي از نمايندگان خواست: عقب افتادگي‌هاي بخش‌هاي مختلف فرهنگي را در طرح‌ها جبران كنند چرا كه افزايش اعتبارات فرهنگي ، رسانه ملي را نيز در رسيدن به اهداف خود ياري مي كند.

**اگر رسانه‌اي ابتكار نداشته باشد، رسانه نيست

موسوي مقدم همچنين برنو آوري و نهادينه كردن آن در رسانه ملي تاكيد كرد و افزود: نو آوري در ذات صدا و سيما وجود دارد و اگر رسانه اي ابتكار نداشته باشد ، رسانه نيست و هر آن بايد طرحي نو انداخت و فرهنگ نو آوري را نيز گسترش داد.

** اخبار دانشگاه‌ها به خوبي در صدا و سيما منعكس نمي شود

وي در پاسخ به اين انتقاد كه اخبار دانشگاهها به خوبي در صدا و سيما منعكس نمي شود و اين كار رسانه‌هاي بيگانه را در دروغ پراكني گستاخ مي‌كند ، نيز گفت: كار دشمن ، دشمني كردن است و اين اقتضا ي طبيعت استكباري است.

او ادامه داد: برخي اتفاقات درون دانشگاهها ارزش خبري ندارد ، اما رسانه هاي بيگانه با استفاده از فن و تكنيك،آن را غرض ورزانه تبديل به خبر مي كنند كه رسانه هاي داخلي براي واكسينه شدن جامعه بايد بخشي از اين اتفاقات را انعكاس دهند.

**رابطه رسانه ملي و دولت

او اساس رابطه رسانه ملي و دولت را كمك و مساعدت دولت خواند و خاطر نشان كرد: صدا و سيما، خدمت براي توسعه همه جانبه كشو ررا وظيفه خود مي داند و در كنار انعكاس خدمات ، نقد منصفانه نيز خواهد كرد كه برنامه « چراغ خاموش» از جمله برنامه هاي منتقد است.

**پرداختن به خشكسالي را از برنامه ها ي امسال

موسوي پرداختن به خشكسالي را از برنامه ها ي امسال سازمان برشمرد و افزود: مديريت مصرف و فرهنگ صرفه جويي امسال در صدا و سيما آموزش داده مي شود و رسانه ملي ، تورم و گراني به علت ضعف مديريت و بي تدبيريرا به عنوان نماينده افكار عمومي دنبال خواهد كرد.

**قطب توليد انيميشن غرب كشور

وي همچنين انيميشن همدان را بسيار با كيفيت ارزيابي كرد و نويد داد: صدا وسيما ي مركز همدان ، قطب توليد انيميشن غرب كشور خواهد شد.

موسوي مقدم رقابت واحد توليد انيميشن صبا و همدان را موجب كاهش قيمت انيميشن همدان دانست گفت: اين رقابت مشكلاتي را براي انيماتورهاي همدان از نظر مالي به وجود آورده است.

**فرايند واگذاري به بخش خصوصي يك ضعف

وي در پايان فرايند واگذاري به بخش خصوصي را در صدا و سيما ضعف ارزيابي كرد و تاكيد كرد : ستاد اجرايي اصل 44 بايد فعالانه عمل كرده ونسبت بخش خصوصي و دولتي را به هم نزديك كند.

انتهاي پيام
 سه شنبه 7 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايسنا]
[مشاهده در: www.isna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 255]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن