تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):از خداوند عزيز و جليل نقل كرده است كه فرمود: هر كار ارزشمندى كه در آن بسم ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814687624




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

وزير نيرو از همكاري مردم براي صرفه جويي ها تشكر كرد


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: وزير نيرو از همكاري مردم براي صرفه جويي ها تشكر كرد
تهران-خبرگزاري جمهوري اسلامي (ايرنا): وزير نيرو از مردم به دليل همكاري در صرفه جويي در مصرف آب و برق در روزهاي گذشته ، قدرداني كرد.


مهندس "پرويز فتاح " روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا با اشاره به كاهش 2 درصدي رشد مصرف آب در تهران در مدت بيش از 2 ماه گذشته ، گفت : در اين مدت ، رشد مصرف آب در تهران از هشت مميز پنج دهم درصد به شش مميز پنج دهم درصد كاهش يافته است .
وي همكاري مردم در صرفه جويي مصرف آب را شايسته قدرداني دانست و افزود: اين همكاري در شرايطي حاصل شده است كه وزارت نيرو هنوز به صورت جدي فعاليت هاي اطلاع رساني خود را در خصوص راه هاي صرفه جويي آغاز نكرده است .
وي با بيان آنكه به هر حال خشكسالي كنوني كم سابقه بوده و افزون بر ايران ، ساير كشورهاي خاورميانه و بخشي از اروپا و آسياي ميانه را نيز در بر گرفته است ، ابراز اميدواري كرد: با همكاري مردم ، كشور از اين شرايط سخت با كمترين مساله گذر كند.
فتاح در ادامه اظهار داشت : شايد راحت ترين راه براي دولت در اين شرايط جيره بندي باشد ،اما وزارت نيرو اصلا سراغ جيره بندي نمي رود ، زيرا اين امر مردم را به زحمت مي اندازد و مشكلات اجتماعي ايجاد مي كند.
به گفته وي ، وزارت نيرو سخت ترين راه را براي خود انتخاب كرده است و در اين خصوص به همراهي و همكاري مردم اطمينان دارد.
وي تصريح كرد: بررسي ها نشان مي دهد كه با 10 درصد صرفه جويي در مصرف آب و برق مي توان به آساني از اين شرايط سخت عبور كرد، هر چند كه بيش از اين ميزان نيز امكان صرفه جويي بدون ايجاد مشكل براي مصرف كنندگان وجود دارد.
وزير نيرو در ادامه اظهار داشت : مردم بارها در شرايط سخت با مسئولان همكاري كرده اند و اين بار نيز همكاري آنان در تاريخ كشور به ثبت خواهد رسيد.
وزير نيرو همچنين با اشاره به كاهش پيك مصرف برق در استان خوزستان به عنوان حساس ترين بخش برق كشور در روزهاي گذشته ، افزود: در مجموع ، گزارشها بيانگر همكاري بي سابقه مردم است و اميدواريم اين همكاري در ماه هاي آينده نيز تداوم داشته باشد.
اقتصام ** 9134** 1557
 سه شنبه 7 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 181]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن