تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):به راستى حكمتى كه در قلب منافق جا مى گيرد، در سينه اش بى قرارى مى كند تا از آن بي...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815368728




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

آغاز رايزني‌هاي رييس‌جمهورلبنان براي تعيين نخست‌وزير سعد حريري نامزد احتمالي حزب اكثريت پارلمان براي نخست‌وزيري لبنان دعوت بوش از سليمان براي سفربه آمريكا


واضح آرشیو وب فارسی:ايسنا: آغاز رايزني‌هاي رييس‌جمهورلبنان براي تعيين نخست‌وزير سعد حريري نامزد احتمالي حزب اكثريت پارلمان براي نخست‌وزيري لبنان دعوت بوش از سليمان براي سفربه آمريكا


خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس: بين‌الملل - منطقه‌يي

رييس‌جمهور جديد لبنان از فردا (چهارشنبه) رايزني‌هاي خود در زمينه‌ تعيين نخست وزير و تشكيل دولت متحد ملي را آغاز خواهد كرد.

به گزارش خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا) به نوشته‌ي روزنامه‌ي الراي العام - چاپ كويت - ميشل سليمان، رييس جمهور جديد لبنان كه از روز دوشنبه در كاخ بعبدا مسووليت خود را آغاز كرده است ديدارهايي را با مقام‌هاي داخلي برگزار كرد و فردا (چهارشنبه) قصد دارد رايزني‌هايش را براي تعيين نخست وزير آغاز كند.

اين در حالي است كه پيش بيني مي‌شود اكثر اعضاي پارلمان سعد حريري، رهبر فراكسيون اكثريت در پارلمان لبنان را نامزد احراز پست نخست وزيري كنند.

در آستانه‌ي رايزني‌هاي رييس جمهور، سعد حريري موضع‌ خود را در قبال پست نخست وزير چه در زمينه‌ي پذيرش نامزدي اين پست يا عدم پذيرش آن اعلام خواهد كرد.

هم‌چنين قرار است گروه 14 مارس امروز در نشستي نامزد خود براي احراز پست نخست‌وزيري را اعلام كند.

از سوي ديگر سخنگوي كاخ سفيد اعلام كرد كه جورج بوش از ميشل سليمان براي سفر به آمريكا دعوت به عمل آورده است.

گوردون جاندرو، سخنگوي امنيت ملي كاخ سفيد گفت: جورج بوش، رييس‌جمهور آمريكا از سليمان خواسته است تا براي ديداري دوجانبه و گفت‌وگو در باره مسايل مهم استراتژيك براي لبنان و آمريكا به واشنگتن سفر كند.

وي افزود: بوش در گفت‌وگوي تلفني با سليمان ضمن تبريك به وي براي انتخاب‌اش به عنوان رييس‌جمهور لبنان بر تعهد خويش به دولت و تقويت نيروهاي مسلح اين كشور تاكيد كرد.

هم‌زمان منابع سياسي لبنان اعلام كرده‌اند در مذاكرات غير مستقيم ميان رژيم صهيونيستي و حزب‌الله لبنان در زمينه‌ي تبادل اسيران پيشرفت‌هاي زيادي حاصل شده است.

مذاكرات محرمانه‌اي با ميانجي‌گري سازمان ملل در زمينه آزادسازي دو سرباز اسراييلي در قبال آزادي اسيران لبناني و عرب آغاز شده است.

ميانجي‌گر آلماني از اواخر ژوئن 2006 مسووليت خود را از سوي سازمان ملل آغاز كرد.

در همين حال راديو نظامي رژيم صهيونيستي گزارش داد: اسراييل آماده‌ي آزادسازي پنج اسير لبناني در ازاي آزادي دو سربازش مي‌باشد.

انتهاي پيام
 سه شنبه 7 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايسنا]
[مشاهده در: www.isna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 251]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن