تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام جواد (ع):سه چیز است که هر کس آن را مراعات کند ، پشمیان نگردد : 1 - اجتناب از عجله ، 2 - مشورت ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815413260




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

واعظ آشتياني: درصورت آمادگي استانها،ميزباني تورهاي بين‌المللي به آنهاواگذارمي شود


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: واعظ آشتياني: درصورت آمادگي استانها،ميزباني تورهاي بين‌المللي به آنهاواگذارمي شود
ورزش. ورزش مكانيكي. دوچرخه سواري
رييس فدراسيون دوچرخه سواري گفت : در صورتي كه استانها شرايط كامل و لازم را براي برگزاري تورهاي بين‌المللي داشته باشند ، با برگزاري تورها در اين استانها موافقت خواهد شد.

به گزارش ايرنا، به نقل از روابط عمومي فدراسيون دوچرخه سواري اميررضا واعظ آشتياني كه در جلسه فني فدراسيون دوچرخه سواري سخن مي‌گفت ، افزود:
با توجه به اهميت توسعه و اشاعه ورزش دوچرخه سواري ، اگر استاني جهت ميزباني و برگزاري تور رياست جمهوري اعلام آمادگي كند ، پيشنهاد آن استان در كميته فني مورد بررسي قرار خواهد گرفت.

وي اضافه كرد: برگزاري تور در ساير استانها موجب مي‌شود كه كيفيت و كميت تور همه ساله بالاتر و مطلوب تر از سال قبل باشد.

وي ضمن اظهار رضايت از برگزاري نخستين دوره تور بين‌المللي رياست جمهوري ادامه داد: به منظور برگزار ي بهتر و ساماندهي اين تور و ساير تورهاي بين المللي داخلي در سالهاي آينده ، كميته‌اي تحت عنوان كميته تورها در فدراسيون تشكيل و راه اندازي خواهد شد و بزودي فرد مناسبي نيز به رياست اين كميته منصوب مي‌شود .

آشتياني با اشاره به نحوه اجرا و نقاط ضعف و قوت تور بين‌المللي رياست جمهوري،گفت: برگزاري چنين تورهاي ، ضرورت كميته تورها را نشان مي‌دهد و توجه موضوعاتي چون تعريف استاندارد تورها ، ساماندهي تورهاي بين‌المللي ، شناسايي چالش‌ها و نقاط ضعف و قوت تورها و كامل كردن دانش فني تورها نيز ضروري است .

اين مسوول همچنين از برگزاري سمينار علمي تورها خبر داد و افزود: يكي از وظايف كميته تورها كه با هماهنگي كميته آموزش فدراسيون قابل اجرا است، برگزاري سمينار علمي تور است و بايد از كارشناسان و متخصصان طراز اول براي بررسي و تحليل موضوعات مختلف برگزاري تور در اين سمينارها بهره برد.

وي دعوت از مدرسان و داوران مجرب بين‌المللي براي برگزاري چندين دوره بازآموزي داوري را از ديگر برنامه‌هاي سال جاري عنوان خواند.

به گفته آشتياني اين دوره‌ها باعث خواهد شد تا داوارن ايراني با آخرين قوانين و تغييرات اتحاديه جهاني دوچرخه سواري آشنا شده و بتوانند قضاوت مطلوب تر و كم خطاتري داشته باشند .

رييس فدراسيون دوچرخه سواري ادامه داد: از هم اكنون براي برگزاري تور در سال آتي اقدامات خود را با حمايت بيشتر از سوي ارگانهاي دولتي و همكاري و تعامل با سازمانهاي غير دولتي اغاز خواهيم كرد تا با تلاش تمامي بخش‌ها ي تور در سطح بسيار بالايي برگزار شود .
 سه شنبه 7 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 366]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن