تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 7 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):درباره آيه «ياد خدا بزرگتر است» ـ : به ياد خدا بودن در هنگام روبه رو شدن با حلال و ح...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812964756




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

مدير عامل مخابرات استان تهران خبر داد: پرداخت وجه پنج هزار قبض تلفن ثابت به‌صورت غيرحضوري


واضح آرشیو وب فارسی:ايسنا: مدير عامل مخابرات استان تهران خبر داد: پرداخت وجه پنج هزار قبض تلفن ثابت به‌صورت غيرحضوري
خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس: جامعه اطلاعاتي - ارتباطات

طي ماه گذشته، پنج هزار نفر از مشتركان شهر تهران، وجه قبض تلفن ثابت خود را به صورت غير حضوري پرداخت كردند.

به گزارش گروه دريافت خبر خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، محمد روح الهي - مدير عامل شركت مخابرات استان تهران - با بيان اين مطلب، اظهار كرد: مشتركان مي‌توانند به كمك اين سرويس و از طريق يك تماس تلفني، نسبت به پرداخت بدهي خود اقدام كنند.

وي افزود: در اين سرويس، مشتركان بدون نياز به داشتن قبض تلفن و تنها با كارت يكي از بانك‌هاي عضو شبكه شتاب مي‌توانند قبض خود را پرداخت كرده و از مراجعه حضوري به شعب بانك‌ها بي نياز شوند.

روح‌الهي خاطر نشان كرد: بر اساس مذاكرات صورت گرفته با بانك صادرات و براي نخستين بار در كشور، با اتصال بانك اطلاعاتي مخابرات استان تهران و آن بانك به هم، امكان اجراي اين طرح، فراهم شده است.

او ادامه داد: بر اين اساس، مردم مي‌توانند از طريق تماس با شماره 1818، ضمن دريافت اطلاعات قبض خود، به صورت غير حضوري، نسبت به پرداخت بدهي خود اقدام كنند.

وي تأكيد كرد: پيش از اين، نرسيدن قبض تلفن به دست مشتركان، يكي از مشكلات موجود در اين حوزه بود كه به واسطه اجرايي شدن اين سرويس، مرتفع مي‌شود.

مدير عامل شركت مخابرات استان تهران تصريح كرد: استفاده از اين سرويس، هيچ هزينه‌اي براي مشتركان نخواهد داشت و رسيد پرداخت بدهي تلفن نيز روي قبض دوره آينده به مشتركان تحويل داده خواهد شد.

او افزود: در نخستين دوره اجراي اين طرح، پنج هزار مشترك، پرداخت قبوض خود را به كمك اين سرويس انجام داده‌اند.

وي با بيان اين مطلب كه اين طرح هم اكنون در سطح شهر تهران اجرا شده است خاطر نشان كرد: با برنامه‌ريزي‌هاي صورت گرفته، تا پايان سال جاري، اين سرويس در مابقي شهرهاي استان تهران نيز راه‌اندازي خواهد شد.

روح‌الهي اظهار كرد: شركت مخابرات استان تهران آمادگي دارد تا اين سرويس را براي فعال كردن پرداخت غير حضوري قبوض ديگر از قبيل، آب، برق، گاز و عوارض شهرداي در اختيار سازمان‌هاي دولتي قرار دهد.

انتهاي پيام
 سه شنبه 7 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايسنا]
[مشاهده در: www.isna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 268]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن