تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):آن‏كه خدا را شناخت ، از او ترسيد و آن كس كه از خدا ترسيد ، ترس از خدا او را به عم...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815346856




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

بايگاني رحيم صفوي : اتحاديه عكاسان كشورهاي اسلامي تشكيل شود


واضح آرشیو وب فارسی:حيات: بايگاني رحيم صفوي : اتحاديه عكاسان كشورهاي اسلامي تشكيل شود


تهران- حيات

دستيار و مشاور عالي فرماندهي معظم كل قوا گفت: عكاسان بايد با ايجاد اتحاديه عكاسان كشورهاي اسلامي صحنه هاي مقاومت مردم و رزمندگان در كشورهاي لبنان ، فلسطين و افغانستان را به تصوير بكشند.
به گزارش حيات ، رحيم صفوي در مراسم رونمايي از هشتمين جلد كتاب عكس دفاع مقدس با عنوان خرمشهر گفت : اين كتاب نشان دهنده مظلوميت اين ملت و در عين حال نشان دهنده اقتدار بي نظير ملت شهيد پرور ايران است و من امروز با ديدن عكس هاي اين كتاب به آن دوران طلايي حماسه ساز برگشتم و ياد آن همه دلاورمردي ها و از خود گذشتگي ها برايم زنده شد.
سردار صفوي ادامه داد: بايد سازمان ها و دستگاه هاي مرتبط حمايت هاي لازم را از عكاسان انجام دهند زيرا اين عكس ها موجب ثبت و ضبط افتخارات آن دوران براي ملت بزرگ ما شده است.
وي افزود: بسياري از عكس هاي دوران دفاع مقدس در بسياري از منازل و ادارات در حال تخريب است و اينجا شايسته است تا بنياد حفظ آثار و نشر ارزش هاي دفاع مقدس اين عكس ها را بيرون آورده و سازماندهي كند تا مبادا با خطر نابودي روبرو شوند.
صفوي در پايان گفت: بايد ارتباط خود با نسل جوان، خصوصا دانشجويان را تقويت كنيم زيرا اگر قشر جوان را با اين حقايق و دوران ها آشنا كنيم بسياري از اين حقايق براي آنها روشن مي شود.
پايان پيام
 دوشنبه 6 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: حيات]
[مشاهده در: www.hayat.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 273]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن