تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):شتاب کردن در کاری پیش از بدست آوردن توانایی و سستی کردن بعد از به دست آوردن فرصت...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815437700




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

بيش از هفت تن سيمان قاچاق در قزوين كشف شد


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: بيش از هفت تن سيمان قاچاق در قزوين كشف شد
خبرگزاري فارس: معاون اجتماعي و ارشاد فرماندهي انتظامي استان قزوين گفت: مأموران پليس در استان قزوين در چند عمليات جداگانه 5/7 تن سيمان قاچاق كشف و ضبط كردند.


حمدا... شعباني امروز در گفتگو با خبرنگار فارس در قزوين بيان داشت: مأموران پليس آزاد راه قزوين به زنجان در حين گشت‌زني به يكدستگاه نيسان مشكوك مي‌شوند.
وي ادامه داد: مأموران پس از متوقف ساختن خودرو در بازرسي از آن پنجاه كيسه سيمان قاچاق معادل دو و نيم تن كشف و ضبط و راننده خودرو را دستگير مي‌كنند.
معاون اجتماعي و ارشاد فرماندهي انتظامي استان قزوين افزود: مأموران مبارزه با جرائم اقتصادي پليس آگاهي قزوين نيز در حين كنترل محورهاي مواصلاتي استان در محل عوارضي اتوبان قزوين به زنجان از پنج دستگاه خودروي عبوري بازرسي مي‌كنند.
وي اضافه كرد: مأموران پليس در اين بازرسي مقدار 14هزار و 89 پاكت سيگار خارجي، 46 طاقه پارچه، سه دستگاه كولر گازي كشف و ضبط و هفت نفر را در اين خصوص دستگير كردند.
شعباني با اشاره به عمليات ديگر پليس و كشف سيمان قاچاق اظهار داشت: مأموران كلانتري 11 شهرستان تاكستان در حين گشت زني در سه راهي شامي شاپ به يك دستگاه خودرو نيسان مشكوك و دستور ايست صادر مي‌كنند.
وي تصريح كرد: در بازرسي به عمل آمده از نيسان تعداد 50 پاكت سيمان قاچاق كشف و راننده خودرو دستگير مي‌شود.
معاون اجتماعي و ارشاد فرماندهي انتظامي استان قزوين همچنين گفت: مأموران يگان امداد شهرستان قزوين در محل پليس راه قزوين به زنجان به يك دستگاه نيسان مشكوك و در بازرسي از آن تعداد 55 كيسه سيمان قاچاق كشف و راننده خودرو را دستگير مي كنند.
وي اعلام كرد: همچنين مأموران پليس حين گشت‌زني در محور قزوين به بوئين زهرا يك دستگاه وانت نيسان را بازرسي كرده و تعداد 60 كيسه سيمان 50 كيلويي كشف و ضبط مي‌كنند.
انتهاي پيام/ف
 دوشنبه 6 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 225]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن