تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 29 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):كوتاه كردن ناخن، از آن رو لازم است كه پناهگاه شيطان است و فراموشى مى آورد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816700307




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

ادعاي زن رمال: مرگ شما رابه تاخيرمي‌اندازم


واضح آرشیو وب فارسی:هموطن سلام: ادعاي زن رمال: مرگ شما رابه تاخيرمي‌اندازم
وقتي زن رمال از من خواست براي آزاد كردن همسرم 5 ميليون تومان به وي بپردازم، هر طوري بود اين مبلغ را پرداخت كردم.
جواد عزيزي:زن رمال كه مدعي بود مي‌تواند تاريخ مرگ افراد را پيش بيني كند، براي به تعويق انداختن اين تاريخ از طعمه‌هايش كلاهبرداري مي‌كرد.
اين زن كه به دكتر معروف است، ادعا مي‌كرد با عالم غيب در ارتباط است و مي‌تواند هر مشكلي را حل كند. مدتي قبل زن جواني به اداره آگاهي رشت رفت و از يك رمال كه به بهانه آزاد كردن همسرش از زندان 16 ميليون تومان از وي كلاهبرداري كرده بود، شكايت كرد.
اين زن در تشريح ماجرا به كارآگاهان گفت: مدتي قبل در حالي كه همسرم در زندان به سر مي‌برد و براي آزادي او به 20 ميليون تومان پول نقد نياز داشتم، با زني آشنا شدم كه مدعي بود با جن و پري در ارتباط است و مي‌تواند هر مشكلي را حل كند.
وي ادامه داد: وقتي زن رمال از من خواست براي آزاد كردن همسرم 5 ميليون تومان به وي بپردازم، هر طوري بود اين مبلغ را پرداخت كردم اما پس از مدتي نه تنها همسرم آزاد نشد، بلكه زن رمال براي آزاد كردن همسرم باز هم درخواست پول كرد.
با گذشت چند ماه از اين ماجرا در حالي كه 16 ميليون تومان به اين زن پرداخت كرده‌ بودم و همسرم همچنان در زندان بود، فهميدم كاسه‌اي زير نيم‌كاسه است و تصميم گرفتم ماجرا را به پليس اطلاع دهم.
پس از اظهارات اين زن، به دستور سرهنگ عبادالله‌كريمي- رئيس پليس آگاهي گيلان- رسيدگي به موضوع در دستور گروهي از كارآگاهان قرار گرفت و تحقيقات پليسي در اين خصوص آغاز شد.
در حالي كه اين بررسي‌ها ادامه داشت، چند زن ديگر نيز به اداره پليس رفتند و مدعي شدند فريب زن رمال را خورده و مورد كلاهبرداري قرار گرفته‌اند. يكي از اين شاكيان كه زن جواني بود به ماموران گفت: چند ماه پيش زن رمال كه خود را دكتر معرفي مي‌كرد نزد من آمد و گفت برق عجيبي را در چشمان همسرم ديده است.
او مدعي بود كه همسرم به زودي به يك بيماري لاعلاج مبتلا مي‌شود و در تاريخ مشخصي خواهد مرد اما وي مي‌تواند اين تاريخ را سال‌ها به تعويق انداخته و بيماري همسرم را درمان كند.
من كه با شنيدن اين جملات وحشت‌ سراسر وجودم را فرا گرفته بود، فريب اين زن را خوردم و به همين خاطر وقتي او گفت كه براي درمان همسرم نياز به 7 ميليون تومان پول نقد دارد، با توجه به شهرتي كه در بين مردم داشت اين مبلغ را به وي پرداخت كردم. اما مدتي بعد هنگامي‌ كه همراه همسرم نزد يك پزشك رفتم متوجه شدم كه همه حرف‌هاي زن رمال دروغ بوده است.
رمال با وعده‌هاي بزرگ
اظهارات اين زن در حالي صورت مي‌گرفت كه شاكيان ديگري نيز مدعي بودند زن رمال به بهانه به تعويق انداختن زمان مرگ نزديكانشان، درمان چاقي، پيدا كردن خواستگار مناسب و حل تمامي مشكلات از آنها مبالغ هنگفتي كلاهبرداري كرده است.
به اين ترتيب دستور بازداشت زن رمال صادر شد و كارآگاهان پس از بررسي‌هاي تخصصي محل زندگي او را شناسايي و وي را دستگير كردند. سرهنگ كريمي روز گذشته با بيان اين خبر گفت: با كشف مقداري لوازم و ادوات رمالي در خانه اين زن وي به اداره پليس انتقال يافت اما در بازجويي‌ها منكر هر گونه جرمي شد.
اين در حالي بود كه يكي از مالباختگان زماني كه براي حل مشكلش نزد او رفته بود صداي وي را ضبط كرده بود و همين نوار ضبط شده باعث شد زن رمال لب به سخن بگشايد و به كلاهبرداري از زنان جوان اعتراف كند.
خانم دكتر قلابي با مدرك ديپلم
رئيس پليس آگاهي گيلان با بيان اينكه تا كنون 9 شاكي از اين زن شكايت كرده‌اند، گفت: بررسي‌ها نشان مي‌دهد متهم از 5 سال قبل فعاليت‌ مجرمانه‌اش را در رشت شروع كرده و در اين مدت طرفداران زيادي را جذب كرده است اما او كه در ميان مردم به دكتر معروف بود فقط مدرك ديپلم دارد. سرهنگ كريمي با هشدار به مردم از آنها خواست مراقب افراد شياد باشند و اجازه ندهند اين افراد با سوء‌استفاده از عقايد مذهبي، دست به كلاهبرداري و فريب آنان بزنند.
 دوشنبه 6 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: هموطن سلام]
[مشاهده در: www.hamvatansalam.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 336]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن