تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 8 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):مؤمن را بر مؤمن، هفت حق است. واجب ترين آنها اين است كه آدمى تنها حق را بگويد، هر ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813080285




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

مسائل صنفي نبايد مانع توسعه علمي كشور باشد


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: مسائل صنفي نبايد مانع توسعه علمي كشور باشد
رييس دانشگاه آزاد اسلامي گفت : ما بايد دست به دست هم دهيم تا علوم مسير پيشرفت خود را باز كرده و در اين مسير نبايد مسائل صنفي باعث عدم توسعه علمي و كيفي شود.


بولتن جواني:

دكتر جاسبي رييس دانشگاه آزاد اسلامي با اشاره به اينكه ايران امروز بايد پله هاي توسعه علمي را يكي پس از ديگري طي كند، تاكيد كرد: امروزه دانشگاه ها و مراكز آموزش عالي مهم ترين كانون هاي توليد علم، دانش و معرفت براي پيشرفت و تعالي جامعه و تربيت نيروهاي متعهد و متخصص محسوب مي شوند.
وي افزود: از آنجا كه دانايي محوري، سرچشمه سعادت در تمام عرصه ها و ناداني سرمنشا تمامي مشكلات بشر مي باشد، خاستگاه دانايي معرفت در دنياي امروز، در پرتوي تحقيق و پژوهش و در پيكره عظيم دانشگاه و مراكز علمي و تحقيقاتي نهفته شده است.
رييس دانشگاه آزاد اسلامي كه شب گذشته در مراسم تجليل از افتخار آفرينان رقابتهاي جهاني روبوكاپ سخن مي گفت با اشاره به اينكه يكي از راه هاي حمايت از نخبگان و جذب آنها فراهم كردن زمينه هاي شكوفايي استعدادهاي شان است، تصريح كرد : مسابقات روبوكاپ يكي از زمينه هاي مناسب شكوفايي اين استعدادهاست كه در كنار مسابقات علمي مختلفي كه در كشور ما به تصويب رسيده است قرار دارد.
وي افزود :مسابقات روبوكاپ زمينه گسترش علوم جديد محسوب مي شود و دانشگاه آزاد اسلامي آمادگي خود را براي توسعه اين علم چه در زمينه مادي و چه در زمينه معنوي اعلام مي كند.
جاسبي افزود : دهه سوم دانشگاه آزاد كه بعنوان توسعه كيفي نامگذاري شده است، با تلاش نخبگان و دانشجويان مي تواند نقش مهمي در توسعه علمي كشور داشته باشد.
در پايان اين مراسم از دانشجويان افتخار آفرين و مدال آور ايراني درمسابقات جهاني سوئيس، كره جنوبي و برگزيدگان رقابتهاي جهاني روبوكاپ با اهداي جوايزي تقدير و تشكر شد.

منبع:ايسكانيوز

انتهاي خبر // شبكه خبري برنا//77 - 77 - 68//www.BornaNews.ir
 دوشنبه 6 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 250]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن