تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):پيامبر خدا صلى‏الله‏عليه‏و‏آله مردى را ديدند كه موهاى ژوليده و جامه‏اى چركين و سر و ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815354627




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

تشرين: سوريه هيچ پيش شرطي را در مذاكرات صلح نمي‌پذيرد


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: تشرين: سوريه هيچ پيش شرطي را در مذاكرات صلح نمي‌پذيرد
خبرگزاري فارس: يك روزنامه سوري با اشاره به ميانجيگري تركيه براي از سرگيري گفت‌وگوهاي صلح ميان دمشق - تل آويو نوشت:سوريه هيچ پيش شرطي را در روند مذاكرات صلح با اسرائيل نمي‌پذيرد.


به گزارش فارس روزنامه سوري "تشرين" در سرمقاله امروز خود نوشت: سوريه همواره بر صلحي تاكيد داشته كه حقوق از دست رفته خود را باز يابد و سرزمين‌هاي اشغالي خويش را آزادكند. بر همين اساس درنشست مادريد ( 1991) با اسرائيل وارد مذاكرات صلح شد و ثابت كرد خواستار صلحي عادلانه و پايدار است، به‌طوري كه تمام طرف‌هاي ذيربط از آن راضي باشند و نسل‌هاي آينده بتوانند از آن دفاع كنند.
تشرين افزود: هنگامي كه دمشق با ميانجيگري تركيه وارد مذاكرات غير مستقيم صلح با اسرائيل شد سياستش همان راهبرد مسالمت آميزي بود كه در كنفرانس مادريد داشت. بر همين اساس اولين هدف سوريه بازگشت بلندي‌هاي جولان، از بين رفتن وضعيت جنگ و دشمني در منطقه است.
اين روزنامه با تاكيد بر اين سياست تصريح كرد: دمشق كاري نكرده كه خجالت بكشد تا مذاكرات مخفيانه‌اي با اسرائيل پشت درهاي بسته داشته باشد و چنانچه در مذاكرات غير مستقيم با تل‌آويو احساس كند، پيشرفت محسوسي داشته ‌گفت‌و‌گوها را به‌صورت مستقيم و علني انجام خواهد داد، ولي اگر مانع تراشي شود و تل‌آويو پيش شرطي مطرح كند، دمشق هيچگونه پيش شرطي را نخواهد پذيرفت و چنين پيش شرط هايي همانند چوب لاي چرخ صلح گذاشتن است.
اين روزنامه با اشاره به وضعيت سياسي داخلي رژيم صهيونيستي نوشت: شروطي كه تل آويو با هدف انتخاباتي و بهره برداري از اوضاع داخلي اسرائيل بگذارد، مذاكرات صلح را به سرانجامي نخواهد رساند.چراكه سوريه نمي‌خواهد به‌عنوان عاملي براي كمك به شطرنج بازان سياسي اسرائيل باشد. در حقيقت صلح بايد از راه هاي كوتاه‌تري طي شود.
تشرين در پايان تصريح كرد: سوريه به‌دنبال صلح حقيقي در خاورميانه است و اكنون شرايط چنين صلحي فراهم شده است.
انتهاي پيام/+
 دوشنبه 6 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 287]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن