تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):فريب نماز و روزه مردم را نخوريد، زيرا آدمى گاه چنان به نماز و روزه خو مى كند كه ا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815387010




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي: دشمنان از گسترش پيام جهاني صلح و دوستي اسلام در هراسند


واضح آرشیو وب فارسی:ایسکانیوز: وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي: دشمنان از گسترش پيام جهاني صلح و دوستي اسلام در هراسند


تهران- خبرگزاري ايسكانيوز: وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي سرمايه اصلي مسلمانان را پيام صلح و دوستي و دنيايي كه در آن آرامش مادي در كنار ارامش معنوي تعريف شده باشد عنوان كرد و گفت : اسلام با اين پيام در حال گسترش است و دشمنان اسلام در واقع از گسترش اين انديشه در هراسند .

به گزارش روز دوشنبه باشگاه خبرنگاران دانشجويي ايران " ايسكانيوز " محمد حسين صفار هرندي در ديدار دكتر محمد عبدالباري، دبير كل شوراي مسلمانان بريتانيا و هيات همراه با وي، افزود: هنگامي كه دشمنان خود را ناتوان از مقابله با اين انديشه مي بينند ناسزا گويي و اهانت به مقدسات اسلامي را در دستور كار خود قرار مي دهند .
وي با بيان اين مطلب كه پيام صلح و دوستي اسلام در جاي جاي اين كره خاكي طنين انداز شده است، گفت: هيچ گوشي در جهان آماده پذيرش ناسزاگويي دشمنان به مقدسات اسلامي نيست زيرا انديشه اسلامي روز به روز توسعه مي يابد و اين را دركشورهاي غربي نيز مي توان مشاهده كرد.
وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي اتهام تروريسم به مسلمانان را يكي از بهانه جويي هاي دشمنان براي مقابله با پيام صلح و دوستي مسلمانان دانست و گفت : سرنخ جريان تروريستي را نه در ميان مسلمانان بلكه در ميان كساني بايد جست كه با جريان واقعي مسلمانان دشمن هستند .
صفار هرندي با استناد به اعتراف غربي ها به تشريح شكل گيري القاعده توسط غربي ها پرداخت و گفت: كساني كه القاعده را سازماندهي كردند اين هدف را دنبال مي كنند كه هر از گاهي براي سركوب مسلمانان واقعي ، نيروهاي دست آموز خود را تحريك كنند .
وي افزود: اگر حقايق براي جامعه مسلمانان و غير مسلمانان به خوبي توضيح داده شود مشكلات كاهش مي يابد و اين كار به مدد فعاليت فرهنگي مي توان سامان داد.
هرندي در ادامه ضمن خير مقدم به دبير كل و اعضاي شوراي مسلمانان بريتانيا از تلاش اين شورا در جهت گسترش انديشه هاي اسلامي و تحكيم جايگاه مسلمانان در بريتانيا قدردداني كرد .
وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي با بيان اين مطلب كه مطابق آموزه هاي اسلامي ، هنگامي كه انسان تحت فشار و محدوديت قرار مي گيرد فصل شكوفايي و استعداد هايش فرا مي رسد گفت : همين فشارها و محدوديت ها از سوي امريكا و قدرت هاي شيطاني است كه ملت ايران را به دست يافتن به توفيق هاي بزرگ رهنمون كرد .
محمد عبدالباري دبير كل شوراي مسلمانان بريتانيا نيز با ابراز خرسندي از سفر به ايران با تاكيد بر گسترش روابط ميان مسلمانان انگليس و ايران به تشريح اهداف شوراي مسلمانان بريتانيا پرداخت.
وي گفت: هدف اصلي شوراي مسلمانان اين است كه امكانات پيشرفت را براي مسلمانان شيعه و سني فراهم كنند تا بتوانند عضو موثري در جامعه انگلستان باشند./د/207/120
 دوشنبه 6 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایسکانیوز]
[مشاهده در: www.iscanews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 230]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن