تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام حسن عسکری (ع):مومن برای مومن برکت و برای کافر، اتمام حجت است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815371901




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

اينديانا جونز در صدر قرار گرفت


واضح آرشیو وب فارسی:جام جم آنلاین: "اينديانا جونز"در صدر قرار گرفت
فيلم سينمايي "اينديانا جونز و قلمرو جمجمه بلورين" با 126 ميليون دلار فروش در صدر فيلم هاي پر فروش هفته گذشته جاي گرفت.


به گزارش سرويس هنري برنا به نقل از " آسوشيتدپرس"، چهارمين قسمت از مجموعه "اينديانا جونز" با عنوان " اينديانا جونز و قلمرو جمجمه بلورين" با 126 ميليون دلار فروش در صدر فيلم هاي پر فروش هفته گذشته جاي گرفت.

"اينديانا جونز و قلمرو جمجمه بلورين" كار مشتركي از "جورج لوكاس" و "استيون اسپيلبرگ" و بازي "هريسون فورد" در پنجمين روز برگزاري جشنواره كن 2008نمايش داده شد كه مورد استقبال عظيم بينندگان قرار گرفت و آنان را به وجد آورد.

در اين فيلم كه داستان آن در سال 1957 روي مي‌دهد،"هريسن فورد" نقش باستانشناس ماجراجو را تكرار كرده كه اين بار براي پيدا كردن جمجمه‌اي حاوي قدرت‌هاي اسطوره‌اي با يك مامور اهريمني "كا .گ .ب" با بازي "كيت بلانشت" رقابت مي‌كند.

نمايش اين فيلم در سينماهاي روسيه خشم حزب كمونيست اين كشور را به همراه داشت به طوري كه اعضا اين حزب ضمن محكوم كردن اين فيلم خواستار توفق نمايش آن در سينماهاي روسيه شدند.

مجموعه "اينديانا جونز" سال 1981 با فيلم سينمايي "مهاجمان صندوقچه گمشده" آغاز شد و دومين قسمت آن در 1984 با عنوان "اينديانا جونز و معبد مرگ" به نمايش درآمد. سومين قسمت اين مجموعه هم "اينديانا جونز و آخرين جنگ صليبي" بود. سه فيلم اول "اينديانا جونز" 18/1 ميليارد دلار فروش داشتند.

"وقايع نگاري نارنيا: شاهزاده كاسپين" نيز در جايگاه دوم قرار گرفت

اين فيلم با فروش 23 ميليون دلاري توانست مجموع فروش خود را در دو هفته به 1/91 ميليون دلار برساند.

اين فيلم دنباله "وقايع نگاري نارنيا" محصول 2005 و ساخته"اندرو آدامسون " است. "بن بارنز" در اين فيلم به نقش شاهزاده كاسپين ظاهر شده و نقش منفي را نيز "سرجيو كاستليتو "بازي مي‌كند كه يكي از داوران بخش مسابقه جشنواره كن امسال است.

"جورجي هنلي" ، "اسكندار كينس" ، "ويليام موسلي" و "آنا پاپلول" از ديگر بازيگران اين فيلم هستند.

داستان اين فيلم اثري است از "سي اس لوايس" و "اندرو آدامسون"، "كريستوفر ماركوس"،"استيفن مك فيلي" فيلمنامه نويسان اين فيلم درجه PG هستند.

بچه‌هاي خانواده "پونسي" به سرزمين جادويي بازمي‌گردند و متوجه مي‌شوند آنجا 1000سال گذشته و پس از به قدرت رسيدن يك پادشاه اهريمني همه چيز به هم ريخته است. بچه ها و متحدانشان بار ديگر كنار هم قرار مي‌گيرند تا سلطنت را به شاهزاده كاسپين ،وارث واقعي آن بازگردانند.

رده سوم جدول نيز ازآن IRON MAN شد

"مرد آهني"با بازي "رابرت داوني جونير"، با فروش 1/20ميليون دلاري مجموع فروش خود را به 3/252 ميليون دلار رساند.

كمدي رمانتيك"آنچه در وگاس اتفاق مي افتد" با 9 ميليون دلار فروش در رده چهارم قرار گرفت. اين فيلم در مجموع 2/54 ميليون دلار فروش داشته است.

SPEED RACER يا "مسابقه دهنده سرعت" "مسابقه دهنده سرعت" برادران وانچفسكي اين هفته نيز با اقبال بالايي مواجه نشد ، توانست در رده پنجم قرار گيرد.

اين فيلم پرهزينه كه تبليغات بسياري نيز براي آن صورت گرفته بود در هفته سوم اكران خود در حدود 4 ميليون دلار فروش داشت .

كمدي رمانتيك "MADE OF HONOR" به كارگرداني پل وايلند نيز با 4/3 ميليون دلار در رده ششم جاي گرفت.

همچنين فيلم سينمايي كمدي BABY MAMA در هفته پنجم نمايش خود در سينماهاي آمريكا، با 3/3 ميليون دلار فروش داشت و در رده هفتم قرار گرفت.

"از ياد بردن سارا مارشال"نيز هشتمين فيلم پرفروش هفته شد.

فيلم درجه R "از ياد بردن سارا مارشال" ساخته "نيكولاس استالر" با حضور" كريستن بل و جيسن سيگل" و به تهيه‌كنندگي "جاد آپاتو " 7/1 ميليون دلار فروش داشت.

فيلم سينمايي "هارولد و كومار از خليج گوانتانامو مي‌گريزند" ساخته "جان هرويتس و هيدن اسكلوسبرگ" با 900 هزار دلار فروش رده نهم جدول را به خوداختصاص داد.

كمدي "هارولد و كومار از خليج گوانتانامو مي‌گريزند" درباره دو جوان معتاد به نام هاي "هارولد" و "كومار" است كه در سفري هوايي به آمستردام به همكاري با تروريست‌ها متهم و به زندان گوانتانامو فرستاده مي‌شوند. "جان چو" و "كال پن" نقش‌هاي اصلي اين فيلم درجه R را بازي مي‌كنند.

فيلم سينمايي "THE VISITOR"يا ملاقات كننده ساخته "توماس مك كارتي" حدود 800 هزار دلار فروش داشت و همانند هفته گذشته در رده دهم جاي گرفت.

"ريچارد جنكينس، نيل لرنر، بيل مك هنري " از جمله بازيگران اين فيلم در جه PG-13 هستند.

داستان اين فيلم درباره پروفسوري به نام "والتر" است بعد از مرگ همسرش ميل و اشتياقش را براي زندگي از دست داده است و در حومه شهر زندگي مي كند . وي بايد براي ايراد سخنراني كه از طرف دانشگاه وي را دعوت به اين كار كردند آماده رفتن به نيويورك شود . اما "والتر" بعد از سخنراني متوجه مي شود يك بنگاه املاك آپارتماني را كه وي در آن اقامت دارد به يك زوج جوان ديگر داده است و در واقع اين زوج جوان را فريب داده است و اكنون آنها هيچ جايي براي رفتن ندارند والتر نيز علي رغم ميل باطني مجبور مي شود كه انها را در خانه خود بياورد تا مدتي را در انجا بگذرانند . والتر بعد از ماجرا احساس مي كند كه به اين زوج علاقه مند شده است و.....
 دوشنبه 6 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جام جم آنلاین]
[مشاهده در: www.jamejamonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 283]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن