تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 16 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص): اى مردم! جز اين نيست كه خداست و شيطان، حق است و باطل، هدايت است و ضلالت، رشد ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814249790




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

بادستور رئيس جمهور؛2 پروژه كلان ريلي تا پايان سال به بهره برداري مي رسد


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: بادستور رئيس جمهور؛2 پروژه كلان ريلي تا پايان سال به بهره برداري مي رسد
با دستور رئيس جمهوري، دو پروژه ساخت راه آهن بم- زاهدان و اصفهان- شيراز تا پايان سالجاري به بهره برداري مي رسد.

معاون ساخت و توسعه راه آهن شركت ساخت و توسعه زير بناهاي حمل ونقل كشور در گفتگو با مهر گفت: با اجرايي شدن دستور رئيس جمهور براي تامين منابع مالي پروژه احداث خط ريلي اصفهان-شيراز بدهي پيمانكاران اين بخش پرداخت شده و مابقي نيز در حال پرداخت است.

حسين تهراني ابراز داشت: در اجراي اين پروژه 120 ميليارد تومان بدهي به پيمانكاران داشتيم كه با دستور رئيس جمهور و پرداخت 100 ميليارد تومان از محل درآمد وزارت نفت به اين پروژه، بخش عمده اعتبارت اين طرح تامين شده است.

وي اظهار داشت: با توجه به تامين اعتبار اين پروژه، پيش بيني مي شود اجراي اين طرح تا آخر سال جاري به اتمام برسد.

در همين حال، معاون برنامه ريزي شركت راه آهن جمهوري اسلامي در گفتگو با خبرنگار مهر در اين باره گفت: با توجه به تعيين اولويت بهره برداري از خطوط ريلي جديد، بهره برداري از دو پروژه راه آهن بم-زاهدان و اصفهان- شيراز تا پايان سال انجام مي شود.

علي اكبر تاريخي افزود: براي انجام اين دو پروژه ريلي 150 ميليارد تومان بودجه در اختيار شركت ساخت و توسعه زيربناهاي حمل و نقل كشور قرار داده شده است.

وي ابرازداشت: با توجه به اين كه طي دو سال گذشته هيچ خط ريلي به بهره برداري نرسيده است، بهره برداري از اين دو طرح كه از جمله خطوط مهم ريلي محسوب مي شود بسيار حائز اهميت است.

تاريخي تصريح كرد: راه اندازي خط ريلي بم- زاهدان نيز با توجه به توسعه محور ترانزيتي شرق كشور مورد توجه بوده است كه اميدواريم با راه اندازي آن، روند حمل كالا و مسافر در اين مسير تسهيل شود.
 دوشنبه 6 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 295]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن