تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 22 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):كمال ادب و مروت در هفت چيز است: عقل، بردبارى، صبر، ملايمت، سكوت، خوش‏اخلاقى و مدا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815153320




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

معاون پشتيباني استانداري كهگيلويه و بويراحمد: نوكري مردم افتخار مديران استاني دولت نهم است


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: معاون پشتيباني استانداري كهگيلويه و بويراحمد: نوكري مردم افتخار مديران استاني دولت نهم است
خبرگزاري فارس: معاون پشتيباني و توسعه منابع انساني استانداري كهگيلويه و بويراحمد گفت: نوكري مردم و رفع مشكلات آنان از افتخار مديران استاني دولت نهم است.


به گزارش خبرگزاري فارس از ياسوج، در راستاي مهرورزي، خدمت به بندگان خدا و تكريم ارباب رجوع در يك ماه گذشته 500 نفر از مردم شهرستان‌هاي اين‌ استان‌، مسائل و مشكلات خود را با معاون پشتيباني و توسعه منابع انساني استانداري كهگيلويه و بويراحمد در ميان گذاشتند و پيگيري‌هاي لازم در جهت رفع موانع انجام شد.
گزارش خبرنگار فارس حاكي است كه با وجود اينكه ملاقات عمومي روزهاي دوشنبه است، اما بعضي از مسئولان دولت نهم در استان كهگيلويه و بويراحمد، در طول ايام هفته براي رفع مشكلات مردم تلاش مي‌كنند.
معاون پشتيباني و توسعه منابع انساني استانداري كهگيلويه و بويراحمد گفت: اعتقاد راسخ داريم كه مسئولان در نظام جمهوري اسلامي نوكري مردم را مي‌كنند و بر پايه همين اعتقاد ضمن احترام به شخصيت مردم شريف استان براي رفع مشكلات آنان تلاش مي‌كنيم.
‌خلقي‌پور با يادآوري اهداف دولت نهم تصريح كرد: خدمت به بندگان خدا و مهرورزي از جمله شعارهاي محوري رييس‌جمهور است‌ و با توجه به محروميت اين استان‌، ضمن بررسي مشكلات صاحبان اصلي اين انقلاب‌، تلاش كرديم راهكارها و دستورات لازم براي رفع موانع را ارائه كنيم.
خلقي‌پور تاكيد كرد: اجراي طرح تحول اداري به طور مرتب در استان مورد بررسي قرار مي‌گيرد كه اميدواريم با تحقق كامل اين طرح در بخش‌هاي مختلف سازمان‌ها و نهادهاي دولتي استان، شاهد خدمت‌رساني مطلوب‌تر به مردم باشيم.
انتهاي پيام،/ف
 دوشنبه 6 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 546]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن