تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 22 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):مردم را با غیر زبانتان بخوانید تا از شما پارسایی و کوشش و نماز و خوبی را ببینند...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815153477




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

نماينده سمنان در مجلس خبرگان: نوآوري و شكوفايي بايد در جهان اسلام تسري پيدا كند


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: نماينده سمنان در مجلس خبرگان: نوآوري و شكوفايي بايد در جهان اسلام تسري پيدا كند
خبرگزاري فارس: نماينده مردم استان سمنان در مجلس خبرگان رهبري گفت: رهبر معظم و فرزانه انقلاب اسلامي عنواني را براي سال‌جاري انتخاب و معرفي كردند كه نه تنها ايران، بلكه جهان اسلام در برهه كنوني به شدت به آن نياز دارد.


سيدمحمد شاهچراغي امروز در گفتگو با خبرنگار فارس در سمنان افزود: خداوند متعال انتخاب اين عنوان را كه مورد نياز همه جوامع اسلامي و دين‌دار است به رهبر فرزانه انقلاب اسلامي الهام كرد تا ايشان آن را به مردم ايران عرضه دارند.
وي اظهار داشت: در زمان فعلي كه جهان اسلام به طور جدي با دسيسه‌ها و تهاجم مختلف و متعدد جوامع غربي رو به روست، همه اديان و فرقه‌ها به خصوص شيعه و سني بايد نوآوري و شكوفايي را مد‌نظر قرار دهند و از حيثيت مذهبي و ملي خود حراست كنند.
نماينده مردم استان سمنان در مجلس خبرگان رهبري تصريح كرد: اكنون كه سازمان ملل متحد زير نفوذ كشورهاي غربي به تصويب قطعنامه‌هاي مختلف روي آورده است و ايران اسلامي از جانب كشورهاي خودكامه تهديد و تحريم مي‌شود بايد از نوآوري و شكوفايي به عنوان مهم‌ترين عامل در قبال اين فشارها استفاده بهينه برد.
شاهچراغي با تأكيد بر اينكه در سال جديد بايد در مقابل زورگويي‌هاي استكبار با قوت بيشتري ايستاد، گفت: امسال بايد خدمات‌رساني به محرومان و نيازمندان را بيشتر و بهتر كرد.
وي ادامه داد: امسال بايد به ايجاد تحول و بهتر كردن احوال خود توجه داشت و اين به معناي آن است كه در سال جديد بايد عادت به خدمت، مهرباني، اخلاق نيكو و توجه به زيردستان و رسيدگي به محرومان بهتر از گذشته باشد.
نماينده مردم استان سمنان در مجلس خبرگان رهبري گفت: پيام رهبر فرزانه انقلاب اسلامي را هر چه سريع‌تر بايد عملياتي كرد تا دشمنان نظام مأيوس شوند.
شاهچراغي در پايان گفت: اسلام هميشه با توطئه چيني‌هاي دشمنان در خطر بوده است و اتحاد و انسجام مسلمانان با در نظر داشتن نوآوري و شكوفايي، اسلام ناب محمدي را حفظ مي‌كند.
انتهاي پيام./ف
 دوشنبه 6 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 703]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن