تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 28 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام جواد (ع):اعتماد به خدا بهاى هر چیز گرانبها است و نردبانى به سوى هر بلندایى.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816342791




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

در گفت و گو با فارس بابك: به كسب پنج سهميه المپيك فكر نمي‌كردم


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: در گفت و گو با فارس بابك: به كسب پنج سهميه المپيك فكر نمي‌كردم
خبرگزاري فارس: سرمربي تيم ملي كشتي فرنگي در المپيك 2004 آتن گفت: با تيم خوبي كه در اختيار داشتيم، هرگز فكر نمي كردم سهم فرنگي در المپيك، پنج كشتي گير باشد.


حسن بابك در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاري فارس، اظهار داشت: در دوه قبلي، با وجودي كه تنها دو مسابقه گزينشي پيش رو داشتيم و مسابقات آسيايي سهميه المپيك نداشت موفق به كسب شش سهميه شديم. قانون آن زمان بسيار سخت بود با اين حال تنها در وزن 74 كيلو ناكام بوديم.
وي عدم اعزام اشكاني به مسابقات گزينشي صربستان را اشتباه دانست و گفت: با توجه به شناختي كه از كشتي فرنگي دارم معتقدم مي شد اشكاني را حداقل به مسابقه گزينشي دوم اعزام كرد و او سهميه 60 كيلو را دريافت مي كرد. گاهي بايد در شرايط حساس عملكرد نفرات در مبارزه هاي خارجي بيش از نتايج كشتي هاي داخلي مد نظر قرار گيرد.
بابك افزود: ممكن بود سوريان هم بعد از قهرماني دنيا در سال 2005، در مسابقات داخلي به برخي حريفان خود ببازد؛ اما بهترين مهره 55 كيلو در مسابقات خارجي بود و در سال هاي بعد نيز موفق به كسب مدال شد. بايد فراتر از برد و باخت هاي داخلي فكر كنيم. اشكاني از نظر سني هنوز براي كشتي گرفتن فرصت دارد. من نيز تا 35 سالگي كشتي مي گرفتم. ما بايد حداقل 10 سال كار كنيم تا يكي مثل اشكاني تربيت شود.
سرمربي تيم ملي در سال 1999 تاكيد كرد: اگر از نظر بدني روي اشكاني كار مي شدمي توانست تيم ملي را در اين وزن صاحب سهميه كند. در 74 كيلو هم بايد بيشتر كار كنيم. سطح كيفي رقابت هاي اين وزن خيلي بالاست و هر سال در 74 كيلو، يك نفر قهرمان مي شود. ما هم بايد توجه ويژه اي به اين وزن داشته باشيم چون 74 كيلوهاي ايران هم لياقت حضور در المپيك را دارند.
اين مربي كه از سال 2005 از كادر فني تيم ملي فرنگي جدا شد، خاطرنشان ساخت: از سال 1999 كه سيروس پور افراد خاصي كه هميشه مسئوليت را بر عهده داشتند كنار گذاشت و نفرات ديگري ميدان داد، خون تازه اي به كشتي فرنگي تزريق شد. من هم با مربيان و كشتي گيران جوان كارم را آغاز كردم و اين رشته راه خود را پيدا كرد. قطعا اگر المپيك آتن با قانون فعلي برگزار مي شد حداقل در دو وزن 96 و 120 كيلو دو برنز مشترك داشتيم.
بابك تاكيد كرد: مربيان بايد در نظر داشته باشند كه براي كسب نتيجه بهتر،‌ تنبيه لازم است؛ اما اين تنبيه بايد به شكلي باشد كه شرايط بهتري را ايجاد كند. در المپيك قبلي، وقتي كشتي گير 66 كيلوي ما از دستورات كادر فني تخطي كرد او را از اردو اخراج كردم؛ اما بعد از پنج روز دوباره او را به تمرين آورديم. پرويز زيدوند مي توانست در آتن مدال بگيرد؛ ولي به مقام پنجم بسنده كرد.
وي در مورد كشتي گيراني كه سهميه المپيك را كسب كرده اند، گفت: اكنون كه تيم ملي در دو وزن 60 و 74 سهميه نگرفت، نبايد ناراحت باشيم. در پنج وزن مي توانيم در المپيك حاضر شويم و در فرصت باقي مانده بايد ملي پوشان را از نظر روحي و جسمي براي شركت در اين مسابقات آماده كنيم. حضور در چند تورنمنت خوب و برپايي منظم تمرين به آماده سازي تيم خيلي كمك خواهد كرد.
حسن بابك تصريح كرد: تيم ملي كشتي فرنگي ايران لياقت اين را دارد كه در المپيك پكن حداقل صاحب دو مدال شود. اميدوارم به اين شكل زحمات فدراسيون كشتي، كادر فني و كشتي گيران جبران شود.
انتهاي پيام/
 دوشنبه 6 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 448]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن