تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 22 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):در پاسخ به كسى كه عرض كرد: من در عمل ناتوانم و نماز و روزه كم به جا مى آورم اما ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815153698




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

مهماندوست در گفت و گو با فارس: ديگر در مسابقات تكواندو آذربايجان شركت نمي‌كنيم


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: مهماندوست در گفت و گو با فارس: ديگر در مسابقات تكواندو آذربايجان شركت نمي‌كنيم
خبرگزاري فارس: سرمربي تيم ملي تكواندو گفت: با توجه به وضعيت نامناسب داوري ها در مسابقات آذربايجان ديگر تيم ايران را در اين ميدان شركت نخواهيم داد.


رضا مهماندوست روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار فارس افزود: براي من و تكواندوكاران تيم ملي كه ماه ها دست از زندگي كشيده و تنها در اردوها تمرين مي كنند، از دست دادن يك مدال برنز هم در اين رقابت ها مهم بود. ما بايد در آذربايجان شش طلا و دو نقره مي گرفتيم؛ ولي به راحتي حقمان را ضايع كردند.
وي ادامه داد: وضعيت داوري ها به قدري نامناسب بود كه خود آذربايجاني ها بارها از ما عذرخواهي كردند. جالب بود كه نايب رئيس فدراسيون اين كشور كنار شياپچانگ قرار مي گرفت و با تهديد از داوران مي خواست كه به آذربايجان امتياز دهند. اولين بار بود كه در اين مسابقات شركت مي كرديم و ديگر تيم خود را در اين ميدان شركت نمي دهيم.
مهماندوست در پاسخ به اينكه آيا تورنمنت ديگري براي ارزيابي تكواندوكاران وجود نداشت، تصريح كرد: تيم هاي فرانسه، كره، اردن و تركيه در مسابقات حضور داشتند و محك خوبي براي ملي پوشان ما بودند؛ اما هيچكدام از كشورها مثل ايران به ميزبان برخورد نكرد تا حقش ضايع شود. البته ترك ها نيز به قدري عصباني بودند كه مي خواستند تيمشان را برگردانند.
وي با تاكيد بر اينكه تمامي تكواندوكاران بسيار آماده اند گفت: اين كار ما را مشكل مي كند. البته در چنين شرايطي دو ملي پوش، انگيزه لازم را براي بهتر شدن دارند و به معناي واقعي مي جنگند. به هر حال تا تيرماه فرصت داريم تا دو نفر مورد نظر را انتخاب كنيم.
مهماندوست درباره ارزيابي ساعي و كرمي در دو وزن متفاوت افزود: نمي توانستيم به ساعي بگوييم كه وزنش را آنقدر بالا بياورد كه در 84- كيلوگرم شركت كند، يوسف نيز مي توانست در همان وزن 84- كيلوگرم شركت كند. وزن المپيك 80- است كه در هيچ مسابقه ديگري وجود ندارد به هر حال هر دو خيلي خوب هستند.
انتهاي پيام/
 دوشنبه 6 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 345]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن