تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر كس يك روز ماه رمضان را (بدون عذر)، بخورد - روح ايمان از او جدا مى‏شود 
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814762202




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

خوشبيني حزب عدالت و توسعه تركيه به موفقيت و بقا


واضح آرشیو وب فارسی:شبكه خبر دانشجو: خوشبيني حزب عدالت و توسعه تركيه به موفقيت و بقا
اعضاي حزب عدالت و توسعه از توصيه مخبر دادگاه قانوني اساسي درباره مخالفت با اقامه دعواي احزاب لائيك براي تعديل قانون اساسي اين كشور ابراز خرسندي كردند.
به گزارش «شبكه خبر دانشجو» به نقل از خبرگزاري فرانسه، پس از توصيه مخبر دادگاه قانون اساسي درباره مخالفت با شكوائيه حزب خلق جمهوري خواه عليه تعديل قانون اساسي تركيه كه براساس آن دانشجويان مي توانند در دانشگاه ها حجاب داشته باشند، اكنون سران عدالت و توسعه نسبت به موقعيت حزب خود خوشبين تر شده اند.

اين درحالي است كه اعضاي حزب عدالت و توسعه همچنان درباره احتمال انحلال حزب خود از سوي دستگاه قضايي تركيه سكوت اختيار كرده اند.

ديوان عالي قضايي تركيه، حزب حاكم عدالت و توسعه به رهبري رجب طيب اردوغان، نخست‌وزير، را متهم كرده است كه به مركز فعاليت‌هاي ضد لائيك تبديل شده است.

همچنين بنابه گزارش «شبكه خبر دانشجو» به نقل از شبكه خبري العالم، عاطف جوله، عضو فراكسيون حزب عدالت و توسعه در مجلس نمايندگان تركيه در گفت وگو با اين شبكه گفت: توصيه مخبر قانون اساسي درباره مساله حجاب مايه خوشبيني شد، اما سخن گفتن درباره انحلال حزب اشتباه است.

شماري از نمايندگان حزب خلق جمهوري خواه اعلام كردند كه ضمن احترام به تصميم دادگاه قانون اساسي نبايد بين اين مساله و انحلال حزب عدالت و توسعه ارتباط قائل شد.

محرم ايجه، عضو حزب خلق جمهورخواه نيز طي مصاحبه‌اي با اشاره به اينكه كسي درصدد انحلال هيچ حزبي نيست افزود: در عين حال نبايد گفته شود مردم در تاسيس و يا انحلال احزاب تصميم گيرنده هستند، چرا كه اين به معناي آن است كه مردم بدون نياز به دادگاه جنايتكاران را مجازات مي كنند./انتهاي پيام/
 دوشنبه 6 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبكه خبر دانشجو]
[مشاهده در: www.snn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 242]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن