تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 8 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):براستى كه حقيقت خوشبختى آن است كه پايان كار انسان خوشبختى باشد و حقيقت بدبختى آن ا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813055969




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

رئيس‌جمهور طى پيامي:حادثه حسينيه سيدالشهدا اوج زبونى مستكبران عالم بود


واضح آرشیو وب فارسی:رسالت: رئيس‌جمهور طى پيامي:حادثه حسينيه سيدالشهدا اوج زبونى مستكبران عالم بود
محمود احمدى‌نژاد در پيامى به مناسبت چهلم شهداى حسينيه سيدالشهدا شيراز اعلام كرد: هرچه توانايي، اقتدار و عزت ملت ايران اوج مى‌گيرد، مستكبران عالم بيشتر عصبانى مى‌شوند و حادثه حسينيه سيدالشهدا اوج بدبختى و زبونى آنان بود.

به گزارش خبرگزارى فارس به نقل از روابط عمومى استاندارى فارس، محمود احمدى‌نژاد در اين پيام با تبريك و تسليت چهلم شهداى حسينيه سيدالشهدا شيراز آورده است: 30 ‌سال است كه مستكبران عالم تمام توان و استعداد خود را عليه جمهورى اسلامى ايران بسيج كرده‌اند، موج ترورهاى سال‌هاى 60 و 61، توطئه‌هاى وسيع مرزي، جنگ تحميلي، مقابله‌هاى اقتصادي، هجمه فرهنگي، استفاده از ابزار بين‌المللى نظير شوراى امنيت و ... كه نمونه‌ آن موضوع هسته‌اى است، ايجاد كانون‌هاى بحران در منطقه خاور‌ميانه و ترساندن بعضى دولت‌ها از جمهورى اسلامى و ده‌ها پروژه ديگر سلسله اقداماتى است كه عليه ملت ايران انجام شده است.

احمدى‌نژاد با تصريح اينكه حادثه حسينيه سيدالشهدا اوج بدبختى و زبونى آنان را به ‌تصوير كشيد، تاكيد كرد: انتخاب حسينيه آن ‌هم حسينيه‌اى به ‌نام سيدالشهدا نشان مى‌دهد آنان با راه حسينى مخالف هستند، يعنى با عدالت، با نور، با محبت و عشق، با هدايت و كمال و با بالاترين ارزش‌هاى انسانى و الهى مخالف هستند و جالب‌تر اينكه آنان مى‌خواهند با به شهادت رساندن عاشقان شهادت، راه شهادت و عشق و كمال را سد كنند.

رئيس‌جمهور اين همه سينه‌زنى و اشك ريختن و عزادارى را نشان دلدادگى مردم ايران به اباعبدالله‌الحسين و اهل‌بيت دانست و افزود: اين جوانان عزيز طالب شهادت ‌هستند، آنوقت مى‌خواهند با شهادت آنان را از ميدان به در كنند.

احمدى‌نژاد با اشاره به اينكه در تحقيقات مراجع مسئول، وابستگى بمب‌گذاران به محافل استكبارى و صهيونيستى مشخص شده، تصريح كرد: اين سند ديگرى از رسوائى اين محافل زبون است.

وى خطاب به مردم ايران نيز اظهار داشت: عزيزان نشانه‌هاى ضعف و شكست دشمنان و ملت ايران بيش از گذشته هويدا شده است.

رئيس‌جمهور در پايان پيام خود با تسليت و تبريك مجدد شهادت شهداى حادثه انفجار حسينيه سيدالشهدا شيراز خطاب به خانواده شهدا تاكيد كرد: ملت ايران در مسير الهى ثابت قدم است و جوانان عزيز با تأسى به امام بزرگوار و رهبرى عزيز پرچمدار اين راه هستند.
 دوشنبه 6 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: رسالت]
[مشاهده در: www.resalat-news.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 261]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن