تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 28 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):ياد خدا عقل را آرامش مى دهد، دل را روشن مى كند و رحمت او را فرود مى آورد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816459062




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

شكست پروژه تبليغاتي- نظامي صهيونيست‌ها:جشن‌هايي كه عزا شد


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: شكست پروژه تبليغاتي- نظامي صهيونيست‌ها:جشن‌هايي كه عزا شد
با هوشمندي رهبري حزب الله، پروژه صهيونيستي ناكام ماند، به طوري كه ژنرال "اودي آدام" فرمانده جبهه شمالي ارتش اسرائيل در جنگ 2006 بركنار شد و در مصاحبه اي اعلام كرد ما با شرايط جديدي روبرو شديم و تمام مناطق كه قرار بود در آنها عمليات هلي برن انجام شود، به كنترل كامل نيروهاي حزب الله در آمد.
برنامه هاي تبليغاتي جشن شصتمين سالگرد تأسيس رژيم جعلي اسرائيل آنچنان كه مقامات اين رژيم مي خواستند پيش نرفت و در فاز نظامي نيز با پيشدستي حزب الله، عمليات عليه مقاومت در ضاحيه لغو شد.

به گزارش رجانيوز، برنامه هاي متنوعي به منظور شصتمين سال تأسيس اين رژيم جعلي براي تمام اقشار و سنين مختلف مانند مسابقه نقاشي كودكان، فراخوان مقاله، تورهاي سياحتي براي ساكنان سرزمين هاي اشغالي، اجراي موسيقي زنده با دعوت از خوانندگان مشهور دنيا، راه انداختن كارناوال هاي شادي، مسابقات ورزشي و... درنظر گرفته شده بود و اين رژيم قصد بهره برداري داخلي و خارجي از بازتاب بين المللي اين برنامه ها را داشت تا با استفاده از بعد تبليغاتي آنها، شرايط رواني جامعه صهيونيستي نيز بازسازي شود.

همچنين براي حضور تعدادي از شخصيت هاي برجسته جهاني و رؤساي كشورهاي مختلف در اين جشن ها برنامه ريزي شده بود. به طوري كه ادعا شد 800 شخصيت مهم بين المللي در اين جشن ها شركت مي كنند كه اين بخش از برنامه با وسعت و تنوع مورد نظر صهيونيست ها انجام نشد و حداكثر 10شخصيت بين المللي كه عمدتاً اروپايي و افريقايي و از مقامات سابق كشورهايشان بودند، در جشن ها شركت كردند. رئيس جمهور امريكا تنها شخصيت برجسته اين نشست بود اما با توجه به امتناع شخصيت هاي مهم بين المللي از حضور در اين جشن، صهونيست ها كوشيدند از مديران شركت ها و كارگزاران اقتصادي و فرهنگي بين المللي مثل رئيس گوگل و ياهو براي جبران اين نقيصه دعوت كنند.

نكته قابل توجه اينكه همزمان با سالروز تأسيس رژيم جعلي اسرائيل، مراسم يادبود "يوم النكبة" در سطح گسترده اي در فلسطين و خارج از آن در اردوگاه هاي آوارگان فلسطيني حتي در كشورهاي اروپايي برگزار شد و بر خلاف انتظار صهيونيست ها در سخنراني افرادي مثل بان كي مون دبيركل سازمان ملل و محمود عباس رئيس تشكيلات خودگردان فلسطين به واژه "يوم النكبة" اشاره شد كه اين مسئله براي صهيونيستها بسيار ناخشنود كننده بود، به طوري كه به سفير خود در سازمان ملل سفارش كردند پيشنهادي را به سازمان ملل ارائه دهد كه برمبناي آن اين واژه از ادبيات سياسي فلسطين خارج شود.

فاز ديگر برنامه هاي رژيم صهيونيستي در سالگرد شصتمين سال تأسيس، طراحي و برنامه ريزي اقدامات نظامي و امنيتي خاصي بود كه بخش مهمي از اين طراحي ها با مسائل اخير لبنان مرتبط بود و اين رژيم قصد داشت از خلال موفقيت عمليات نظامي در لبنان، جشن باشكوه تري برگزار كند.

بنا بر اين گزارش، در اين عمليات قرار بود با هماهنگي برخي كشورهاي غربي مانند امريكا و فرانسه عملياتي عليه حزب الله در ضاحيه بيروت در تاريخ 11 مي اجرا شود و نيروي هوايي اسرائيل با بمباران شديد منطقه با همراهي ميليشياي 14 مارس دست به اغتشاش و هرج و مرج داخلي بزنند تا در نتيجه فرسايش توانايي داخلي حزب الله و مشغول كردن آن به درگيري با ميليشياي 14 مارس، از محور صور، صيدا، ارمون و بيروت و محور روستاي شرقيه، شهر نبطيه، جدين و زحلتا وارد عمل شوند.

با اين حال، با هوشمندي رهبري حزب الله، پروژه صهيونيستي ناكام ماند، به طوري كه ژنرال "اودي آدام" فرمانده جبهه شمالي ارتش اسرائيل در جنگ 2006 بركنار شد و 2 روز پيش در مصاحبه اي اعلام كرد ما با شرايط جديدي روبرو شديم و تمام مناطق مانند جبل، بيروت و بقاع كه قرار بود در آنها عمليات هلي برن انجام شود و ارتش اسرائيل نيروهاي خود را پياده كند، به كنترل كامل نيروهاي حزب الله در آمده و امكان انجام عمليات براي نيروهاي اسرائيلي ميسر نيست. به همين جهت، علي رغم فشارهاي زياد امريكا به رژيم صهيونيستي براي اجراي اين عمليات، اسرائيل از اجراي آن عاجز و در نهايت عمليات لغو شد.

در مجموع، جشن هاي اسرائيلي بسيار ناكام تر از آنچه برنامه ريزي شده بود، پيش رفت و نتايج معكوس حاصل شود.
 دوشنبه 6 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 308]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن