تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 28 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):پروردگارم هفت چيز را به من سفارش فرمود: اخلاص در نهان و آشكار، گذشت از كسى كه ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816458423




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

تبليغ جانانه از BBC در جشنواره راديو توسط مهمان ويژه


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: تبليغ جانانه از BBC در جشنواره راديو توسط مهمان ويژه
وبسايت گوگل به كاربران اين اختيار را مي‌دهد تا درباره مباحث مختلف اطلاعاتي كسب كنند. اكنون رسانه‌ها مي‌توانند اين فرصت پديده آمده را در BBC جستجو كنند. امروز BBC در پي مخاطب‌سازي است واطلاعات و اخبار را در اختيار مخاطبان قرار مي‌دهد.
رئيس گلوبال نيوز BBC كه به عنوان مهمان ويژه به نهمين جشنواره راديو كه امروز در اصفهان آغاز به كار كرد، دعوت شده است، حدود 30 دقيقه از وقت سخنراني خود را به تبليغ اين شبكه اختصاص داد.

به گزارش رجانيوز، در حاليكه از يك هفته قبل صداوسيما تبليغات فراواني درباره دعوت از ريچارد سمبروك رئيس گلوبال نيوز BBC انجام داده است، وي در سخنراني خود درخصوص تبليغ اين شبكه گفت: وبسايت گوگل به كاربران اين اختيار را مي‌دهد تا درباره مباحث مختلف اطلاعاتي كسب كنند. اكنون رسانه‌ها مي‌توانند اين فرصت پديده آمده را در BBC جستجو كنند. امروز BBC در پي مخاطب‌سازي است واطلاعات و اخبار را در اختيار مخاطبان قرار مي‌دهد.

وي در ادامه افزود: امروز در رسانه با انبوه مخاطبان رو به رو هستيم. نسلي كه وبلاگ و دانلود مي‌خواهد. ايران وبلاگ‌نويس زياد دارد و ما از طريق اين وبلاگ‌نويسان پي به وضعيت ايران مي‌بريم. BBC مي‌خواهد آسيا را به دست آورد و قصد داريم گفتگوهاي مفصلي در اين باره با كشورهاي آسيايي انجام دهيم. BBC با توليد و پخش برنامه‌هاي متنوع خبررساني مي‌كند.

با اين حال، دبير جشنواره راديو اظهار داشت: سمبروك مدعو ABU است و قرار بود درباره فناوري‌هاي نوين راديو صحبت كند ولي BBC و گوگل را معرفي كرد. اين در حاليست كه نهمين جشنواره راديو همزمان با اولين اجلاس بين المللي راديو در ايران برگزار شده و سمبروك اظهار داشته متن سخنراني وي از قبل دراختيار اجلاس قرار گرفته بوده و برگزاركنندگان اجلاس از محتواي سخنراني وي اطلاع داشته اند.

در اين زمينه معاون امنيتي ـ سياسي استانداري اصفهان با اعتراض شديد پس از سخنراني مغرضانه مدير اخبار جهاني BBC گفت: اين سخنراني تبليغي و مغرضانه و توجيه آن براي مسئولان برگزاري نخستين اجلاس جهاني راديو پذيرفته نيست.

وي افزود: اين سخنراني در حالي انجام شد كه تبليغات منفي و ضد نظام اين شبكه خبري بر هيچكس پوشيده نيست. مسئولين دولتي مخالفتي با طرح مسائل فني بين‌المللي و تكنولوژي روز مورد استفاده در رسانه‌هاي جمعي نظير راديو و تلويزيون مخالفتي ندارند، اما اجازه نمي دهيم دراصفهان چنين تبليغي براي شبكه ضداسلامي BBC صورت بگيرد.

به هر حال اظهارات رئيس گلوبال نيوز BBC با اعتراض شديد حاضران در اين اجلاس نيز همراه شده و معاون صداي سازمان صداوسيما نيز كه گويا انتظار چنين سخنراني تبليغاتي را از مدعو ويژه برنامه نداشت، با انتقاد از وي گفت: من با اين ديدگاهها مخالفم، چرا كه شبكه‌هايي چون BBC با انحصار رسانه‌اي خود قدرت تفكر را از مخاطب گرفته‌اند. من با دو مقاله و ذكر اعداد و ارقام عيني فعاليت‌هاي BBC را نقد كرده‌ام. حتي دو خبر تحريف‌شده BBC را مي‌توانم مثال بزنم. ما نبايد از خود تعريف بيهوده بكنيم.
 دوشنبه 6 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 270]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن