تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 2 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):ماه رمضان، ماه خداست و آن ماهى است كه خداوند در آن حسنات را مى‏افزايد و گناهان را پا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

بهترین وکیل تهران

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

خرید یخچال خارجی

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

سلامتی راحت به دست نمی آید

حرف آخر

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

کپسول پرگابالین

خوب موزیک

کرکره برقی تبریز

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

سایت ایمالز

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812169551




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

ساده انديشي مديران راديو و نمك نشناسي رئيس BBC


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: ساده انديشي مديران راديو و نمك نشناسي رئيس BBC
يكي از نكاتي كه بايد راجع به ايران بگويم اين است كه جامعه ايران جامعه تضادهاست. مقامات رسمي نسبت به BBC در ظاهر خيلي سختگيري مي كنند اما همانها در ديدارهاي غيررسمي ملايمت زيادي نشان مي دهند و رفتار دوستانه اي دارند.
رئيس گلوبال نيوز BBC كه در جشنواره راديو دفاع جانانه اي از اين شبكه كرده بود، در بازگشت از ايران، تصوير تحريف شده اي از ايرانيان ارائه كرد.

به گزارش رجانيوز، ريچارد سمبروك در وبلاگ شخصي خود با اشاره به ديد منفي مردم ايران نسبت به دولت انگليس در اثر كودتاي مرداد 32، افزود: يكي از نكاتي كه بايد راجع به ايران بگويم اين است كه جامعه ايران جامعه تضادهاست. مقامات رسمي نسبت به BBC در ظاهر خيلي سختگيري مي كنند اما همانها در ديدارهاي غيررسمي ملايمت زيادي نشان مي دهند و رفتار دوستانه اي دارند.

وي در ادامه ادعا كرد: در پروازي كه با آن به اصفهان (محل برگزاري جشنواره راديو) مي رفتم، كنار زن جواني نشسته بودم كه حجاب اسلامي كاملي داشت؛ با چادر و روسري. اما عنوان كتابي كه مشغول مطالعه اش بود، "چرا مردان فاحشه ها را دوست دارند: از يك پادري تا زن رؤيايي" بود.

رئيس گلوبال نيوز BBC كه در سخنراني افتتاحيه جشنواره راديو و اجلاس ABU در اصفهان نطق مفصلي در دفاع از بي طرفي و رويكرد حرفه اي اين شبكه ايراد كرده بود، در ادامه ادعاهايش افزود: ايران همانطور كه يكي از همكارانم مي گفت كشوري متشكل از جوانان است اما توسط سالخوردگاني كه عكس هايشان همه جا ديده مي شود، اداره مي شود. برخي از اين جوانان به طور غيرعلني اعتقاداتشان را به مذهب و قوانين مذهبي از دست مي دهند و در آرزوي تغييرند.

همچنين در يكي از نظراتي كه خوانندگان اين پست وبلاگي نوشته، خطاب به سمبروك تأكيد شده كه نبايد انتظار داشته باشي ايرانيان آنچه را كه انگليس بر سرشان آورده فراموش كنند. حتي اگر آرزو داشته باشي كه آنها حافظه تاريخي خود را از دست بدهند، رفتار انگليس هنوز هيچ تغييري نكرده و به همان خوي تكبر و استعماري باقي است. ديگر نمي شود مردم ايران را به راحتي فريب داد.

رئيس گلوبال نيوز BBC در اين مطلب كه با عنوان "برش هاي تصويري از ايران" منتشر كرده است، 2 عكس قرار داده كه در يكي از آنها، يك دوچرخه و يك كالسكه و در ديگري 2 ايراني با ظاهري نامعقول و جمعيتي ايستاده در صف نشان داده شده اند.

سمبروك هفته گذشته به عنوان مهمان ويژه در افتتاحيه جشنواره راديو و اجلاس ABU كه مشتركاً در اصفهان برگزار شد، سخنراني كرد و حدود 30 دقيقه از سخنراني خود را به دفاع از BBC اختصاص داد. مديران راديو ادعا كرده بودند وي متن سخنراني خود را تغيير داده اما سمبروك همان روز اين ادعا را تكذيب كرد و گفت در متن سخنراني اش تغييري ايجاد نكرده است. وي در نوشته اخير در وبلاگش نيز بر اين موضوع تأكيد كرده است.

دعوت از رئيس گلوبال نيوز BBC، تريبون دادن به وي و سپس بازگشت وي و تحريف واقعيت هاي جامعه ايراني در چارچوب ساده انديشي مديران راديو و نمك نشناسي مهمان ويژه! قابل بررسي است.

خبر مرتبط:

تبليغ جانانه از BBC در جشنواره راديو توسط مهمان ويژه
 دوشنبه 6 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 205]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن