تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):انسان، با نيّت خوب و اخلاق خوب، به تمام آنچه در جستجوى آن است، از زندگى خوش و امني...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815172357




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

احتمال تكرار بدعت قانون‌نويسي مجمع تشخيص مصلحت در برنامه پنجم


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: احتمال تكرار بدعت قانون‌نويسي مجمع تشخيص مصلحت در برنامه پنجم
يك مقام عالي‌رتبه از وضعيت راديو به شدت انتقاد كرده است. وي از اينكه ارگانهاي ‌مطبوعاتي رسمي و غيررسمي صداوسيما و شهرداري تهران، دولت را تضعيف مي‌كنند، گلايه و خاطر نشان كرده اين دولت ارزشهاي انقلاب را زنده كرده و اغلب مخالفتهايي كه با ادعاي كارشناسي عليه دولت انجام مي شو‌د، بدون مبنا و غلط هستند.
>> پيش نويس برنامه پنجم توسعه كه توسط كارگروه منصوب رئيس جمهور تدوين شده بود، در مجمع تشخيص مصلحت دچار تغييرات اساسي شده است. اين درحالي‌است كه مجمع تشخيص مصلحت حق قانون نويسي ندارد اما پس از بدعت رخ داده در جريان توصيب بودجه 87 و اضافه شدن الحاقيه اين مجمع به قانون بودجه، اين روال در خصوص قانون برنام پنج‌ساله در حال تكرار است.

>> يك مقام عالي‌رتبه اخيراً از وضعيت راديو به شدت انتقاد كرده است. وي همچنين از اينكه ارگانهاي ‌مطبوعاتي رسمي و غيررسمي صدا و سيما و شهرداري تهران، دولت را تضعيف مي‌كنند گلايه و خاطر نشان كرده است اين دولت ارزشهاي انقلاب را زنده كرده و اغلب مخالفتهايي كه با ادعاي كارشناسي عليه دولت انجام مي شو‌د بدون مبنا و غلط هستند.

>> تجمع دانشجويي در اعتراض به عملكرد رياست دانشگاه علامه طباطبايي امروز صبح برگزار شد. از عدم رسيدگي به مطالبات دانشجويان كه در جلساتي نيز توسط نمايندگان آنان به مديريت دانشگاه منتقل شده بوده به عنوان دليل برگزاري اين تجمع ياد شده است.

>> حسينعلي منتظري در پاسخ به استفتايي بر رعايت حقوق شهروندي پيروان فرقه ضاله بهاييت تأكيد كرده است. راديو فردا با نقل اين خبر اضافه كرده فرزند منتظري در تماس خبرنگاران اين راديو، فتواي مزبور را تأييد كرده است.

>> روز گذشته جلسات جداگانه‌اي با حضور برخي نمايندگان و منتخبان مجلس هشتم در حمايت از رياست حدادعادل و لاريجاني برگزار شده است. در يكي از اين جلسات كه با حضور 55 منتخب برگزار شد، زاكاني، فدايي، توكلي و ابوترابي از منتخبان براي رأي به رياست حدادعادل دعوت كردند.

در جلسه ديگري نيز كه با حضور 85 نماينده در حسينيه الزهرا(س) سازمان فرهنگ وارتباطات برگزار شد، منتخبان در حمايت از لاريجاني سخنراني كرده و از صدر و حسينيان به عنوان نواب رئيس پيشنهادي ياد كردند.

>> همزمان با مطرح شدن مسائلي درباره خيانتهاي بني صدر، صداوسيما به دستور ضرغامي ساخت مستندي درباره زندگي بني صدر رئيس جمهور مخلوع ايران را آغاز كرده است.
در عين حال طي روزهاي گذشته برخي شبكه هاي ماهواره اي ضدانقلاب از جمله chanel1 برنامه هايي را درباره سوابق و زندگي بني صدر به روي آنتن برده اند.

>> حميد پورمحمدي معاون وزير سابق امور اقتصاد و دارايي كه از سوي رئيس كل بانك مركزي به عنوان مشاور منصوب شده بود، قرار است به عنوان معاون نظارت بر بانكهاي بانك مركزي معرفي شود.

>> برخي اعضاء انجمن حجتيه قصد برگزاري نمايشگاهي با عنوان خيانتهاي خليفه دوم به اسلام و پيامبر(ص) در يزد داشتند كه با مخالفت شوراي تأمين استان اين موضوع منتفي شده است.

>> اخيراً يك هواپيماي بدون سرنشين امريكايي در اطراف معدن گچين در ايران سقوط كرده است. از اين هواپيما براي تصويربرداري و شناسايي استفاده مي‌شده است.

>> هيئت رئيسه مجلس هفتم قصد ترتيب دادن ديداري براي نمايندگان اين مجلس با رهبر انقلاب داشته است كه با اين ديدار موافقت نشده است.

>> با تقويت احتمال جابجايي دكتر حميدرضا طيبي رئيس جهاد دانشگاهي، از دكتر نسرين سلطوانخواه عضو هيئت علمي دانشگاه الزهرا(س) به عنوان جدي‌ترين گزينه ‌رياست اين مركز فرهنگي- علمي نام برده مي‌شود.

>> ستاد تبصره 13 نقدي تفصيلي بر مطالعات و نحوه اجراي تونال توحيد تهران تنظيم و به شهرداري تهران ارسال كرده است. شهرداري تاكنون به اين گزارش پاسخ نداده است.

>> تعداد زيادي از اتباع پاكستان به صورت غيرقانوني به شهرهاي جنوبي كشور مهاجرت كرده و به تكدي‌گري مي پردازند. اين گروه ناقل بيماري‌هاي خطرناك مي‌باشند.

>> اجراي يك برنامه اقتصادي در شبكه تهران سيما به نماينده مجله اكونوميست لندن در ايران محول شده است. سال گذشته در جشن تولد ملكه انگليسي از وي به عنوان مهمان ويژه دعوت شده بود.
 دوشنبه 6 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 360]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن