تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):درهاى گناهان را با استعاذه (پناه بردن به خدا) ببنديد و درهاى طاعت را با بسم اللّه...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815501251




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

گفت و گو با آنجليناجولي درباره مبادله


واضح آرشیو وب فارسی:ايران دیپلماسی: گفت و گو با آنجليناجولي درباره "مبادله"
من چند ماه قبل از بازي در اين فيلم مادرم را از دست دادم. او در بعضي موارد بسيار مطيع بود ؛ اما وقتي مسئله‌اي براي بچه‌هايش پيش مي‌آمد تبديل به يك شير مي‌شد.
آنجلينا جولي گفت كه نمي‌تواند تصور كند كه چيزي بدتر از گم كردن يك كودك وجود داشته باشد.

اين بازيگر شركت كننده در فستيوال كن راجع‌به نقش اخيرش در فيلم "مبادله" (آخرين ساخته‌ كلينيت ايستوود كه ديشب به نمايش جهاني درآمد) طي يك مصاحبه‌ي مطبوعاتي به همراه كارگردان گفتگو كرد.

"مبادله" بر اساس زندگي‌ واقعي‌ كريستين كالينز ( با بازي آنجلينا جولي ) كه والتر پسر 9 ساله‌اش را گم كرده بود ساخته شده است.پنج ماه بعد كودكي ادعا كرد كه فرزند گم شده‌ اوست، پليس نيز براي دوباره به هم پيوستن آن دو مورد تمجيد قرار گرفت. كريستين پسر را به خانه مي‌برد اما هنوز متقاعد نشده است كه آيا او همان والتر است يا نه.

داستان فيلم در لس آنجلس طي اواخر دهه‌ي 1920 ميگذرد و باز گو مي‌كند كه چگونه روح مغلوب ناشدني يك زن پليس فاسدي را به تباهي سوق مي‌دهد و سرآغاز دوران جديد مساوات طلبي را بنيان مي‌گذارد.

آنجلينا جولي در گفتگوي ديروزش گفت : گم شدن يك كودك ؛ نمي‌توانم تصور كنم چيز بدتري وجود داشته باشد بخصوص كه سرنوشت‌اش نيز نامشخص است.

وي كه دوقلويي را نيز باردار است به صراحت بيان كرد مي‌دانسته كه قسمتي از وجود او در اين نقش به چالش كشيده خواهد شد.

او افزود با تمام وجودش سعي كرد تا با گذاشتن خودش در چنين موقعيتي آنچه را كه كريستين حس مي‌كرد ، درك كند.

او گفت : من چند ماه قبل از بازي در اين فيلم مادرم را از دست دادم. او در بعضي موارد بسيار مطيع بود ؛ اما وقتي مسئله‌اي براي بچه‌هايش پيش مي‌آمد تبديل به يك شير مي‌شد.

آنجلينا جولي اقرار كرد كه كريستين او را به ياد مادرش مي‌انداخته است و اين راهي بود براي ملاقات دوباره با وي.

او كه درابتداي كارش با ايستوود دچار استرس شده بود گفت وي را راهنمايي بزرگ و كامل يافتم كه براي تمام اعضاي گروهش احترام زيادي قايل بود.

آنجلينا جولي افزود: هيچ وقت كارگرداني را كه اين چنين با احترام فرمان بدهد ، نديده بودم.

ايستوود بيان كرد كه موضوع قاتل سريالي در اين فيلم بسيار تاثر بر انگيز بود چون به آن عنصر ميل جنسي به كودكان نيز اضافه شده بود.

او گفت: براي من جرائم عليه كودكان شنيع ترين و غم‌انگيز‌ترين جرائمي هستند كه وجود دارند. بي رحمي انسان‌هايي كه دست به چنين جناياتي مي‌زنند نمي‌تواند مانع يكه خوردن شما از چنين طبايعي شود.

منبع خبر :
 دوشنبه 6 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايران دیپلماسی]
[مشاهده در: www.irdiplomacy.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 327]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن