تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 16 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):زكات عقل تحمّل نادانان است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814290830




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

بوستان 7 هكتاري آزادگان در كمالشهر كرج به بهره‌برداري رسيد


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: بوستان 7 هكتاري آزادگان در كمالشهر كرج به بهره‌برداري رسيد
خبرگزاري فارس: شهردار كمالشهر گفت: بوستان هفت هكتاري آزادگان در كمالشهر كرج با اعتباري بالغ بر 165 ميليون تومان امروز به بهره‌برداري رسيد.


محمدتقي عبداللهي امروز در حاشيه بهره‌برداري از اين بوستان در گفتگو با خبرنگار فارس افزود: اين بوستان با هدف جلوگيري از تخريب سرمايه‌هاي سبز و توسعه بوستان‌ها و خدمت‌رساني به مردم در اين منطقه به بهره‌برداري رسيد.
وي اظهار داشت: در اين بوستان هفت هكتاري يك پايگاه تندرستي با 33 دستگاه ورزشي و با هدف گسترش ورزش همگاني نيز افتتاح شد و شهروندان در كمالشهر مي‌توانند براي اجراي برنامه‌هاي ورزش صبحگاهي خود به اين بوستان مراجعه كرده و از وسايل ورزشي موجود در اين مكان استفاده بهينه كنند.
شهردار كمالشهر تصريح كرد: با بهره‌برداري از اين بوستان علاوه بر توسعه و حفظ فضاهاي سبز در اين منطقه در گسترش ورزش همگاني نيز گام‌هاي اساسي برداشته شده است.
عبداللهي گفت: رشد و توسعه اين گونه فضاها در اين منطقه نيازمند همكاري دستگاه‌ها و همچنين اختصاص اعتبارات است تا بتوان در جهت خدمات رساني به مردم و همچنين اجراي طرح‌هاي عمراني گام برداشت.
وي در پايان به توسعه جنگل كاري در منطقه هلجرد و ايجاد يك مركز گردشگري و فرهنگي در اين منطقه اشاره كرد و افزود: با برنامه‌ريزي‌هاي دقيق و اصولي سعي خواهيم كرد تا اجراي اين برنامه‌ها را در سال‌جاري داشته باشيم.
انتهاي پيام،/ب
 يکشنبه 5 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 317]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن