تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 16 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):كسى كه بهره‏اى از دانش ندارد معنا ندارد كه ديگران او را سعادتمند بدانند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814290284




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

سپاهان در جام حذفي دو غايب دارد


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: سپاهان در جام حذفي دو غايب دارد
خبرگزاري فارس: تيم فوتبال سپاهان براي بازي روز چهارشنبه مقابل پگاه گيلان در چارچوب جام حذفي كشور، دو ملي‌پوش عراقي خود را در اختيار ندارد.


سرپرست سپاهان در گفتگو با خبرنگار فارس در اصفهان افزود: عماد رضا و هيثم كاظم دو بازيكني هستند كه به علت حضور در اردوي تيم ملي عراق، سپاهان را در بازي مقابل پگاه گيلان همراهي نمي‌كنند.
مجيد بصيرت در خصوص ملي پوشان سپاهان نيز گفت: سه ملي پوش سپاهان امشب بعد از ديدار مقابل زامبيا به اردوي سپاهان اضافه خواهند شد.
وي افزود: امروز عصر آخرين جلسه تمرينات تيم در زمين آرارات برگزار مي‌شود و سپس عازم تهران مي‌شويم تا روز دوشنبه، نخستين تمرين تيم را در گيلان برگزار كنيم.
سرپرست سپاهان از انگيزه بالاي بازيكنان سپاهان علي‌رغم از دست دادن قهرماني در ليگ برتر خبر داد و افزود: به هواداران سپاهان اين قول را مي‌دهيم كه در جام حذفي به حقمان كه قهرماني است، برسيم.
انتهاي پيام/م
 يکشنبه 5 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 547]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن