تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 13 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):مؤمن غبطه مى خورد و حسادت نمى ورزد، منافق حسادت مى ورزد و غبطه نمى خورد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804095377




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

در حاشیه فینال جام حذفی در نقش جهان


واضح آرشیو وب فارسی:تبیان: در حاشیه فینال جام حذفی در نقش جهان

** مسئولان سپاهان به بازیكنان خود قول داده بودند در صورت كسب عنوان قهرمانی جام حذفی، حدود 70 درصد از قیمت كل یك خودرو پراید را به عنوان پاداش پرداخت كنند.** تیم پرسپولیس از ساعت 14 به همراه كادر فنی خود جهت آشنایی با جو ورزشگاه نقش جهان وارد زمین شد و پساز 10 دقیقه زمین را ترك كرد.** یك چهارم ورزشگاه به تماشاگران پرسپولیس اختصاص یافت و بقیه تماشاگران سپاهان بودند.** ترافیك بسیار سنگینی در خیابان‌های منتهی به ورزشگاه نقش جهان مشاهده می‌شد.** مسعود مرادی داور این دیدار به همراه كمك‌های خود پیش از بازی با ورود به زمین مسابقه به بررسی وضعیت چمن و دروازه‌ها پرداختند.* مسئولان‌ برگزارى‌ مسابقه، سکوهاى‌ شمالى‌ ورزشگاه‌ را خالى‌ گذاشته‌ بودند تا با فاصله‌ افتادن‌ میان‌ ماشاگران‌ دو تیم‌ مشکلى‌ بین‌ آنها بروز نکند اما لحظاتى‌ قبل‌ از آغاز مسابقه، تماشاگران‌ پرسپولیس‌ به‌ سکوهاى‌ خالى‌ هجوم‌ بردند و موفق‌ شدند در آنجا مستقر شوند.

* قبل‌ از ورود بازیکنان‌ دو تیم‌ به‌ زمین‌ مسابفه 2 راس گوسفند که‌ به‌ رنگ‌ زرد و قرمز تزیین‌ شده‌ بودند مقابل‌ پاى‌ آنها قربانى‌ شدند.* لوکابوناچیچ، سرمربى‌ سپاهان‌ با توجه‌ به‌ آشنایى‌ با جو ورزشگاه‌ ترجیح‌ داد همراه‌ با شاگردانش‌ براى‌ گرم‌ کردن‌ در چمن‌ حضور نیابد اما در طرف‌ مقابل‌ دنیزلى‌ شخصاً‌ با سرخپوشان‌ براى‌ گرم‌ کردن‌ در چمن‌ ورزشگاه‌ حاضر شد.* جام قهرمانی حذفی باشگاه‌های ایران كه از جنس كریستال بود، پیش از آغاز بازی به همراه مدال‌های قهرمانی بر روی سكوی قهرمانی قرار گرفت. روى‌ جام‌ قهرمانى‌ نیز نوشته‌ شده‌ بود: آزادسازى‌ خرمشهر 84-85 .* با توجه‌ به‌ حساس‌ بودن‌ بازى‌ فینال، خبرنگاران‌ و عکاسان‌ فراوانى‌ از تهران‌ و خارج‌ براى‌ پوشش‌ خبرى‌ و تصویرى‌ این‌ مسابقه‌ راهى‌ اصفهان‌ شده‌ بودند. دوربین‌هاى‌ تلویزیونى‌ دبى‌ اسپورت، الجزیره‌ اسپورت‌ و BBC در  کنار زمین‌ نیز جلب‌ توجه‌ مى‌کرد.* امیر قلعه‌نوعی، سرمربى‌ تیم‌ملى‌ که‌ خاطره‌ خوشى‌ از حضور در ورزشگاه‌ نقش‌جهان‌ ندارد، ترجیح‌ داد این‌ بازى‌ را از کنار زمین‌ ببیند و در جایگاه‌ حضور نیابد.

* با اینکه‌ تعداد تماشاگران‌ پرسپولیس‌ کمتر از سپاهانى‌ها بود اما سروصداى‌ آنها بیشتر از حریف‌ بود.تماشاگران‌ سرخ‌ از ابتداى‌ دیدار و با هر حمله‌ تیمشان‌ یک‌ نارنجک‌ در زمین‌ منفجر مى‌کردند. مسئولان‌ برگزارى‌ دیدار اعلام‌ کرده‌ بودند از ورود نارنجک‌ همراه‌ تماشاگران‌ جلوگیرى‌ خواهند کرد اما این‌ اتفاق‌ هرگز رخ‌ نداد.* محمد على‌آبادی، تقى‌زاده، کیومرث‌ هاشمی، محمدرضا ساکت، محمدحسن‌ انصارى‌فرد، داریوش‌ مصطفوی ، عبدالرحمان‌ شاه‌حسینى‌ و شهردار اصفهان‌ باحضور در جایگاه‌ از نزدیک‌ این‌ دیدار را تماشا کردند.* پس‌ از به‌ ثمر رسیدن‌ گل‌ پرسپولیس‌ توسط‌ ابراهیم‌ اسدى‌ خبرنگاران‌ تهرانى‌ حاضر در جایگاه‌ به‌ خوشحالى‌ پرداختند که‌ این‌ مسأله‌ با واکنش‌ خبرنگاران‌ اصفهانى‌ همراه‌ شد و بزن‌ بزن‌ و کتک‌کارى‌ شدیدى‌ میان‌ آنها به‌ وجود آمد. این‌ درگیرى‌ سرانجام‌ با وساطت‌ اطرافیان‌ خاتمه‌ یافت.* خبرنگارانى‌ که‌ از تهران‌ براى‌ پوشش‌ خبرى‌ این‌ دیدار راهى‌ اصفهان‌ شده‌ بودند، براى‌ ورود به‌ ورزشگاه‌ با مشکل‌ روبه‌رو شدند.مسئولان‌ برگزارى‌ مسابقه‌ کارت‌ حراست‌ سازمان‌ تربیت‌بدنى‌ را قبول‌ نداشتند و فقط ID کارت‌هاى‌ هیأت‌ فوتبال‌ استان‌ اصفهان‌ را معتبر مى‌دانستند. البته‌ پس‌ از وساطت‌ یکى‌ از دست‌اندرکاران‌ فدراسیون‌ این‌ مشکل‌ برطرف‌ گردید.* پس‌ از به‌ ثمر رسیدن‌ گل‌ هر دو تیم‌ درگیرى‌ شدیدى‌ بین‌ طرفداران‌ دو تیم‌ به‌ وجود آمد. نکته‌ جالب‌توجه‌ این‌ بود که‌ در هر دو درگیرى‌ نیروى‌ انتظامى‌ دخالت‌ نکرد و اجازه‌ داد تماشاگران‌ خودشان‌ آرام‌ شوند و درگیرى‌ به‌ پایان‌ برسد.* در بین‌ دونیمه‌ مسابقه‌ و به‌ همت‌ هیأت‌ موتورسوارى‌ اصفهان، چند موتورسوار با پیراهن‌ سپاهان‌ در پیست‌ ورزشگاه‌ براى‌ تماشاگران‌ به‌ انجام‌ حرکات‌ نمایشى‌ پرداختند.تک‌چرخ‌ این‌ موتورسواران‌ مورد توجه‌ تمامى‌ تماشاگران‌ حاضر در ورزشگاه‌ قرار گرفت.* در حالى‌ که‌ درهاى‌ ورزشگاه‌ از ساعت‌ 10 صبح‌ به‌ روى‌ تماشاگران‌ باز شد اما تا یک‌ ساعت‌ قبل‌ از آغاز مسابقه‌ فقط‌ سه‌ هزار نفر وارد نقش‌جهان‌ شدند. با توجه‌ به‌ پیش‌فروش‌ بلیت‌ها تماشاگران‌ با خیالى‌ راحت‌ یک‌ ساعت‌ مانده‌ به‌ شروع‌ مسابقه‌ به‌ ورزشگاه‌ رفتند.* بیش از 30 هزار تماشاگر در ورزشگاه حضور داشتند كه سه چهارم آن را تماشاگران سپاهانی تشكیل می‌داد.* پرچم بارگاه ملكوتی امام حسینی / ع/ پیش از برگزاری دیدار توسط ستاد بازسازی عتبات عالیات اصفهان در ورزشگاه به اهتزاز درآمد.* نوازنده پیانو به همراه یك خواننده به اجرای برنامه‌های موسیقی ‌پرداختند.

* بسیج ورزشكاران اصفهان در بین تماشاگران اقدام به انتشار احادیث چاپ شده كردند .* "ماركو دوران" بازیكن اسپانیایی كه به منظور دادن تست در تمرینات ذوب آهن اصفهان حضور دارد با حضور در ورزشگاه از نزدیك این دیدار را تماشا كرد.* با توجه به فرا رسیدن هفته دفاع مقدس، گروه موزیك ارتش جمهوری اسلامی پیش از آغاز بازی و بین دو نیمه، اقدام به نواختن سرودهای حماسی كردند.* پیش از بازی عبدالوهاب ابوالهیل و عماد رضا بازیكنان عراقی تیم سپاهان با صلاح حسن مهاجم عراقی پرسپولیس عكس یادگاری گرفتند.* طرفداران تیم پرسپولیس یك كبوتر سفید را كه یك رمان قرمز بر پاهایش بسته شده بود را در ورزشگاه نقش جهان به پرواز در آوردند.





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تبیان]
[مشاهده در: www.tebyan.net]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 561]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن